-
Nyt kävi ekan kerran se että pakettia yritettiin toimittaa eikä ketään kotona. Faktaa sinänsä mutta nyt en muista nähneeni seurannassa missään aikasemmin käyttämääni valintaa jossa voi antaa ohjeeksi jättää paketti talon ovelle.
Aikaisemmin on tullut keuloja yms. arvokkaampia lähetyksiä jotka on saanut tuolla ovelle jättämisellä hoidettua mutta nyt muutaman kympin tilauksessa on enemmän säätöä.
-
^Riippunee kuriirista ja heidän sovellusten vaihtoehdoista, jos Itilaus 24:sta niin kuriiri DHL tai Posti. Ise en koskaan ole ottanut tuota "jätä ovelle" vaihtoehtoa ja jos ei jostain ihmeen syystä ei ole ollut kotona niin ehdotettu toista toimitus aikaa tai itse pyytänyt toimitusta lähilokeroon.
-
DHL standardikuljetus ja tilauksessa nyt yllättäen tuli Whatsapin kautta ilmoitus uudesta toimitusyrityksestä ja mahdollisuus pyytää jättämään paketti ovelle.
Eka kerta minulle että Whatsapilla lähestyvät.
-
^Ovat siirtyneet tähän päivään.
-
Olen huomannut asiaa tutkiessani että tuo Bike24 käyttämä DHL palvelu ei ole niistä halvin sellainen. Kotiinkuljetus on vain näissä paremmissa vaihtoehdoissa. Esim. viimeksi huomasin että Bikester on halpuuttanut DHL kuljetuksensa ja laittavat pakettinsa DHL Freighin kautta. Se on maantiekuljetus alusta loppuun ja menee pakettiautomaattiin. Kesti yli viikon saada edes mitään päivitystä missä se menee ja tätä en kyllä haluaisi Bike24 kohdalla nähdä.
Eli loppujen lopuksi olen kyllä tyytyväinen tähän nykykäytäntöön. 9,90e posteilla jos saa kotiovelle suht nopeasti paketin niin en valita.
-
Kohtapuolin viikko tilauksesta.
Seurannan tiedot
12/10/2025 22:53: Kuljetettavana
Tilaus on matkalla.
10/10/2025 07:01: Kuljetettavana
Tilaus on matkalla.
09/10/2025 00:56: Kuljetettavana
Lähetys on saapunut toimitusalueelle.
08/10/2025 15:20: Kuljetettavana
Tilaus on matkalla.
08/10/2025 04:20: Tilaus valmis lähetä
Tilaus käsitelty
08/10/2025 04:13: Tilausta käsitellään
07/10/2025 16:35: Tilaus jätetty
-
^Aika normaalia jos/kun viikonloppu välissä.
-
No tulihan se paketti tänään. Aamupäivällä tuli s-postiini viesti jossa luvattiin toimitus tälle päivälle. En jäänyt portille päiväksi passiin vaan pistin pahvisen textarin oven pieleen.
Siihen terasille nakkaamaani muovilootaan oli kuriiri paketin jättänyt.
-
Viimeksi kuski soitti iltapäivällä ja kysyi sopiiko toimitus 16.30 - 22.00? 20.35 soitti alaovelta ja mä kävi noutamassa paketin. Suht hienoa palvelua.
-
Sunnuntai iltana tilasin ja tänään tuli paketti. Goren takki ja valot huutaa lenkkiä! Hyvin toimi, ekan kerran tilasin tuolta.