Ja vaikka ebaystä:
http://www.ebay.com/itm/381406666984
Printable View
Ja vaikka ebaystä:
http://www.ebay.com/itm/381406666984
Läski olis hakusessa, alkaa poluilla ajeleminen kyllästyttää. Minkä hintainen on halvin malli jota kannattaa edes harkita? Tätä on varmasti kyselty useasti, ei kuitenkaan osunut silmään. ~190cm löytyy pituutta. Käytetty kelpaa myös mainiosti.
XXL:n White on varmasti halvimmasta päästä jota voi suositella, alle tonnilla ei uutta kelvollista saa. Fillaritorilla näyttää olevan myös reilusti kätettyjä kaupan.
Soitin tänään ja sanoivat että Cuben alustava toimitusarvio on tälle kuulle tms. Ensi viikolla tulee lasti jonka mukana pyöriä voi tulla, mutta sitä tuleeko pyöriä vai ei, ei kuulemma tiedä ennen kuin lähetys saapuu.
Kysyin Cubelta onko mahdollista että suomen liikkeet saisivat pyöriä jo tässä kuussa, kun saksan liikkeet ilmoittivat toimitusajaksi viikon 53. Cube vastasi (toinen lause vähän hämärä):
Lainaus:
I´m sorry but this is not possible. As we have our own distributor for Finland we can´t change the delivery date.
Näiden tullessa myyntiin SML-kokoisina heitin verkkiksen aspaan kysymyksen että minnekkä miesten koot jäi? :) Niinhän ne lisäsivät XL:nkin tilattavaksi ja minähän tilasin.
Minun kohdaltani Whiten hintalaatusuhteen paremmuus ei paljoa lohduta kun se L-koko eli lastenpyörä on pariinkin otteeseen kokeiltu ja ahtaalta tuntuvaksi havaittu, Silverbackin L on about saman kokoinen.
XL:n mitat on melko lähellä isoa DD30:stä, jollaista olen ulkoiluttanut LBS:n nurmikolla, kyllä se vaan saattaapi olla mun koko t. 193/90.
Nyt kaikki kona wo omistajat houmio!
Miten kampe pelannu, kammet, vaihteet ja jarrut?
Kiekot saapi litkutettua helposti?
Miinuksia ja lussia kiitos.
2015 M kokonen meikällä. Racefacen kampi halus klonksua. Huono systeemi kampien kiinnityksessä/irrotuksessa.
Ookoo osat ja 2015 oli huonot renkaat. 2016 paremmat.
Mulefutit lienee helpoimpia tubelessivanteita.
Retkeilykampe ennemmi ku raaceri. Vaikka kaks kisaa tuolla onki tullu ajettua. Kiinnikepaikkoja vaikka kui! Pultteja pari kourallista ku kaikki irti ruuvaa... :D
Onko paras? Ei ehkä. Onko hyvä? Aivan varmasti!
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Just nuo kammet onki oikeastaan ainut juttu mikä mietityttää tuon pyörän hankinnasa. Enempi pyörä tulisi retkeilyajoon, talvipoluille.
Onhan ne. Ja kaikki on ookoo, jos ei meinaa irroitella kampia.
En minä sitä kynnyskysymyksenä pitäisi.
Jospa se shimppa tekis läzkikammet joskus.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Ei oo kampien kanssa ongelmia ollut -15 mallin konassa itsellä. Etunavan laakerit ainoat mitä on vaihdettu. Vaihteisto muutettu heti alkuun 1x10. Rengastus uusittu alkuperäisestä hieman muhkummaksi. Kilometrejä takana nyt n. 3500. Loistavasti on hommansa hoitanut. Kuten miklu totesi, enempi retkijyrä kuin vauhtikone, toki kuskistakin kiinni ;)
Uskallan suositella!
Saitte ylipuhuttua. :)
Meille tuli naiselle viime viikolla sellainen pygmien kokoinen Kona Wo mallia 2016. pirun nätti ja muutenkin aika hyvältä otukselta vaikuttaa pienen huollon ja tehtyjen säätöhommien perusteella. Kuskikin on ollut tyytyväinen. Pitää katsoa, jos tässä vielä tuuppais pienen tubelessjumpan tuohonkin, kun kerkiää. Ainakin omassa läskissä olevien Mulefuttien kanssa homma on ollut aika helppoa eli en odota mitään ongelmia sen suhteen..
Osta Wo. Siinä on läpiakselit.
Eipä ole juuri murheita ollut Kona WO:n (2015) kanssa. Vannenauhat ja takakumi menivät vaihtoon, mutta sekin asia hoitui hienosti takuuseen (Bikeshop). Noiden "liikkuvien osien" huonoudesta tai paremmuudesta en osaa sanoa yhtään mitään, joten hyvillä mielin olen ajanut niillä mitkä pyörässä oli ostohetkellä. Tubeleksien kanssa en ala värkkäämään, vaan ajattelen, että käypähän kuntoilusta kun papparainen vääntää sisurien kanssa menemään. Kiinnikepaikkoja on tosiaankin ihan mukavasti, 2016-mallissa taitaa olla hieman vähemmän.
Kiiiiiitos paljon vastauksista, ehkä nyt uskaltaa lähteä tinkimään ja sai mielenrauhan läskin valinnan suhteen. Toki vielä tärkein eli koeajo pitää suorittaa.
Taikka siis taitaa olla 10mm pikalinkku. Ja tuo oli kyllä tiedossa, mulla on tuollainen 2015 Wo. :) Sitä vaan tarkoitin, että 2016-mallin peräpää on sen verran samannäköinen kuin vanhemman, että uskallan väittää siinä olevan samanlainen pikalinkku eikä läpiakseli:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0A_ff/woot.png
Mitään ongelmia ei siis minulla ole tuon kanssa ollut vaikka onkin "vain" pikalinkku.
[edit] Vai oonko mää pölijä ja tuo on nimenomaan läpiakseli..? :D
Ei se ole ku minäkään en tiiä mikä se oikein on :D
Ohkanen akseli mutta pikalinkulla eikä ruuvattava. Pikalinkkuakseli ny äkkiseltään tuosta niinku tulis.
Minun vaatimattomalla kokemuksella annan 5 päivää vanhalle Wo:leni kaikki pisteet. En osaa vaatia enempää. Toimii kun ihmisen mieli. Pieniä säätöjuttuja aion kokeilla. Ergogripit tilasin ja polkusimet taidan vaihtaa tuollaisiin kaksineuvoisiin talven odotusajaksi.
On-onen etujousitettu fatbike kiinnostaa kovasti, onko täällä kenelläkään kyseistä fillaria että vois kertoa kokemuksia?
- miten pitkä toimitusaika mahtaa olla tuolta onone.com:sta?
-Mitenkä jousitettu keulaa toimii fätissä kun renkaatkin joustaa reilusti vai onko mitään merkitystä? :)
- 186cm/jalansisämittä n. 88cm oikea koko L ilmeisesti.
White 3 Fat Lite
https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style
Silverback Scoop Fatty
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...bike-oranssi-L
Noista pitäisi kuulemma valita se laadukkaampi Fat bike eli kumpi noista on kannattavampi ostos. Itse kallistuisin Silverbackin suuntaan mites muut? Kaverin puolesta kyselen kun on aikeissa hommata Fat bikea ja nuo kuulemma ovat vaihtoehdot.
Eikö valko pro ole tarjouksessa about 1300e hintaan nyte?
Mietin tuon XXL:n White Liten ja Pron välillä. Prossa kuitenkin pienin koko on M-17. Ilmeisesti tälläisen 169cm pätkän kannattaisi kuitenkin kallistua tuohon Liteen, josta löytyy S-15?