^^joo tota surplacee o joskus tullu katteltuu. Se o kyl aika monipuoline ja selkee. Mul o orkkis etune 42 ja ny takan o 15. Melkee pitäs laittaa piikki lisää.
Printable View
^^joo tota surplacee o joskus tullu katteltuu. Se o kyl aika monipuoline ja selkee. Mul o orkkis etune 42 ja ny takan o 15. Melkee pitäs laittaa piikki lisää.
Ou jee, harjakone työssänsä bongattu kirkolla.
Persana ku flunssa vaan jatkuu, eilen litkuttelin kesärenkaat alle. Oisko viikonloppuna ajoa? Tornari - Palomäki - Konkoonkalliot - Pietarinmäki - Mustamäki - Vesitorninmäki akselilla vaikka....
^ vahva ehkä. Seurailen tilanteita.
Kiinnostunut. Ilmoittele tarkempaa ajankohtaa, kun tiedät.
Mun seuraava reppu on Uswe, ehdottomasti http://www.uswe-sports.com/dept/BIKE_11237/ENG/EUR
No dancing monkey harness-tsydeemi on hyvä. Hesalassa ainakin Ibike Lauttasaaressa myy.
Edith.
Lueskelin tarkemmin Uswen sivuja ja sanovat notta ei konepesua, höh. Camelbäkkiä olen surutta pessyt koneessa 40asteessa pesupussissa. Eikä se CB ole huono vaihtoehto sekään.
Meiltä löytyy taloudesta kolme Camelbak:a: M.U.L.E NV (12L+3L rakko), Rogue (3L+2L rakko) ja toi classic. Hyviä vermeitä ovat.
Tuossa classic:ssa on sitten ihan onnettoman pieni tuo tasku jos sinne siis meinaa saada jotain kyytiin. Jos tarvetta saada luottokortin lisäksi mukaan jotain niin unohtaisin tuon classicin ja katsoisin tuota Rogue, Lobo, Magic etc isompia reppuja.
Yllätys, että ei pysty suosittelemaan muuta merkkiä.
Mulla CB lobo 3l pussilla. Suosittelen.
Juomareppu kandee varmaa ostaa sen mukaa mihi sitä käyttää :). Mul o ny Deutteri Reis Äks Air. Seki o kyl iha kiva ja enne kaikkee ei hiost selkää kesäl iha hirveest.
Jos mu pitäs ny ostaa juomareppu ni se olis Osprey Raptor 10. 6 o liian pieni ja 14 turha iso. 3 liitteri juomapussi o iha kiva kesähelteel vaik ei Luukkii pitemmäl lähtis. Nestet riittää 4-5 h lenkkiin ihan pahimpii helteit lukuunottamat. Sit sin mahtuu riittäväst romuu: varasisuri (tai joskus kaks), pumppu, ehkä iskaripumputinkin, pikkunen EA, sit se MäkKaiverin multituul, vaihtajan korvake, Fiskarssin pikku saha, muutama pultti ja nippu nippareit. Ja tietty niit pähkinöit. Syksyl saa ängettyy tuulitaki, talvel välifleece tai varahanskat, kesäl lisäjuomapullo. Hevimmil lenkeil joskus ollu mukan varavaihtajaki. Eikä yleens o tarttenu talutel pois mettäst tai soitel äiteet apuu pikkuvaivois.
Tornarin takarintees ja Konkoos vois ol pikkase tarvet polkukeijuilul. Mikä ettei viikoloppun vois koittaa sovittaa jotai johonki välii.
Osprey Raptor 14 käytössä ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Rakko 3L, kahvallinen ja "jäykkä" mukava käyttää. Ylä- ja alakiristyksillä saa löysät pois repusta joten 14litrainen on yllättävän kompaksi mutta tarvittaessa tilaa löytyy .. fiksu kypäräkiinnitys, istuu hyvin selkään.
Kiitti kommenteista! Oishan se pitäny arvata ettei repunkaan osto oo niin helppoo... Toi raptorin 10 tai 14 vaikuttaa ihan asialliselta peliltä ja mitä kommentteja luin ni porukka kyllä kehuu. Vielä ku löytäis kaupan mikä ei myis "ei oota".
Mulla on reppuna joku 6 euron puolalainen jossa tuli pussi mukana. Pussi maistui niin hirveälle, että päivitin sen tuohon varustelekan myymään sourceen, johon olen ollut tyytyväinen.
Huamen valoilmiö. Söntaakin sadet. Huomen siis o mul pörräyspäivä.
Työt haittaa harrastusta. Huomenna pääsee vasta klo 11 aikoihin liikkeelle.
Mä lupasin mennä vaimon kanssa huomenna maantielle/kelville. Ehkä iltapäivällä metsään jos aamusta päästään vaimon kanssa liikenteeseen.
No ei päästy aamusta äsken vasta takasin. Onko huomenna metsään menijöitä?
Mä kävi vähä siivoilees talven poluille pudottamii risui. Torniksen itärinteen motourall siivosin kans jonkun näköse reiti. Palomäen itäreunaaki oli parturoitu, joten siäki oli muutama kasa siirrettäväks. Muutamas kohas oli viä lunt, jote iha kaikkee e ruvettu repii irti. Kyl kevät irrottaa aikanaa. Siä kaikkei koillisimmas nurkas oli moto möyriny polu semmoseks mutavelliks, ett pitää raivat kokonaa uus reitti. Ev viittinyt ruvet tekee tänää. Eikä sitä hianoo alamäkee Palomäe päält Konkoo suuntaa tartte parii vuotee ajaa, seki o iha mutavellii. Mut hyvä siit taas tulee ku siihe pikkase kasvaa ruahoo sekaa. Olipa taas upee päivä pöpelikös.
Kristallipallo ei viä näyt mitä huomen tapahtuu, mut ehkä jotain hirmuhidasta vois ajatel. Mut räntäsateesee mä e kyl lähe... sokerii nääs.
Kävi tuossa tiistaina pikkunen lumilautahaaveri ja selkä on edelleen kipiä, joten taidan alkuviikosta pajottaa pyörän kesäsetupille ja katsella loppuviikosta vasta metsäajoja. Jos jotakin teen, niin kuutiolla tietä pitkin hitaasti ja epävarmasti.
Mää voisin ajelehtia iltapäivästä
Nääh, tää on nii-iin Sokeri-Sakari et ei pysty.
Jooo... ja mieli muuttuu ku naisil. Tarttee varmaa käyd viikol Eurokankaas ettiis sopivaa hamekangast 😉
^ mieluummin vaik Veloportissa ja semmoset vermeet et pärjäis sateessa.
No ei tule räntää, joko mennään? ;-)
Jos toi tihku loppuu ja joku on lähtemässä kevyelle (läski)polkuilulle niin huudelkaa tänne jos kelpaa ajoseura.
Mää ajattelin mennä. Ei kai pieni sade mitään haittaa? Jos vaikka ajelis ainakin ton pikku polunpätkän ortodoksi metsässä... Mää voisin vaikka kohta lähtee.
^-- joko menit? Mulla on vasta aamupala menossa suuhun ;) Voisin lähteä mukaan mutta kerkeen ovesta ulos vasta öpaut tunnin päästä (tai kolme varttia).
Just lähdössä, soita ku oot valmis niin katotaan missä oon.
Asia on pihvi.