Jeps, mualiman navalta siis.
Printable View
Jeps, mualiman navalta siis.
mestoilla nähdään
Huomena valot piässä tahi tankossa metsikköä tutkimaan klo 18.00 alkaen hyppyrjmäjen montun reunalta. T: Jonon (melkein)viimeinen.
Ainii, pitääpä ladata akut valoista :)
Hyvä setti. Pappakin häikäistyi taikasäihkeestä:cool:
Johan oli valoa metsikössä. Hienot ajut, lopussa vähän roppa hyyty, mutta sehän on ihan normaalia, että joku ajaa viimeisenä jonossa. :)
Tulkee HalloweenCrossailee lauantaina. Ei tarvi jäykistellä.
µ
Huomenna torilta 9.00. Sateenvarjot mukaan.
Sunnuntaina ollaan lähdössä tutkimaan tarkemmin Saarijärven A-alueen polkuja. Porukkaa lähdössä XC- ja DH-pyörillä ja kaikenlaisella siltä välilltä.
Eli ei mitään kieli vyön alla ajokoira-meininkiä tiedossa.
Jos kiinnostaa niin saavu Pohjantien koulun parkkipaikalle klo 11:00-11:15 Sunnuntaina.
tervetulloo.
Harmi ku ei vaan kyenny enää tänään...meni lauantaina niin pahasti tummumisen puolelle maastolenkillä Joensuussa, kun seurassa oli astetta kovempaa seikkailu-urheilijaa ja maailmanmestaria, että toivotaan edes keskiviikoksi palautumista. Statsit oli 113 km ja hippasen yli kahenkympin keskari, ei kiitos vähään aikaan enää :)
Illalla metsään?
Jees. Lamput päähän ja montulle 18:00.
roger that.
Pitääpä yrittää joutua ajoissa monttuun.
Puutteenperän valopiät änkäytyypi jonon jatkoks.
Meni hämärän rajamaille myös pään sisällä. Kotio sentään pääsin kohtalaisessa kunnossa.
Juu tummuminen ei kai olisi itsellänikään ollut kaukana eilen. Hieman reilun tunnin jaksoi sinnitellä sitten kotiin. Ei ehdi mahataudista yhdellä oireettomalla päivällä ihan lenkkikuntoiseksi.
Mutta nyt on sitten Foxin keula riistohintaan tilattu ja tarvetta olisi 1.5 tuuman ohjainlaakerille kuppeineen sekä 1.5 tuuman noin 70mm:n stemmille.
Jos jollain tai jonkun kaverilla sattuu lojumaan moisia nurkissa, niin laittakaa vinkkiä.
Uudetkin otetaan huomioon, jos joku vaikka www:n ihmeellisessä maailmassa moisiin törmää.
Huomenna meinasin starttailla mettään joskus 9-10 maissa. Seura kelpaa jos jotakuta ajelut kiinnostaa.
Noin 3 tuntia kerkeen ajella ennen kun kyläilyvelvollisuudet katkaisee hyvän ajopäivän.:(
Huomenna olisi porukkaa lähdössä ajelemaan torilta klo 9. Sinne mukaan.
Huomenna meinasin aamupäivästä perinteiselle sunnuntailenkille. Mukaan mahtuu ja seura kelpaa.
Minä voisin lähteä mukaan. Olisko klo 11 torilta?
Asia pihvi. Lähtö siis klo 11 torilta.
mieki ehkä tuun
*itun valopäät, huomenna monttuun 1800!
Moikka!
Onko kukaan lähdössä La 12.11 tai Su 13.11 sotkemaan kuopion maastoon?
Itse voisin lähteä mukaan. Olen kyllä aika aloittelia lajissa, mutta mennään kunnon mukaan!
^ ac-e: Minä voisin lähteä sunnuntaina ja rauhallinen vauhti/tasaisempi maaasto ei ole mikään ongelma, sillä itselläkin on vielä akillesjänteen kuntoutus kesken. Laita vaikka yv:tä niin sovitaan aika ja paikka. Ilmoitellaan sitten speksit muillekkin lenkistä kiinnostuneille.
Piiiiiitkästä aikaa keskiviikon rälläilyssä mukana ja hubaahan se oli siihen asti kunnes KiinanIhmeen™ loisto hiipui. Kiitos vaan muille valopäille!