Vaimo lämmitti sillä aikaa kun itse olin lenkillä. Tarkoittaa siis, että tänään käytiin sähköisissä löylyissä :rolleyes:
Printable View
Vaimo lämmitti sillä aikaa kun itse olin lenkillä. Tarkoittaa siis, että tänään käytiin sähköisissä löylyissä :rolleyes:
Tulilla on
Hyvä muistutus. Pitänee laittaa vaimolle viestiä että sauna lämpenemää niin pääsee töiden jälkeen löylyihin :D
Ajattelin että tänään sauna maistuu kun polkee töistä kunnon syysmyrskyssä läpimärkänä kotiin, mutta taas Foreca petti ja ei tuo sauna(olut) maistu yhtään niin hyvältä kun kotiin polkikin melkein nollatuulessa ja ilta-auringossa.
Luukku auki ja löylyyn... Eli on jo lämmin.
Juuri tulin saunasta ja saunaolutta nautiskelen.
Jep, ja kävinkin jo :)
Kerrostaloasunnossa on saunavuorot. Omani ei ole tänään. Asunnossani ei ole saunaa. Olen kyllä kateellinen niille jotka voi laittaa saunan päälle lenkille lähtiessään. Tosin voinhan ajoittaa lenkkini niin että saunavuoro sattuu lenkin päätteeksi.
Jeps. On jo lämpeämässä. Täällä on tiedossa normi prejantai-illan huumaa, takassa tuli + saunomista.
No ei tullut tänäänkään lämmitettyä vaikka ehkä tarvetta olis lämmitelylle ollutkin.
Kun tulin lenkiltä, saunassa oli 80 astetta ja vielä plussan puolella. Tuli hiki, lenkillä ei tullut. Kevyttä ajelua pari tuntia.
Kyyllä, sillä tänään on lauantai
Tarkoitus olis. Heti kun lapset on menny nukkumaan...
Jep, kunhan ilta koittaa ja pimeys päivänvalon voittaa...:cool:
Kyllä sen kohta tulille voisi laittaa
Juuri sytytin . . .
Kyllä lämmitän.
Kyllä .
Lämmitin ja istuskelin jo lauteilla.
saunatakki päällä tässä ollaa.. :D
Tuli jo saunottua ja saunaolutkin juotua.
Just tulin.... Aina se vaan tuntuu yhtä hyvältä.
Ajastin hoiti homman, eiku saunaan.
Tänään ei taida keretä, mutta huomenna vois käydäkkin.
Lämpeää parhaillaan.
Siellä se taas lämpiää.