Niin oon minäkin vaan maantiellä pikkulenkkejä ajanut.
Printable View
Niin oon minäkin vaan maantiellä pikkulenkkejä ajanut.
Parina päivänä tuli ajeltua fillarilla töihin. Aamulla (5.30) on hieman viileää, joten joutuu ajamaan pitkissä, mutta iltapäivällä kotiin ajaessa tarkenee jo lyhyissä aika kivasti. Vielä kun TVL saisi rakennettua pyörätietä välille Nerkoo-Mäntylahti, niin mikäpä olisi ajella työmatkat hyvillä keleillä. Matkaa kertyy sopivasti n. 40km/sivu.
Lapinlahti-Mäntylahti väli on todellakin vaarallinen pätkä ja olenkin ajanut sen välin aika lujaa, kuten seuraavasta viestistä voi päätellä... !
POLIISISTA / Ylinopeussakko
Poliisista päivää!
Teille on tulossa lähipäivinä ylinopeussakko. Sakko on rikesakon suuruinen.
Automaattinen kameravalvonta tallensi kuvanne välillä
Lapinlahti - Alapitkä 4.7.2005 klo 16.32. Ohessa kameran tallentama kuva.
http://malfunction.org/avatarhost/bilder/fort.gif
Buha!!! Haha!!!
Joo, se Mäntylahti-Lapinlahti väli oli aika hurja, kun pari päivää sitten siitä ajoin. Liikennettä hirmuisesti ja n. joka viides auto ajaa tankoahipoen ohi vaikka keskiviivan tuntumassa tilaa olisi.
Mökin perustukset rakentuvat verkkaan. Ajamaan en ole ehtinyt pariin¨viikkoon.Toivottavasti ajo maistuu hyvältä kun viikon päästä tulemme ihmisten ilmoille.
Tänään sen sitten sain, siis sen maasturin! Pistin kasaan ja kävin Pataskilla testaamassa. No onhan se ihan kiva ajaa. Painavalta vain tuntuu maantiekiiturin jälkeen! Mutta niinhän sitä sanotaan että vaihtelu virkistää!
Onneksi olkoon! Ei sulla siitä kuvaa ole?
Tämähän se on! http://www.canyon.com/mountainbikes/...47#ausstattung
Hieno peli. Ja jos meinaa ylämäkeen hyytyä niin näkyy kuvasta päätellen löytyvän piristävä LSD-jakkarantolpankiristäjä. Se vaan kielen alle, niin jopa kulkee.
Heinäkuun ensimmäinen lenkki. Kun päivän teki perustuksia ei jaksanut enää lähteä lenkille. Kun painoa on nyt muutama kilo vähemmän niin ihan hyvin kulki kolmen viikon tauosta huolimatta.
Ajetaanko niitä maltillisia lenkkejä vielä Kuopiossa? Kamalan hiljaista täällä foorumilla on.
Huomenta Pojjaat. :D
Vielä olen hengissä, mutta valitettavasti joudun toteamaan, että en ole ajanut kesän aikana juuri ollenkaan. Töitä on ollut niin paljon että ei ole yksinkertaisesti kerennyt/jaksanut ajaa.Eilen vietin kesän 8:tta vapaapäivää ja töissä olen ollut 7 viikkoa. Ja sanon jo nytten,että en ole ainakaan tulevana vkonloppuna lenkille lähdössä,töitten takia. Saattaa olla,että minusta saa lenkkiseuraa vasta elokuun 12:sta pvän jälkeen, kun työt loppuvat.
Houdi!
Lähden mukaan ..Kunhan saan kalustoni kuntoon! Tämä on aivan uusi foorumi minulle? Onko teillä syksy/talvi-aikaan toimintaa? Yhteislenkkejä tms.?
Syksyllä ajellaan maastossa ja talvella hiihdellään (enimmäkseen kukin omia aikojaan). Tämän kesän yhteislenkit ovat hyvän alun jälkeen jääneet tosi vähälle. Toivottavasti tahti paranee syksyä kohti mentäessä!
Eli siis! Olisko ketään lähdössä viikolla maastoon? Aikaisintaan klo.17.30 Pataskilta! Keskiviikko tai torstai.
Huomenna, jos ei sada niin käyn ajamassa iltalenkin maantiellä.
Muuten olisiin voinut lähteä, mutta olen tämän viikon iltavuorossa, mutta jos ens viikolla on vielä sama tarjous voimassa niin kyllä täältä ainakin yksi reikäpää mukaan tulee.
Kuopion yhteismaastolenkeistä ei ole tilannetietoa. Omat lenkit tulee tehtyä hetken mielijohteesta, "nopeimpien" mukaanlähtevien frendien kanssa. Sunnuntain maantielenkkejä oli tarkoitus "elvyttää" ja yhdellä mukavalla lenkillä olin itsekkin mukana kesäkuussa. Sen jälkeen on jokaiselle Sunnuntaille löytynyt muka parempaa menoa. Nyt ensisunnuntaina olen pitkästäaikaa paikanpäällä ja tarkoitus osallistua jos porukkaa löytyy. Toivottavasti sää on suotuisa. Rastaantien Teboililta, olikohan 10, 10:30 tai 11. Täytyy virkistää muistia ja foorumia sen osalta.
Loukkasin alkuviikosta hieman selkääni. Kävin siitä huolimatta torstaina tunnin maastossa. Kivaa oli eikä selkäkään aristellut niin kuin tänään.. ! Ajoin maantiellä reilun tunnin ja kivuliasta oli, varsinkin putkelta ajettaessa. Katsotaan pääsenkö aamulla fillarin selkään ollenkaan.
Ensi viikolla toivottavasti taas Pataskille!
Ei näytä tuolla Kuopion sivuilla mitään tapahtuvan. Jospa mentäisiin vanhalla porukalla vaikka Varpanen.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Oisko klo 10 Fonttiksen edetä ? kun ei tuolla kuopion topiikissa tapahu mitään.
Joo sopii mulle!
HEP! Kuopion yhteislenkit ovat ilman erillistä ilmoitusta aina sunnuntaisin klo 10.00 Rastaantien Teboililta. Suurin osa lenkeillä kävijöistä ei seuraa tätä foorumia kovinkaan aktiivisesti, joten siitä johtunee tätä aihetta koskevien viestien vähäisyys.
Eli tervetuloa mukaan, houkuttimena mainittakoon, että voin hoitaa vetohommia tarvittaessa vaikka koko matkan...taas ;)
En pääse lenkille öisien tomisto kiireiden vuoksi.:(
Sopisko lähtö klo. 11.00?............ En ole ollenkaan varma pystynkö ajamaan, mutta ainakin yritän!
Kiitti Kari lenkistä. Kyllä kunto on laskenut kun nyt vähän ramasee.
Kiitos vaan itsellesi, että jaksoit vetää! Ei tuo selkä juuri vetovuoroja mulle sallinut. Tosin lenkin loppuvaiheessa kivut selvästi hellitti.
Viimeiset neljä kilsaa ajoin traktorin 'imussa' (42km/h) . Tasaisella piti tosiaankin jarrutella,ettei olisi mennyt päälle! Hauskaa, kun kerrankin autoilijat ajoivat kiltisti takana! Eivät nimittäin päässeet ohi vastaan tulevien takia!
Tervehdys Savonlinnasta!
Ensi lauantaina ajetaan Puruveden ympäri -kuntotapahtuma ja jos saatte porukkaa lähtemään yhteiskyydillä tännepäin, niin olisi upea homma! Tapahtuma infoa osoitteessa: http://www.fillari-lehti.fi/perus/ra.../purukutsu.asp. Matka ei kylläkään ole tuo 130km vaan tarkka pituus on 112km.
Perjantaina illalla ajetaan Punkaharjulla myös avoimet aluemestaruus maantiekisat, joten myös niitä voip tulla seuraamaan tai jopa kisaamaan. Kisoista infoa /forum/showthread.php?t=19611.
-Tumppi
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tumppi
Minä voisin lähtee ainakin lauvantaina tuon puruveden kiertämään ,jos ois muita lähtijöitä vois mennä kimppa kyydillä.
Oishan tuo mukava lähteä, mutta olen töissä koko viikonlopun :)
Oisko kukaan lähössä pe-la lenkille?
Lauantaina voisin lähteä...maastoon vai maantielle? Ja nyt jo etukäteen tiedoksi, että en ole ajanut enkä oikeastaan muutenkaan säännöllistä liikuntaa harrastanut heinäkuun puolivälin jälkeen, että malttia sitten jos rupeaa välillä hyytymään.
Mitenkäs ne meni noi campangolon takavaihtajan säätäminen, kun ei jostakin syystä pudota kahdella viimeselle (8-pakka) rattaalle, isommalla eturattaalla ajettaessa taitaa joskus pudottaa 7-rattaalle, mutta se viimenen on aina tavoittamattomissa. Mistä kannattaa aloittaa "vian" etsiminen/korjaaminen???
Jos vaikka huomenna kerkeäis saada jollain lailla kuntoon, niin saisi kaikki välitykset mukaan ja pysyisi edes alamäessä mukana :D Itseasiassa maasturissa on sama ongelma, shimano ei pudota kahdelle viimeselle rattaalle (9-pakka) ???
Alota vaikka vaijerin rasvauksella jos et oo ajanunna koko suvena.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Lyytinen
Eikö sitä maantielle mennä