Löysin euron kolikon mansikkarasiasta :)
Printable View
Löysin euron kolikon mansikkarasiasta :)
^ mä löysin 20senttiä korttilompakosta ( "oikeet" rahat on yleensä toisessa kukkarossa) Mutta just äskön tein nukelle merinahkiaisen-suu-printtisen iltapuvun ( kravatista, asettui nätisti ja yllättävän nopeasti, kaksi saumaa piti ommella.) ja viimeistelin tyylin nahkiaisenmuotoisilla koruilla.
Noin 1,5 vuoden tauon jälkeen etsin fillarifoorumin salasanat ja päätin tulla kuluttamaan aikaa tänne.
Kirosin hellettä ja laskeuduin altaalle.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Eilen tuli pihaan 15*³ multaa, äskettäin aloitin sen levittämisen pitkin pihanurmikkoa.
Hoidin toimikorttiasiasta vaiheen 4 ( /6) mutta nämä vaiheet on sellaisia jotka piti ( osasi) itse hoitaa. Kun alunperin lähdin selvittämään miten kortin saa uusittua, niin se kokonaisuus on ollut jo nyt tosi monimutkainen ja hankala.
Parisataa metriä tuliterää pitkospuuta uudelle maastopyöräily/retkeilyreitille. Mahtava talkooporukka, hurttia huumoria ja ihania paarmoja :)
https://jiipeen.otokset.fi/kuvat/For...pg?img=img2048
Söin ja uuvuin.
Tuntilapun koneella.
Kasan muurinpohjalettuja.
Kävin kostamassa ruohonleikkurintappajakannolle ja vedin siltä niin sanotusti hampaat kurkkuun ja niskat nurin. Enää ei tuo heittele kapuloita ruohonleikkurin rattaisiin.
https://pic.useful.fi/u7IrMEDg1.jpg
Kävelin 3 kerrosta alaspäin, ostin vihreen EDin, ja sit kävelin samat 3 kerrosta takaisin tänne foorumin äärelle.
^Tottakai. Mun kotona ei ole kolmea kerrosta eikä (valitettavasti) löydy (ainakaan tällä hetkellä) ainuttakaan EDiä ekasta kerroksestakaan. :(
Offtopic: Harkitsen auringon paistaessa josko kävelisi lähimarkettiin ja ostas vihreen EDin niin sais vähän happihyppelyä (veemäistä kun ei vedä tupakkaa tunninvälein 15min niinku muut niin ei tuu ulkoiltua ollenkaan työajalla) mutta kun tuli jo aamuEDi haettua tuolta ruokalan kahviosta. Ei kait sitä nyt toista viitti... Varsinkin kun illalla ennen punttia otetaan hillitön kofeiini(plusmuut(lailliset)myrkyt) virkistävä pläjäys aina.
Istuin erinäisissä palaveeroksissa koko aamun. Nyt istun ns. pasaveeroksella
^ minä lomalainen katsoin "Sydämen asialla" ja naureskelin, totesin että Nickille sopii paremmin työ ratsupoliisina Kanadassa kun "ylikonstana" Aidensfieldissä, sillä näin tulee käymään.
joskus ennen muinoin joutui osallistumaan "kahvipöytäistuskeluun" ei ole mun juttuni ei...mä syön pienen eväspalani yksin omassa huoneessani ja juomaksi riittää ihan vesi.
^ myös mun fillarille on oma huone työpaikalla.
Ompelin nukelle "merinahkiaisen suu"- kesämekkoa. Vitsit vaikeeta saada kravattikangas asettumaan > Tulin koneelle levähtämään.
Kävin syömässä. Ateria nro 3 tälle päivää.
Tulin Jäämereltä kotiin.
Kävin rillatulla appeella
Tulin lidlistä.
Tulin kuvaamasta; operaatio ( työläs sellainen) nahkiaisten paistoa ja paistettujen nahkisten nauttimista.
Pyykkejä vein kuivumaan.
Pesin auton. Keula oli hyönteisiä mustanaan.
Ratakiskosta alasimen ja siivosin samalla kovalevyn.
Söin mansikoita ja katsoin tour de francea.
^^ Oho! Aika hieno!
Kylvin puoli kiloa valkoista apilan sienentä. Vielä kun saisi jostan muutakin väriä.
Päivä elämäntapaintiaanina. Kaadoin lahkon uskomusten mukaisesti kolme koivua juurineen.
https://pic.useful.fi/LV8AJ2ZdT.jpg
Jätin sähköpostiin Out of Office viestin tyyppiä:
Don't try to call me I'm fishing. All silences are required!
I'll reply you latest since on week 936 (if the fishes don’t eat well and) if the issue is (still) urgent.
In case of emergency please turn to my substitute…
Kävin venepaikalla katsomassa onko paatti paikallaan. Olihan se, vaikka ollut lukitsematta viime vuodesta lähtien. Kai se pitää järvelle mennä tässä viikonlopun aikana.
Laitoin perunat kiehumaan kesäkeittoa varten.
Kävin hakemassa metsästä lastin pöllejä.
Sini Sabotagea mukaillen "Santinit repee".
Elikkäs piti parsia (tai miksi sitä kutsutaan neulan ja langan käyttöä käsinpelin) Santini-bibsien revennyttä saumaa umpeen lauantai-illan puuhasteluna.
Nyt ovat ne molemmat Santini-bibsit saumattu käsipelin.
Otin nokoset .
Peltitilauksen firman järjestelmällä.
Marjakeiton.
Söin aamupalan ja luin eilistä aamulehteä.
Kävin noukkimassa vadelmia - tosi kehnosti oli, pieniä ja kitusia ja sain vajaa tunnissa pienen kipon täyteen. Säijän paikka, entinen hyvä vadelmapaikka oli ihan metsittyny, vadelmia sai tosissaan haeskella. Mustikoita ei näkyny yhtään.