Tässä lenkissä jäi harmittamaan ainoastaan se, ettei rokkisukan irtiottoihin pystytty vastaamaan vaan mies vaani jokaisen teknisen polun alussa kuoliniskua muille :D
Printable View
Ei tuu. Lääkärin sanoin: "olosuhteet huomioon ottaen on pieni ihme, että mitään ei ole rikki". Eli eiköhän piakkoin taas lenkeillä mukana kunhan saa käteen vähän voimaa. Sormet kun kääntyi kämmenselän puolelle yli niin kaikki kädessä on nyt venynyttä eli turvoksissa ja kipeenä just nyt...
Lauantaiksi lupaillaan taas hyvää keliä, joten tuolloin varmaankin ajellaan? Leikkimielisesti tuon lenkin voisi nimetä vaikka "tonni" nimikkeellä. Ajellaan hiljaa ja jos saan housut joilla pääsee anniskeluravintolaan voisimme lenkin päätteeksi palkita itsemme yhdellä oluella jollain terasilla?
Sale 10.oo.
Olen Vesilahdella mökkeilemässä, ja ajattelin ajella Kotkanpesän reitillä huomenna. Mukavampaa jos saa seuraa. Tulihan tämä ehdotus/toive ehkä vähän viimetipassa, mutta jos kiinnostaa, ilmoittele (luuri; nolnelnol kasineljäyksikakskuuskasikasi). Lenkin pituus riippuu seurasta.
Mulla taitaa ainakin huominen jäädä väliin.
Kävin tänään vähän raivaamassa lisää uraa Lotilaan. Mastolta lähtee kyllä monta polkua ja ne haarautuvat nätisti siinä jo aiemmin raivatulla polulla. Hienoja reittejä. Nyt vasta hokasin muuten, että siitä aiemmin pähkäilemästäni linjasta ei ole kuin yksi järkevä linja, suoraan yli.
Hokasin muuten että kun mainitsee lenkin yhteydessä sanat olut tai saunailta niin vastauksia saa aina nolla ;)
Pitänee jatkossa olla vain hiljaa....
Homman nimi oli tänään paksut pojat xco-radalla. Vähemmän paksu meni lujempaa kuin enemmän paksu :o En olis arvannut.....
Hassu toi meidän rata kun ajaa 8km ja mittarissa on 300m nousua niin alkaa jo tehdä mieli vaimon pitopöytiä.
Huhujen mukaan huomenna klo 11.00 Korkiksella homman nimi on vähemmän paksut radalla. Kuulemma ajanotto ja jos Aki on saanut livekameran kuntoon niin saadaan lähetystäkin. Hiukan epäilen :rolleyes:
Livekameraa en lupaa. :) Mutta jos haluaa uida huomenna hetken hapoissa, kannattaa tosiaan tulla klo 11 Korkikselle. Rata on tosiaan hassu.
?...vai hassu, tämä taitaa olla herrain omaa hjuumoria ;)
Pieni arvaus on että huumori karisee viimeistään reitin kolmannessa kunnon nousussa eli The Maisemamäessä...ai niin mutta silloinhan ollaan vielä ensimmäisellä kierroksella josta toki pääsee palauttavalle laskuosuudelle :cool:
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/2014/korkis270414.jpg
Jösses mikä kuva, toi punainen lihottaa kyl takuulla kun Pete ja Tommikin on tossa kuin nälkiintyneitä ajokoiria.
Jotain optista harhaa on päässyt eksymään tohon kuvaan. Ei oo kyse pelkästään housujen väristä. Mutta totuushan on usein kuvaa kauniimpi. :)
Jahas, saadaanko aikaiseksi motivaatioryhmä tuonne Kilometrikisaan, vai onko kaikki jo mukana jossain tykitysryhmissä?
Kyllä mä voin kilsani merkitä kilometrikisaan, vaikkei omat kesän ajelut samanlaista "keräämistä" ookaan kuin talvella. Jos siis saadaan porukka kasaan.
Kävin tänään Korkiksella ajamassa ylämäkeen, ja samaan aikaan siellä oli joku ajamassa alamäkeen. Volkkarin pakulla oli kai paikalle tultu. Jutulle ei kuitenkaan osuttu. Mahtoiko olla foorumilaisia?
kokeillaampa jos itsekin pääsisi viikon päästä lenkkeilemään. riittäs tää itsensä telominen ja sais tuon uuden kulkineenkin kotiovelle
Tuli eilen vähän pyöritettyä jalkoja auki, ja kävin katsastamassa Herityn. Pitkästä aikaa tuli ajettua myös tämä.
Muistelin aiemmin että polku olisi jotenkin surkea, mutta se olikin tosi mukavassa kunnossa ja pääsi ajamaan kierroksen kärjestä rantojen kautta.
Meikällä on mennyt pari viikonloppua kisojen merkeissä, mutta täytyis taas viritellä Koskin yhteislenkkejäkin. Kelitkin alkaa olla sellaiset, että se taannoin "sovittu" terassilenkkikin vois olla pian paikallaan.
Eilen muuten kyseltiin Liedon XCO:ssa Tommin perään, olis kyllä ollut taitavalle ajajalle sopiva reitti!
[QUOTE
Eilen muuten kyseltiin Liedon XCO:ssa Tommin perään, olis kyllä ollut taitavalle ajajalle sopiva reitti![/QUOTE]
Juu, näin on, reitti oli hyvä, paitsi tietty vähän helppo:p
Mä en aio sanoa tähän terassilenkkiin mitään, koska jos edes mainitsen siitä niin kukaan ei vastaa kuitenkaan mitään :mad:
Veikkaan Tommin lyövän kaikki paukut Koskin xco-kisaan? Ainakin mies on useasti nähty nousemassa Markanmäkeä kiihtyvällä vauhdilla...
Noniin, terassi -sana yllä ja keskustelu oli siinä :D
Täällähän on ollut hiljaista, ei teidän hei tarvi myötänunnosta olla ajamatta kun mää en pääse. Itse asiassa eilen kävin ajamassa ekan lenkin helpossa maastossa (Rutajärvi) ja kyllä tästä taitaa pikkuhiljaa päästä taas fillaroimaan... Fiilis oli kyllä kuukauden tauon jälkeen aivan HUIKEE!
Tuo Kilsakisa. Pitääkö nimessä olla Valkeekoski vai laitanko joku Salen jengi tms :)
Ei kukaan uskalla ajella kun Eerolan seiskalla nähty karhu pari tuntia sitten. Sisällä vaan murjotetaan ja ajellaan wattbikea ;)
No höh, ei se siellä eilen sitten voinu olla :( Tai en ainakaan huomannu...
Gixxerikin huomasi ettei kannata puhua ***jasta eikä edes **rhusta, koska sekin on kal***.
Mut su vois olla yhteislenkki, rento ja hauska. Paljon naurua, ripaus vittuilua ja surkeeta kuntoa. Eli peruslenkki. Muuten tää olis la mut silloin ollaan Aulangolla.
Anyone?
Ulos ei tosiaan uskalla enää mennä. Mutta wattipyöräilyn sijaan kannattaa ehdottomasti panostaa gixxer-tommi-sukkamaisen ajotaidon opetteluun, mikä onnistuu erittäin miellyttävästi tällä.
PS. Vaikka ulkona onkin waarallista, olen tällä viikolla uskaltautunut jo kahdesti Korkikselle. Hämmästyttävää on kuitenkin ollut se, ettei Tommia näkynyt _kummallakaan_ kerralla. Ennen se oli siellä _aina_. Onkohan se lopettanut ajamisen kokonaan...?
edit: Sunnuntain lenkki tietenkin kiinnostaa, mutta vaimolla saattaa olla menoa heti aamutuimaan... Mutta katotaan lähempänä.
Tuli käytyä pitkästä aikaa pyörittämässä lähiseiskan polkuja. Sinne pitää kyllä mennä yhteislenkeillä, hyvää polkua ja hienoa kalliobaanaa droppeineen ja muine hienouksineen riittää Kivimäen suunnassa.
(Karhua mä olin oikeesti etsimässä) :cool:
Ajattelin tulla huomenna vaihteeksi Koskiin ajelemaan, startti n. 09.00 ja kesto about 2.5 - 3 h, lähteekö kukaan näyttään uusia polkuja vai ajanko yksin vanhoja tuttuja? :-)
Huomenna (helatorstaina) xco-radan rakennustalkoot Korkiksella klo 10 alkaen. Vettä tullee kaatamalla, mutta siitä huolimatta saa liittyä seuraan.
Onkos tietoa Suorannan alueen poluista? Siellä näytti lähtevän Revonhännäntien päädystä hieno polku jota joku oli vissiin vähän raivannut ja rakennellut joskus?
Talkoisiin en Helatorstaina päässyt kun olin ipanavahtina, mutta Medilaser kisoihin täytyy toki ottaa osaa.
Itse hukkasin polun sähkölinjojen alla ja palasin hieman takaisin ja lähdin Savijärventielle päin, Lempäälään kun olin menossa. Tarvii joskus ajan kanssa käydä tutkimassa lisää tuota Toijalantielle päin menevää polun haaraa. On muuten muutama kyy näkynyt tuolla Suorannan hiekkateillä ja poluilla. Aina jännää kun vetää kunnon OTB:t niin avata silmät ja nähdä kyy n.5m päässä omasta naamasta...
Jesh, alkaa käsi pikkuhiljaa olla fillarointikunnossa. 6vko tauko tosin on tehnyt tehtävänsä yleiskunnolle, mutta eiköhän se parane nopeesti kun pääsee taas ajamaan. Eilen vedin TdR eli Tour de Rutajärvi (ei karhuja taaskaan :( ) ja käsi kesti jo melko mainiosti eikä Roukon metsien tekniset maastotkaan aiheuttanut ongelmia. Eli melkein uskaltais väittää että I'm back!
Onko kaikki Korsossa tai Pirkassa? Voisin tänään ajella 2-2.5 h iltapäivällä ja lähtö Roukon koululta...pistäkää viestiä jos muita mukaan tulijoita niin sovitaan tarkka starttiaika. :-)
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk