Nyt tuli testattua parina päivänä ulkosalla noita Liiterin teknisiä alushousuja. -10 C asteen lämpötilassa osoittautuivat ihan mukaviksi ja sopivan lämpöisiksi. Mahdollisia teknisiä ominaisuuksia ei kyllä tullut laitettua testiin.
Printable View
Nyt tuli testattua parina päivänä ulkosalla noita Liiterin teknisiä alushousuja. -10 C asteen lämpötilassa osoittautuivat ihan mukaviksi ja sopivan lämpöisiksi. Mahdollisia teknisiä ominaisuuksia ei kyllä tullut laitettua testiin.
Juttelin joskus "laareilla" toisen asiakkaan kanssa kun tuli taas noita kompressioalusasuja tarjolle, että ovat kuulemma suosittuja motoristienkin keskuudessa.
Hyvin ne kyllä ovat toimineet.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tänään tarttu Lidlistä matkaan suihkepullollinen SilverPhasE-kenkädeodoranttia. Ilmeisesti ihan uus tuote Lidlissä, ei ainakaan edellisellä kauppareissulla näkynyt. Etiketin mukaan se sisältää hopeaioneja, jotka tappaa pöpöt ja hajut poistuu sen myötä. Suihkuttelin sillä kesäajokenkien sisuksen ja löyhkä tuntuu kyllä hävinneen. Vaikuttaa siis lupaavalta.
Itekki nuo ostin oikeestaan vain auton harjaushanskoiksi. Käytin niitä kuitenki joulun aikaan Rukalla lasketellessa. Pakkasta tais enimmillään olla päälle 20 ja kovat tuulet päälle. Kädet tarkeni kyllä, lämmön pidon suhteen hyvät, mutta peukalonhangasta on jo sauma ratki, joten eivät kovin kestävät olleet.
Työpaikan lähi Lidlistä löyty alumiinipohja-lämpöpohjallia 1,99€ kaksi paria, räätälöin samantien pyöräkenkiin toiset. Siellä oli toisiakin Villapohjallisia samaan hintaan... niitä vois katella laskettelumonoihin....
Olen ollut huomaavinani, että hanskojen valmistajien on todella vaikea mitottaa peukalon pituutta suhteessa muihin sormiin. Järkiään peukalot tehdään liian lyhyiksi niin, että peukalonhangasta kangas jää kantamaan. Tällön se ratkeaa lähes ensimmäisellä käyttökerralla hangassa olevista saumoista. Jos peukalo on tehty riittävän pitkäksi, sitten muut sormet ovat niin pitkät, että niihin saisi upotettua vaikka luistelusauvat...
Joskus vuosia sitten oli niitä ohuita hiihtosormikkaita ... ihan huiput kestivät niin kauan kuin hukkasin ja tarkenin niillä pelposti tonne -10C vaikka taisivat olla enempikin nollakeleille .... ja ei ehkä hiiihto- vaan joku mikä lienee ulkoilusormikas nimike
SilverPhasen kenkädeodorantti vaikuttaa kyllä testailujen jälkeen oikein toimivalta tavaralta, hajut lähti niin fillari- kuin työkengistäkin (kerran kauteen pesu ei ainakaan itsellä riitä). Voisi kokeilla seuraavalla fillarireissulla ruiskauttaa muutaman painalluksen ajohousujen pehmusteeseen, niiden kunnollinen pesu kun on toisinaan reissuissa haasteellista.
Eilen tuli rikottua aiempi päätös olla ostamatta Lidlistä sähkölaitteita - sieltä nimittäin löytyi verkkovirta-USB adapteri. Satuin nimittäin aiemmin syksyllä hankkimaan fillarivalon, jonka latauskaapeli sopii vain USB-porttiin, ja olisi kiva ladata sitä joskus muualtakin kuin tietokoneesta.
Siellä oli myös tullut myyntiin huomioliivejä ja ensiapupakkauksia, jälkimmäiset tosin vähän turhan isoja pyörän mukana kuljetettaviksi.
Mä olen käyttänyt samasta myyntierästä ostamiani mustia hanskoja vaihtelevasti sekä polttopuita takkaan ja saunaan hakiessani, siperianhuskyjen lenkityksessä että hiihtohanskoina. Viimeksi mainittuun hommaan luonnollisesti turhan lämpimät, mutta mulla ei ole vielä ahkerasta käytöstä huolimatta ompeleet pykineet. Hintaansa nähden minun tapauksessani suorastaan loisto-ostos :)
Kevään merkkinä Lidl tuo pääsiäiskarkit myyntiin huomenna.
Fillarivarusteita en ole Lidlistä ostanut, mutta firman "mummojugurtti" on just meikäläisen makuun. Siis kerrosjugurtti, jonka purkin reunojen ulkopuolelle ulottuvassa kansifoliossa on lempeän Grossmutterin kuva. Makuja on useita, kirsikka on erityisen nannaa.
Liiterissä on paljon hyvää, mutta joskus sattuu kohdalle myös hirvityksiä. Pitää kuluttajan itse tehdä laatutarkkailuja
Ostin ulkolaisia pakastemustikoita jotka maistuivat mäntymetsän karikkeelta. Jäi syömättä. :mad:
Kun vastuuton poimija/jakelija ei puhdista marjoja vaan jättää ne turpeen kanssa ämpäriin muhimaan.
Tällä viikolla siellä on taas "Miesten teknisiä aluspaitoja" myynnissä. Melkein voisin nostaa nuo "parhaiksi pyöräilyvaatehankinnoikseni". Toimii kesät talvet.
Lidlistä hankittua feikki-dremeliä jo jossain toisessa säikeessä mainostinkin mutta mainitaan täälläkin. Se on tosi hyvä. Rautakaupasta löytyvät aidot dremelin terät sopii tähän joten varaosia siltä osin on saatavilla. Voin siis suositella jos näitä joskus takaisin tarjouslistalle ilmestyy.
Ei jaksanu kahlata koko lankaa läpi mutta oliko jollain (hyviä?) kokemuksia Lidl juoksukengistä? Näyttäisi ensi viikolla tulevan myyntiin.
Vain tänään tarjouksessa Fast Reco 2 1100g 16,99€ norm. 26,99€
Noita on erilaisia. Joskus ehkä noin 5 vuotta sitten oli joku erä mistä Juoksufoorumi sekosi :cool: Ne oli juuri tullaiset oranssit. Itse olen yhden maratonin lidlin tossuilla juossut ja siinä ne meni missä merkkikenkäkin. Pitää vaan olla tarkkana, ne on ihan eri tossuja myyntierittäin.
Pitäisiköhän aloittaa kohta veikkailu siitä, milloin Lidl tuo tänä vuonna pyöräilykamat kauppoihin täällä pohjolassa.
Oisko Ristolla pientä apua tästä:
http://road.cc/content/news/78688-ba...ing-range-week
Lidl läväyttää sesonkituotteensa kauppoihin hieman eri aikoihin eri maissa (ja ilmeisesti osittain hieman erilaajuisina valikoimina) eli esim. se mikä on tulossa ensi viikolla Briteissä on jo ollut ja mennyt Tsekissä ja tulee vasta seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla meidän malttamattomien ulottuville.
PS niitä hämmästyttävän hyviä pehmustekalsareita olisi pitänyt ostaa useampia; niitä ei taida tulla lisää ennen kuin ensi syksynä jos silloinkaan eikä välttämättä enää samanlaisia.
Tarviin ainakin ajolasit. Viime vuonna ostetut neljä kappaletta ovat jo hajonneet ja kadonneet...
Kerran aikoinaan ostin koko laatikon olutta liiteristä kun oli tosi halpaa>> sitä sitten nauttimaan kunnes ihmettelin kun ei mitään pörinää>> pilsneriä ;(
Jaken oluen ostossa tuo palautusoikeus taitaa olla hiukan hankalampaa sorttia:)
En muista mistä ostin mutta mulla on ainakin yhdet Zekler 30 malliset, taitaa olla sinertävän harmailla linsseillä. Ihan ok.
Voisin veikata, että 27.03 tulee jotain pyöräilykamaa... http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-...fferdate=22834
Noita Zelter suojalaseja löytyy kyllä sieltä täältä pääkaupunkiseudultakin. Esim Konalassa sijaitsevasta Wizard työvaate- ja suojainkaupasta: http://www.wizard.fi/
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-...fferdate=22834
Pyöräkamaa tulossa
Juoksukengät olivat muuten hyvät, mutta vaimennusta niissä ei ole nimeksikään. kevyet ja rullaavat kuitenkin. Tottumattomalla saattaa tulla jalat kipeiksi jos näillä pitemmän lenkin taittaa.
Kävikö joku hakemassa urheilulasit? Onko edes kolmosen väärtit?
Otin kahdet. Titaanin väriset. Mustat oli mun pärställe liian kapeat. Ihan OK ajolasit, ei harmita jos katoaa poluille. :)