Kenet ohitin eilen viiden aikoihin Törnävän ammattikoulun bussipysäkin paikkeilla? Mikäli näin oikein, niin täpärillä olit matkassa.
Printable View
Kenet ohitin eilen viiden aikoihin Törnävän ammattikoulun bussipysäkin paikkeilla? Mikäli näin oikein, niin täpärillä olit matkassa.
Kuka tunnustaa ajelleen Lehmuskadun-Otavankadun välisellä kelvillä neljän jälkee? Kuskila näytti alla olevan Ghost merkkinen pöörä...
Kukas paineli tänään Helsingissä Radonilla Meripellontie 11 kohdalla noin puoliltapäivin? Taisi olla 29" zr race tarkemmin.. Keltainen huomioliivi päällä.
Tulee vähän myöhään mutta jollain oli Läskipyörä parkissa Kaarinan kirjaston edessä viime viikolla, olisko ollut perjantaina? Enpä oo pahemmin täällä vielä läskejä nähnyt joten oli iloinen bongaus :)!
Joku veti maasturilla, hyvillä valoilla ja taisi olla keltanen kypäräsuojakin päässä, pari minuuttia sitten (19.35) Lystimäessä Kalenteritietä pitkin. Ulkopuolisia vai jopa paikallisia? Hyvä meno ja meininki oli päällänsä.
Oliko foorumilainen joka tänään siinä kasin jälkeen talutti Trekin crossaria(?) ja veti lasta pulkassa Lintuvaarassa?
Koska maailma ei ole täydellinen ja pitkäkyntiset vaanivat pyöriä, ei ehkä kannata antaa täydellisiä koordinaatteja siitä, missä jokin erityisen hieno kulkupeli on parkissa julkisella paikalla tai jonkin taloyhtiön kellarissa.
Kukas tunnustaa olevansa se sinitakkinen valoton kapearenkainen pyörääjä, joka eilen iltapäivällä juuri auringonlaskun jälkeen ajeli Pitkäkosken siltojen välisellä ladulla :)
Kuka juopotteli silloin siellä, Surly Pacer vihreä (muutettu rauhanmerkillä) Bar Kokomossa stadissa perjantaina?
Kuka ajoi tänään puoliltapäivin fillarilla Paloheinän peltoladulla? Pariskunta näytti olevan liikenteessä, ettei vain toinen olisi ollut cc-pyörällä..
Lauantaina tuli Klaukkalan "takalenkillä" mäen päällä noin kello 11.00 vastaan joku maasturikolmikko. Oliko Klaukkalan palstalaisia siirtymätaipaleella jostain metsästä kotia kohti? Itse vasta aloitin lenkin siinä muutamaa minuuttia aikaisemmin.
Kuka tulee valkoisella maasturilla Keravalta Järvenpäähän päin? Tänään tulit aamulla vastaan siinä Kytömaantien kohdalla (junaradan vieressä ihan, iso ylämäki) Ja sitten tulit vastaan N. 1625 Porvoonkadun ja Jurvalantien kohdalla.
Kuka sotki fatbikella Rajatorpantietä energia-areenan paikkeilla tänään noin 17.30 aikoihin? Kypärässä ja fillarissa valot. Ei näyttänyt pikku lumisade menoa haittaavan.
Ketäs parivaljoakko ajeli 15 jälkeen Luolavuorella ristiin rastiiin polkuja?
Ajoin tänään iltapäivällä kahteen otteeseen samaa kuskia vastaan :). Ensin tuli vastaan Kaarinantien ja Uudenmaantien valoristeyksessä kun olin ajamassa Piikkiöön päin ja sitten toisen kerran Turun hautausmaan lähellä siinäkin Uudenmaantien viertä polkiessa. Vastaantulijalla oli keltainen takki ja pyörä valkoinen, sen verran mitä ehdin katsoa.
Tunnistaako joku ittensä tästä?
T. Vihreetakkinen nojailija.
2 pv sitten Lahdessa siinä Svinhufdinkadun risteyksessä oli kaksi maantiemiestä, toisellä mustavalkoinen xc tai maantiepyörä ja vihreä ajotakki. Lukot + neopreenisukat. Olin se koulureppu selässä mustaoranssilla feltillä menevä jannu. Ja takki oli minulla valkoharmaa.
Kuka täytteli fatin gummeksia Haagan Shellillä tänään kun tulin siihen vaihtamaan sisuria cyclooni puhjenneen tilalle? Vaihdettiin muutamia ajatuksia paineista ja jatkoit minun tulosuuntaan.
/73 de fuuga
Perhana, tänään Kaarinassa Ekokaarinan kohdalla 110-tien varrella meni valkoinen läskipyörä ohi, ehkä vartti sitten? Kuka mahtoi olla :)? Kääntyi Hesen kohdalta oikealle keskustaa kohti, itse jatkoin suoraan Lidlin ohi.
Kuka lie ajeli eilen maanantai-iltana joskus yhdeksän ja puoli kymmenen välillä Vanhaa Tuusulantietä pohjoisen suuntaan? Oletettavasti kyklorossarilla - en juuri ehtinyt ihmetellä, kun vauhti oli hiukan kovempi, kuin minulla 60 mm renkailla täpärillä ostokset selässä kotimatkalla :) Vähän hirvitti, kun ko. pyöräilijä vaihtoi mäen päällä ajoradan puolelle, mutta oli ilmeisesti unohtanut takavalon kotiin/taskuun =O Ainoa, mitä taaksepäin näkyi, oli pieni heijastinkolmio takin selkämyksessä. (No, nyt kun tuota ihmettelin, niin ei varmaan tunnusta! :D )
Kuka ajoi läskipyörällä lauantaina Hyrylän ja Keravan välillä koirankusetuspolkuja pitkin? Jäljet näin, kuskia en. Sama läskipyörän jälki taisi näkyä myös Virrenkulman uuden asuntoalueen laidalla toisella puolella Keravaa.
Vanhaa Tuusulantien vartta pohjoiseen cc.llä ajellessa, lähellä mätiksen nousua, tuli Focus-mies (siniset peililasit) vastaan. Huusit kohdalla, että "hyvä Jari"! Kiitos vain, mutta mä oon Pasi. :D
Kuka ajoi kohtalaisen läskirenkaisella nojapyörällä la 23.2. n. klo 11.15 Heikinlaaksossa Vanhan Porvoontien kelvillä? Näytti aika mainiolta menolta, mitä nyt pikaisesti ehdin vilkaista.
Kuka ajoi läskipyörällä Keravan Asemansillan kioskin kieppeillä eilen maanantaina klo 17.51? Parrakas kuski tummassa asussa. Onko Sherwoodissa 2 läskipyörää?
Minä se olin lenkkiä aloittelemassa. Oli muuten mainiossa kunnossa keravan polut. Olen myös tuolla Virrenkulman uuden asuinalueen viereisessä metsikössä usein ajellut. Veikkaan tosin että tuolla edellisellä kerralla ne olivat Zipon jälkiä. Vai löytyykö Keravalta vielä useampi läskipyörä? :)
Varmaan ollu Zippo.Vaatetus ja ajamaton parta viittaa siihen..
Jaa se olikin Kyprok.:seko:
tapasin kyprokin samalla lenkillään vähän myöhemmin. tuolta löytyy pari kuvaa kyprokin läskistä.
Kuka ajoi tänään sinisellä Muklukilla jossa oli punainen ohjainlaakeri n. kl.16.05 Pitkäjärventietä pitkin idän suuntaan Linnaisten kohdalla?
Kuka neropatti ajoi äsken pasilan sillalla ajoradalla länteen, ohitti autoletkan ja koukkasi autojen eteen posottaen risteyksestä läpi punaisilla? Näytti se ainakin typerältä.
Mitkäs hipsterien kokoontumisajot oli tänään Kuikassa Kalliossa?
Varmaan Keskari-CUP: http://www.yksivaihde.net/site/fooru...c.php?id=14727
Kuka polki eilen viiden aikaan JKL:ssä Kramsunmäkeä ylös paksupyörällä? Teki kovasti mieleni pysähtyä ihailemaan ajokkia.
Lievästi offtopikkia:
Kuka tollo seisoi aamulla kello 6.45 pintaan jossain Korpilammella ulkona bussipysäkillä ohuissa hiihtotrikoissa sukset kainalossa -27(!!!!) asteen pakkasessa? Olit vissiin vasta lenkille bussilla menossa kun et vielä hielle haissut vaikka lähistölle istuit. Respektiä tietysti että joku lähtee hiihtään tuommosessa pakkasessa, mutta välttämättä ruuhka-bussi ja sukset ei ole paras yhdistelmä. Tai lähinnä hirvitti että etkö jäädy pystyyn siinä pysäkillä tuulessa seistessaa -27 asteen kelissä? Ei ollut edes mitään kengänsuojia monojen päällä. Kait niitä hiihtomonoillekin on. Tsissös!
Joo, kyselen nyt palstalla jälkikäteen kun sen verran nössö olen että en uskalla jutella tuntemattomille ja kun asia ei oikeesti minulle edes kuulu.
Lievää hiiren verran enemmän offtopikkia
Nykyään hiihtomonot ovat aivan järjettömän lämpimiä. Monojen päällisetkin omistan muttei edes -33 asteen pakkasella ole tarvinnut Bridgesdalen XC-sukkaa ja monoa kummempaa verhoilua jalalle.