Taitaa olla Tahkon 180 kilsaa minulle saavuttamaton unelma. Ei kestä pää eikä kunto. On tuota reittiä tullut pari kertaa ryttyytettyä.
Printable View
Taitaa olla Tahkon 180 kilsaa minulle saavuttamaton unelma. Ei kestä pää eikä kunto. On tuota reittiä tullut pari kertaa ryttyytettyä.
Ehdottomasti viikonloppuna pitää ajaa jos kelit vain pysyvät kuten ennusteet sanoo. Maantiepyörä saa kuitenkin roikkua edelleen autotallin katosta, sillä tämä sivutie kotio on sellaisessa kunnossa ettei maantiekalustolla ole sinne mitään asiaa. Paikkapaikoin sepelikin on kiuaskivikarkeutta. Eli minä kihnuttelen(hitaasti) cc:llä, jossa on sepeliä kestävät renkaat. Tosi rauhallinen 50-60 km olisi ok.
Onhan tässä kierretty muutakin kuin tahkoa mutta Tahkon mtb:stä(edes 60km) en haaveile vielä ennen viidenkympin villitystä.
Voihan sen fillarin nostaa koslaan ja ajaa reitin varteen.
Paras juttu olisi varmaan ajaa vaikka Pataskin parkkipaikalta Kinnulanlahteen ja siitä Kuopioon päin. Eestaas joku satanen:D tai ainakin reilu puolet siitä.
Ajatelkaa ny. Maaliskuussa maantietä. Uusi enkka ja Focuksen neitsytmatka. Kaipaa se Eddykin jo tuuletusta.
Ei onnistukaan yhteislenkit minun osalta, vaimo oli järjestänyt menoja ja joudun olemaan lasten vahtina koko viikonlopun. Harmittava juttu. :mad:
Pirkules kun polvi on kippee. Kylymää täytyy koittaa. Lauantaina kello 14 passannee. Toivalassa kyllä jo harjattiin pyöräteitä, että jospa ne ehtisivät tännekin.
Silloin voisi lähteä Fontanellan edestä ja ajaa vaikka Kaapuntiin ja takasi.
Tulitko Hannu vastaan tänä iltana Räimän tien kohdalla? Pyörätie Vuorelan rampilta Päivärantaan oli jo harjattu mutta Vuorelassa oli vielä sepeliä kevyenliikenteenväylällä.
Joo tulin. Onneksi heilutin kättä.:)
Olitko 17.35 särkäntien risteyksessä näppäilemässä puhelinta?
Sinua seurataan.
Kyllä minä niihin aikoihin Kasurilan paikkeilla ajelin, mutta en muista puhelimeen tarttuneeni. Voi olla, että tuota kepsua kattelin.
Millaisella kalustolla olette huomenna liikkeellä? Mulla vaihtoehtoina maasto- tai maantiepyörä. Hybridi on huoltamatta mutta saan sen kyllä tarvittaessa ajokuntoon piankin. Kai Räimä-Kehvo-Arabia-Kumpunen-S:järvi on ajettavassa kunnossa?
Päivystys jatkuu.
Taidan käydä pikkulenkeillä 20 minuutin päässä pihasta muutamaan suuntaan, en pääse porukkalenkille.
Kuopiolaisetkin on näköjään heränneet talviunestaan yht.lenkeille.
Kello 16.00 alkaa eurosportilta Milano-Sanremo ja mielelläni sitä kattelisin.
No minä lähden sitten Fontenellalta kello 14.00.
Mukaan tietenkin mahtuu ja seuraa toivon.
Kitos lenkistä- tallainen oli:
Päivämäärä: 24. maaliskuuta 2007 11:51:31 GMT
Urheilulaji: Maantiepyöräily
Maa: Finland
Sijainti:Siilinjärvi
Paino (kg): 92,0
Kommentteja: Ensimmäinen maantielenkki 07
Kesto (tt:mm:ss): 01:58:42
Matka(m): 42367
Kokonaisnousu (m): 395
Korkeusero (m): 56
Kulutetut kalorit(kcal): 1824
Nopeus (km/h): 21,4
Syke (bpm): 130
Maksiminopeus (km/h): 44,6
Pienin korkeus merenpinnasta (m): 85
Suurin korkeus merenpinnasta (m): 141
Maksimisyke (bpm): 148
Pienin kallistuskulma (deg): -5,5
Suurin kallistuskulma (deg): 5,4
Maksimivertikaalinopeus (ylös) (km/h): 1,9
Maksimivertikaalinopeus (alas) (km/h): 2,3
Kiitos vain, onneksi pystyin ajamaan, pyörä kyllä tuntui odotusten mukaiselta.
Focus korkattu!
Mulla oli omat alkulenkit ja loppupätkä niin tuli tallaista.
2h 48,3km max 197 kesk. 137 1123kcal 50% rasvaa 125-164 1h40min
Samanlainen lenkki kuin eilen. 43 kilsaa. Keskinopeus 23,5 kilsaa ja kaloreja 1800 FRWDn mukaan ja porarin 1300.
Kiva lenkki auringonpaisteessa. Nyt lesottaa. Pelkästään tämän olon takia on mukava pyöräillä. Nyt vähän venyttelyä ja joogaa. Avot kun elämä taas maistuu.
Mitenkä olisi kimppatilaus euroopasta tai/ja enklannista?
Ilkan kanssa olikin jo puhetta.
Crc:llä näyttäisi ainakin Shimanon kengät olevan edullisia (jos sis.alv) jotka tarteisin ja vaatteissa on kokotaulukot esillä (voihan niitä vastaavia malleja tilata euroopasta, kun katsoo koot crc:ltä).
Muut roippeet näyttäisi Saksassa olevan edullisempia ainakin mitä nyt olen vähän seurannut(ketjut, polkimet vaatteet).
Ja sitten samaan syssyyn kun ja jos katselee paitoja niin se porukan paita jos löytyisi. (Lidl:in ajopaita kaikille:rolleyes:)
Eilen kuskeja oli parhaimmillaan neljä. Tänään kolme, joten hyvin on kausi käynnistynyt. Otin kännyllä pari kuvaa tämän päiväiseltä lenkiltä. On tuo ajotaito vielä sen verran ruosteessa etten kunnon kuvia onnistunut saamaan. Mutta jotain kuitenkin. Laitoin ne tuonne galleriaan.
Mulla ei olis tällä erää pyöräilyyn liittyviä puutteita kuin 'korea' paita. Tulen kimppaan kyllä mukaan, jos siitä nyt jotain kehkeytyy.
Just meinasin laittaa B.O.C firmaan tilauksen. Minä tarttisin hyvät ajohousut ja varmaan paidankin. En ihan huonoja kuitenkaan viitsisi ostaa. Lisäksi tarvitsisin yhden tai kaksi juomapullotelinettä. Mielellään muovisia.
Jos porukkapaita ostetaan niin ei osteta mitään ihan halpaa pskaa. Lisäksi voisin hankkia uuden lyhyen stemmin, jos saisi pojan ajelemaan. Joku 90 millinen olisi hyvä. Voisi laittaa toiseen pyörään kun siinä on aika lyhyt vaakaputki niin kai se silla ajelisi.
Tilaillaan vain pian.
Hienot oli kelit tänä viikonloppuna mutta en pystynyt osallistumaan yhteislenkeille. Kävin tosin tänä iltana pari tuntia ajamassa jottei homma täysin unohdu. Positiivinen havainto oli että hiekoitusmurskeet ovat kadonneet pyöräteiltä miltei tyystin. Nyt voisi vaihtaa crossariinkin kevyemmät&mukavammat renkaat.
Paitakimpassa olen mukana ja pitää myös harkita kunnollisten ajohousujen hankintaa. Miltäs tämä näyttäisi ?
Mieluummin se skeleton:D
Tourin testin mukaan hinta-laatusuhteeltaan parhaita housuja olivat: Biemme Special Line(35 Euroa) ja Gonzo Teglio.(60 euroa)
Parhaat olivat Assos FL 13 housut, jotka maksoitavat 185 euroa. Hinta-laatupisteitä housuila oli vain yksi kun noilla edellisillä oli neljä ja viisi.Mistähän noita saisi?
Jos tekisin nyt tilauksen tuonne Bike discountiin, niin onnistuukohan se toisen henkilön luottokortilla(luvan kanssa tietenkin) ja kuinka tilaus suoritetaan, entäs postimaksut???????
Löytyykö muilta sinnepäin asioita????
Kyllä sinun pitää varmaan sitten tilata sen toisen nimelläkin.
Mikset maksa tilille ensin. Olen sieltä tilannut ja se on ihan luotettavaa.
Postimaksut lisätään tilauksen hintaan. Lähetyskustannukset ovat 10 euroa Suomeen. Jos tuohon Vorkasseen pädyt niin sitten pitää löytää oikea IBAN codi pankille ja pankkitili myös. Suoraan en niitä sivuilta löytänyt.
Niitä bikediacounteja taitaa olla kaksi. Tarkoititko tätä:
http://www.bikediscount.com
Tuo
http://www.bike-discount.de/products/big/0506_572.jpg on kai se toinen Hannun tarkoittama liike? Sieltä vois löytyä jos jotakin! Sen skeleton-paidan jättäisin kuitenkin laskuista myös pois. Samoin tämä on lähinnä esimerkki juuri mitään sanomattoman näköisestä paidasta. Joita minun kuteet yleensä ovat!:o Kokoni muuten on L.
www.bike-discount.de
tuota tarkoitin
http://www.bikediscount.com/(S(1xnb0...wi=0&hi=0&ty=1
Tuollainen olisi siellä toisessa bikediscountissa
http://www.bikediscount.com/(S(1xnb0...wi=0&hi=0&ty=1
Tuollainen olisi siellä toisessa bikediscountissa[/QUOTE]
Sopii mulle.
Tääei maksais paljon mitään ja kaikkia kokoja on ja ei ole kovin hajanainen, mutta näkyy kaivolta kotio.http://www.bike-discount.de/products/big/0624_343.jpg
Karin paitoja oli vain xxl koossa.
Joo, Hannun ehdotus sopii kyllä mulle.
Notta Timo jos tilaat niin mulle xl.
On ainakin edullinen. Pitäisköhän ottaa L-kokoinen niin olisi haastetta saada itsensä siihen sopivaan kuntoon kesän aikana.
Kyllä käy tuo punainen mullekkin.
Koetan saada tilauksen vetämään aikaslailla pian ja ilmoitan kun se on lähdössä.
Halukkaat kokoja sanomaan niin tilataan.
Teen tähän postaukseen listan johon lisään kun tilauksia / kokoja tulee.
Onko kellään hajua noitten koosta?
Olitko Hannu tilaamassa sieltä B.O.C :ltä voisin katsoa samaan jos pikaisesti löytyy jotain, jos käy.
Ilkkka L
Hannu XL
Timo L
Pekka M
Kari L
Pentti L
Ja sitten asiaan. Kiinnostaako ketään iltalenkki tänään noin klo 18:00 ?
Pekka, M......
Tuo reitti käy oikein hyvin. Siis klo 18:00 Fontanellalta.