Siis 100%:sti.
Pitäisiköhän V2:lle laittaa oma ketju?
Printable View
Siis 100%:sti.
Pitäisiköhän V2:lle laittaa oma ketju?
Itse olisi sillä kannalla, että kaikkiin Vantage-versioihin (V, M ja V2) liittyvä keskustelu olisi järkevintä olla tämän saman ketjun alla. Kyseessä kuitenkin hyvin pitkälle samanlaiset kellot ja useimmat kysymykset/ongelmat ovat relevantteja kaikkien noiden versioiden kannalta. Keskustelu ei kuitenkaan ole niin vilkasta, että tästä tulisi mikään valtava keskusteluketju.
Itse asiaan liittyen tällaiselle Vantage V:n omistajalle uuden V2:n lisäominaisuudet eivät ole minusta niin merkittäviä, että tulisi houkutus päivittää uudempaan malliin. Toki mukavaa olisi, jos myös vanhempaan V:hen tulisi edelleenkin ohjelmistopäivityksiä ja uusia ominaisuuksia.
Yksi topicci riittää minullekin.
Siirto Suunnosta Polarin Vantage V2:een menossa. Mikä suositukseksi datan siirtämiseksi Suunnon apista Polar Flowhun iOS-maailmassa? SyncMyTracks toimii vain Androidilla.
^ lainaat kaverin androidia.
Saattaa olla ainoa vaihtoehto. Toinen olisi selaimessa ajettava skripti Polar Flow:ssa. Täytyypä tutkia. RunGap-appi ei valitettavasti vie dataa Polariin.
Hassua, ettei Polar itse tee tällaista siirtopalvelusovellusta. Valmistajan oma sovellus varmaankin laskisi kynnystä siirtyä ekosysteemistä toiseen.
Komento takaisin. RunGapin maksullinen versio käyttöön ja johan alkoi data liikkumaan Suunnosta Polar Flowhun.
Ortostaattinen syketesti antaa minulle Vantage V kellossa aina tuloksen: Olet palautunut. Kun ostin mittarin niin alussa muutaman kerran väitti ei palautunutta, mutta sen jälkeen riippumatta siitä kuinka paljon olen rääkännyt itseäni, niin aamulla on aina sama tulos. Mites muilla?
^Kyllä heittelee palautuneen ja ei palautuneen välillä kohtuu hyvin reenin mukaan.
Onko kukaan yhdistänyt Garmin Vektor 3s wattipolkimia Vantage V:n kanssa. Bluetoothan noissa näyttää olevan, mutta ihan vain varmistukseksi ennen kuin ostan, olisi kiva kuulla kokemuksia.
Uusi vantage m2
https://www.polar.com/en/vantage/m2
Vantage M2. Toivottavasti tuo uutuus "FuelWise™ ?älykäs tankkausavustaja" osaa ehdottaa niitä oikeita urheilujuomia. :) Uudet värit herättivät kiinnostusta, vaikka oma nykyinen M toimii vielä ihan hyvin.
Olenkohan ainoa koko universumissa jonka Vantage V on alkanut näyttämään sykkeen täysin liian alhaisena? Mittarin näyttämä syke, riippumatta käytetäänkö vyötä tai rannemittausta on aina noin 40 lyöntiä alle oikean sykkeen.
Laite on resetoitu ja päivitetty ilman vaikutusta.
Synkkaus on hidastunut todella merkittävästi. Onko vinkkejä miten voisi korjata?
Ei liity Vantageen, mutta V800 ja Honor 10 pitää parittaa joka kerta uudestaan, jos haluaa langattomasti synkata. Jossain vaiheessa Huawei muutti jotain virranhallintajuttujaan ja sen jälkeen Polarin synkkays ollut hidas/ei toimi/sysipaska. Sitä ennen toimi tosi nopeasti.
Aika usein käy vanhalla Nokia 7 luurilla niin, että paritus putoaa pois. Kun parittaa uudestaan niin taas pelaa hyvin.
Oli muuten melkoinen taistelu eilen. Posti toi Favero Assioma uno wattipolkimet. Asennus sujui muuten nopeasti, ja yhdistäminen vantageen tapahtui heti, mutta sitten ajaessa kellossa ei näkynyt mitään. Yritin vaikka mitä ja kyselin myös Polarin chatissa neuvoa, mutta ei sieltä löytynyt. Ei myöskään Faveron manuaalissa. Latasin sitten luuriin Faveron apin ja sieltä oikein tarkkaan katsoin niin ratkaisu löytyi. Unossa eli polkimissa joissa anturi on vain vasemmalla täytyy laittaa apin avulla päälle nappi: tuplaa Unon polkimen watit. Etsivä löytää ja manuaaleihinhan tartutaan vasta kun mikään muu ei auta. ;)
Minä synkkaan kännykkään, aiemmin se teki sen taustalla automaattisesti. Sitten vain manuaalisesti ja nyt manuaalinen kestää monta minuuttia vaikka synkkaan joka lenkin jälkeen.
Olen käyttänyt aika pitkään M:ssä punaista ranneketta, kun se on mukavampi kuin alkuperäinen musta. Kävin kaupassa "hypistelemässä" M2:sta, mutta ei nyt heti tullut ostointoa. Ei se ruskea väri ollut ihan mun makuun ja samoin se kuparirengas(?) oli ehkä turhankin kiiltävä. Ja pelkässä musta+musta on niin vähän uutta, että ei sekään oikein innosta. Harkitaan vielä.
Alkaa muodostua ongelmaksi tuo Vantagen oma-aikainen resetotuminen harjoituksen aikana. Kello palaa "kello"-tilaan ja aloitettu harjoituksen mittaus keskeytyy ja pyyhkiytyy pois, mittausta on vaikeaa saada päälle kun mittari jumiutuu "yleinen ulkoliikunta" moodiin, harjoitusmoodin saa valittua sopivaksi pitkän räpläämisen jälkeen.
Jaha, olikin virransäästöasetus mennyt väärään asentoon, salli toimia taustalla ja nyt synkkaa taas automaagisesti.
Osaano joku juoksija sanoa, että onko vantage V:n tehomittaus edes sinnepäin?
Miten juoksuteho vertautuu pyöräilyyn? Wattbikella pääseen tunnin rankalla ajolla 190w keskitehoon ja juoksemalla yli 300w. Onko tämä mahdollista?