poimit sisäpyöräilyyn tarvittavat anturit ja maastoon omat. Lajiprofiilien takaa löydät kaiken ja flow:n kautta pystyt tekeen saman.
Printable View
poimit sisäpyöräilyyn tarvittavat anturit ja maastoon omat. Lajiprofiilien takaa löydät kaiken ja flow:n kautta pystyt tekeen saman.
Mä en moista kohtaa Flousta löydä. Missähän sellainen kohta siellä pitäisi olla? Rannelaitteessa löytyy lajikohtainen lista antureista, enkä löydä mistä valita mitä lajiprofiilissa halutaan käyttää.
Vanhassa PPT softassa laitetiin rastia ruutuun mitä antureita käytetään mutta Flowsta en moista löydä.
Eiks noi nopeus-, kadenssi-, ja tehoanturit kytketä pyöräkohtaisesti siinä vaiheessa kun anturit paritetaan? En itsekään muista nähneeni niiden lajikohtaisia asetuksia Flowssa. Jotta tuon voisi tehdä Flowssa, täytyisi siellä olla pyöräprofiilit (mikä olisi odotettu uudistus).
Tosin en ole käynyt ihmettelemässä lajiprofiileja vähään aikaan, jos sinne on tullut päivityksiä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Odotellaan Flow softaan pyöräprofiileja...
Flow --> Painat omaa nimeäsi oikeassa ylänurkassa --> Lajiprofiilit --> paina muokkaa haluamastasi lajiprofiilista --> Lajiprofiilit. Sieltä sitten vaan valitset haluamasi tiedot harjoitusnäkymään.
Kun olet tallentanut muutokset laite pitää vielä syncata, että muutokset näkyvät itse laitteessa.
Kerrohan miten tuolla ohjeellasi valikoit käytettävät anturit eri fillareille? Siitä on kyse..
Eri pyörät eri profiileihin? Itellä on ainakin maasto ja maantiefillari eri antuteilla.
Otat sieltä maastopyöräilyn harjoitusnäkymästä watit ja kandenssin pois.
Hei Polarin pojat: Sais olla se akun varaustilan näyttö absoluuttisia numeroita silloinkin kun varausta on yli 10% jäljellä eikä epämääräinen palkki. Tänään katsoin lenkille lähtiessä, että semmonen puolet on akusta jäljellä ja 4-5h oli tarkoitus ajaa.
Sit parin tunnin ajelun jälkeen alkoi urputtaa, että virta vähissä. Lopetin harjoituksen ja ajatuksena oli startata uusi GPS-virransäästötoiminnalla, mutta kello mussutti mulle, että lataa ensin! Millä vitulla mää sen siellä yhtäkkiä muka lataan, miksei se antanut käyttää loppuun sitä viimeistä 8% varausta.
Nyt meni viimeiset 30km ihan hukkaan ajelusta kun ei tullut talteen. Onneks oli Endomondo kuiteskin päällä kans niinku yleensäkin :p
Laita ensi kerralla gps-virransäästömoodi päälle ilman, että aloitat uuden harjoituksen. Eli painat vasemmasta alakulmasta keskeytä, tämän jälkeen pitkä painallus vasemmasta yläkulmasta ja sieltä valikosta gps-virransäästölle. Näin ei tarvii aloittaa kokonaan uutta harjoitusta ja kello ei urputa siitä ettei uutta voi aloittaa alle 10 % virralla.
Noin muuten täytyy sanoa, että minulla on alkanut akku hiljalleen hyytymään nopeammin. Kun lenkillä on taukojen kanssa pituutta tyyliin 7 tuntia (ajoaika vaikka reilu viisi), akku on aivan viimeisillään loppumatkasta. Epäilen, että talven tullen laitetta ei voi pitää hihan päällä tai ohjaustangossa (mikä olisi edellytys, jos reittiopasta haluaisi kätevästi ruudulta katsoa) jos haluaa ajaa yhtään pidempään. Takuutahan ovat menneet umpeen, kun laite on yli 2 vuotta vanha ja eihän tämä nyt vielä kokonaan ole lopettanut edes toimimista mutta selvästi hyytymisen merkkejä on alkanut olemaan.
Jaa että sen olis voinut noinkin tehdä, hitsi kun ei tajunnut. Korkeus on tullut kalibroitua useasti pause-tilassa, mutta kas kun ei ole jäänyt muistijälkeä, että tuo GPS-ominaisuuskin löytyy siitä valikosta.
Noh, ens kerralla sitten.
Totta tosiaan tuo akku ei kestä läheskään yhtä montaa tuntia kuin uutena. ~Kymmenen sijaan ehkä jotkut 7-8h?
Kyllähän ne akut tuppaa ajan mittaan heikkenemään. Minkähänlainen operaatio akun vaihto on V800:een tehdä? Missä voi teettää ja mihin hintaan? Ei ole vielä itsellä ajankohtainen mutta jossain vaiheessa voi tulla eteen.
Polarin huoltohinnaston mukaan M400 akun vaihto maksaa 20€. En osaa sanoa onko mitenkään verrattavissa V800 hintaan jota ei hinnasto mainitse. Toinen hinta mikä sieltä löytyy on etukannen vaihto 59,90€ (ei sisällä akkua).
http://support.polar.com/fi/tuki/huolto
Toimiiko teillä V800 ja iPhone 7 (Flow app) synkronointi?
Polarilta asiaa tiedustelin ja 7 heidän mukaan on yhteensopiva mutta ei ainakaan mulla pelitä, ei edes tuon viimeisen flow -päivityksen jälkeen...
Ei toimi. Löysin saksalaiselta sivustolta ko aiheesta juttua. Laitoin myös Polarille kysymyksen ja em linkin.
Nyt onkin sit jännä kisa. Kumpi tapahtuu ensin: iPhone 7 Plus on ostettavissa perä-pohjolassa vai V800 synkka toimii Seiskan kans :)
Ja Polarilta saadun tiedon mukaan V800-iPhone 7(+)-iOS10 ongelma on heillä tiedossa. V800 saa lähiaikoina päivityksen, jossa tämä synkronointiongelma on poistunut. Ei muuta kuin kaapelit esiin päivitystä odotellessa.
Tuleekohan yllämainittu päivitys yhtä pian kuin herätyksen värinän korjaus, jota on odoteltu puolisen vuotta... no, onhan se hyvä, että V800:een on yhä päivityksiä luvassa.
Ei nyt varsinaisesti liity itse kelloon, mutta kelloon yhdistetty polarin nopeusanturi lopetti toimintansa n. 4kk käytön jälkeen, kilometrejä takana ehkä 600. Todennäköisesti patteri vain loppu, koska sisällä seisonut trainerissa viimesen viikon.
Ei pitäis olla. Mulla on ollut kaksi kesää ja n 6000 km tuossa pyörässä.
Kukaan kuullut mitään Polarin aikeista päivittää V800 ja korjata nämä iOS synkkausongelmat? Aikaa olis kumminkin ollu...
Odotellut samaa, mutta itselläni ne alkoivat toimimaan pari viikkoa sitten automaagisesti.
Oisko tehty jotain FlowApp puolella tai palvelimella?
Katos vaan... Olishan tuosta voinut infota jotenkin. Tyypillistä Polarin asiakaspalvelua.
Eilen tilttasi V800.
Näyttö täysin pimeänä. Eilen illalla en saanut kellon ajanottoa kytkettyä päälle. Muuten on toiminut moitteetta sen 1,5 vuotta, mitä olen käyttänyt. Akku oli vasta ladattu, eikä herännyt yön yli latauksessa oltuaankaan.
Mahtaako olla kellään neuvoa esim. mahdollisesta resetoinnista?
Tehdasasetukset neljää nappia pohjassa pitämällä. Mites kaapelin avulla? Löytyykö?
Mainitsit, että 1,5 v. Takuuhan on 2 v. Ota yhteys Polarin asiakaspalveluun ja laita laitteen sarjanumero mukaan. Itse sain uuden laitteen parissa päivässä ja palautuskuoren vanhalle. Kuitti minulla oli sähköisessä muodossa, mutta pelkkä sarjanumerokin riitti.
Ok. Laitoin viestiä Polarin tukeen.
Tuokin takuuseen saatu entisen huurtuvan mallin tilalle.
Varmaankin lyhytaikainen.
https://scontent.fqlf1-1.fna.fbcdn.n...75&oe=58FB9841
Edit: Loppui jo!
Firmware 1.8.15 julkistettu.
Medium rate GPS accuracy tulee ainakin minulla reissukäyttöön kun ajosessiot saattaa välillä olla pitkiä.