Kiitoksia mukavasta lenkurasta pitkun harjuu ja nummee.
Printable View
Kiitoksia mukavasta lenkurasta pitkun harjuu ja nummee.
Olihan aikamoinen keli. Ei meinannut loppumatkasta lumipyryltä nähdä kymmentä metriä, piti vain luottaa että tuolta se polku viimeksikin lähti :)
Hyvät polut, kiitti mukanaolijoille. Puoli viideltä olisi voinut jäädä lähtemättä siihen pyryyn, mutta tuollai kun kesken matkan keli yllättää, niin sen vielä kestää.
Perjantaina kun on niin nätin näköstä iltapäivää luvattu, niin eiköhän ole aika taas kaivaa maastofillari varastosta. Tällainen puolivillainen lupaus klo 15:30 lähtö tunnin-parin ajelulle - valot jää kotiin niin pääsee ajoissa pois :)
Tarkennetaan lähtöaikaa kun päivä etenee..
kannattaa ne valot ottaa mukaanki, 16.45 paikkeilla alkaa jo oleen ihan sopivan pimeetä ;)
Tänään oli aulangon hevospolut hienossa kunnossa. Pinta oli sopivasti jäässä niin, että muta oli kantavaa.
Joku muukin oli käynnyt niitä ajelemassa jäljistä päätellen.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Minä kävin torstaina, mutta varmaan ne jäljet ovat jo kadonneet. Mutta tosiaan hieno siellä oli ajella.
Tänään olisi mtb-reippailua, lähden työkaverin kanssa eli rauhallista vauhtia ja huonoja juttuja. Lähdetään 17:35, luultavasti ajellaan Parolannummelle, kun sielläpäin jäi yksi polku hampaankoloon.. Saa liittyä seuraan.
Huomenna voisin harkita maastoilua taasen
Itekin ajattelin josko huomenna menis aulangolle pyörimään pitkin poikin :)
Mikäs olisi sopiva aikataulu?
Hmm. 15.30-16 väliin varmaan koitan ite ainakin lähtee, saa ne viimeset valonrippeet nautiskella ajelusta vielä :) ja kun ei tota valotehoakaan ole iha hirvittävästi niin ei oikeen reitistä tiedä. Suunnittelin itekseni että josko 1,5-2h koittas polkuja kyntää (naamallaan) :)
Edu ja muu jengikin tuli vastaan, olin siinä rautatiesillan jälkeen koiran kans kävelemässä rantareitillä. Meinas olla vaan tilannetta kerrakseen kun kettu päätti kuitata sieltä pusikosta ja koirahan siitä rupes innostuu.. :D
Mä pääsen vasta pimeällä liikenteeseen. Töissä menee liian myöhään. Pimeässä on kivempaa =)
Kello 16 lähtö saattaa onnistua. Mikäli on idänpään kaupalla lähtö. En uskalla varmaksi kumminkaan vielä sanoa. Epäilys on jotta menee kyllä 17 aikaan lähtö kotoo mulla.
Heh, eiliseen saatiin aiemmin mainittujen ominaisuuksien lisäksi mahtumaan pari harhaanajoa, vähän lätäköitä ja upea kuparinvärinen kuorrutus fillariin.
Löysitkö Monroe vielä ajettavaa? Me kurvailtiin sotkuun ja vähän pikkupolkuja lisäksi kotimatkalla.
Mulle tuli ajoa 3,5h mutta valitettavasti aika paljon asfalttia, joka tuntuu maastopyörällä aika tylsältä polkujen jälkeen.
Löysin museon takaa reitin moottoritien suuntaan ja siellä ajelin mutta en osannut polkuja pitkin Ahvenistolle. Polku päättyi tutun näköiselle hiekkatielle mutta en muistanut miten jatkuu sieltä. Ajoin sitten asfalttia Ahvenistolle ja siellä sitten taas polkuja pitkin.
Ei ole jäänyt reitit oikein mieleen kun en ole yksin tuolla koskaan liikkunut. Muiden perässä kun ajelee niin ei jää reitit niin muistiin.
Totta, varsinkin iltapimeällä kun ajaa niin siellä tulee tutuissakin paikoissa ajettua harhaan.
Sieltä Panssarimuseolta tulee hyvä reitti ihan Ahvenistolle asti, sisältää polkua ja vähän pururataa Museon päässä. Täytyy joskus valosalla ajella niin tulee tutuksi. Nyt ajattelin menomatkan kokeilla tuolta radanvierustaa ja niitä löytyneitä polkuja, kun itse tulee se "perus reitti" ajettua lähes aina. Vähän vaihtelua :)
Muiden perässä ajoa voi rajoittaa tarkkaan valikoidulla lounaalla, hernekeittoa & kaalikääryileitä ;)
Mjahas. Josko löytyy halukkaita pyöränkantotalkoisiin lähtijöitä (aulangolle maastoajoa siis) niin 16.00 idänpään kaupalta lähtö, jos ei kukaan ilmota mitään niin lähen sit itekseni :) (käymättä kaupalla siis)
Mä aattelin joskus illemmalla käydä jonki lamppulenkin kevleillä joten passaan kimppakivan.
Olisiko sopiva tasa-aika kello 18.30 puomilla?
mullakin ois renkaiden sisäänajoa 18-19 paikkeilla, taidan mennä aulangon hevospoluille ja ehkä kilometrimäkeä jumppaamaan
18:30 sopii
.. ja joo pyritään välttämään sykkeen nousua :)
((Tässä alkaa olla hyvät lähtökohdat lenkille))
Sopii sopii :)
Nice ride, nyt pizzaa :)
Juu tuli siitä mulle trackeriin 51 km. Juu mitään muuta ku pelkkää paljasta vanikkaa tarjolla. Kun viisarit näyttää väärii lukemii