Oisko lauantai aamusta metsään menijöitä? Lähtö esim klo.9-10 jostakin
Printable View
Oisko lauantai aamusta metsään menijöitä? Lähtö esim klo.9-10 jostakin
Myö lähetään poikien kanssa sinne Jyväskylään, lähe matkaan jos ei muuta :)!
Jebulis joo... Lähen 9.00 Puijon montusta huomen aamul, mukaan saa lähtee jos on jollakulla intoa. Puijonlaakso-huuha-neulamäki-rauhalahti-särkkäri-huuha-puijonlaakso- setti ehkä suunnitelmis.
Ei kerennyt vespan mukaan töiden takia tänään. Onkos huomenna menossa joku ajaa...meikällä ei olis kun krapula eli joutais vaikka kurvailee (olettaen ettei se krapula nyt ihan mahottomaks ylly)
Su aamulla lähden maasturilla käymään Siilissä. Matkaa kertynee noin 80 - 100km. Pääasiassa teitä pitkin ajelen kaikessa rauhassa, joten aikaa taitaa mennä 4-5 tuntia. Voipa sitä jollakin soratielläkin pistäytyä. Melko sliksit on alla.
Tänään montulle tulijoita? Onko aika sama 18 vai pääseekö joku jo 17? Vois nimittäin käydä ajelemassa lämmittelyt alle jo viideltä...
Juu, klo 18 tulen.
Kuudelta monttuun.
Oisko kenelläkään laittaa kilometrejä/GBS-jälkeä tämä päivän ajoista?
Oisko huomenna kukaan lähdössä aamupäivällä metsään ajelemaan?. Itse meinasin jotain 3-4 tuntia käydä rypemässä.
Tullut aika paljon yksin ajettua ja ois kiva saada seuraa ja tutustua samalla muihin harrastajiin. Mulle kävis lähtöajat 10-12 väliltä.
Minä voisin lähteä ajelemaan. Olisiko klo 12 torilta?
Jeps, sieltä siis.
Just herätty ja krapulainen. Koetan keretä sinne torille jos vaan fysiikka antaa periks (onhan tota matkaakin 700m sinne).
Hyvät ajot oli kyl tänään. Pannujen tuloksena on hieman polven yläpuolella komea kämmenenkokoinen punanen läntti josta sitten oli vuotanut verta ihan sukan varteen asti pitkin jalkaa. Taivaanpankko ei kyl oo meikälle sopiva paikka :D
Kiitoksia vaan herroille hyvästä ajoseurasta. Mulle uusia polkujakin löytyi.
Itsekkin vetäisin kerran tangon yli ,mutta siinä selvittiin henkisillä vaurioilla.
Kevään yhteislenkiltä video
http://www.youtube.com/watch?v=lU6U1HvaTUg
Jopas on villiä menoa :)
Hienoa pätkää. Mistä se eka lasku on?
Tossa eilisen lenkin dataa: http://www.sports-tracker.com/#/workout/nepalinpalander/su3itgeuourn3pt9
Vähänhän tuo vetää mutkat suoriksi...
Keskiviikkona lähtee kahden miehen tuholaispartio metsälenkille klo 10 keskustan tuntumasta.
Lauantaina myös puoliltapäivin mahdollisesti lenkki.
Kevyttä mukavaa ajelua ja "tutkimusmatkailua".
Lähe mukkaan niin ei mää aikas hukkaan!
Jos on lenkille lähtijöitä huomenna, niin lähtöpaikka on Saarijärven B-alueen R-kioskin edestä klo 12. Leppoisaa vauhtia luvassa.
Huomenna meinasin lähtee sunnuntailenkille joskus aamupäivästä. Semmosen 3-4 tuntia vois rypeä.
Oisko mukaan lähtiöitä?
Pitäisihän tuota perinteinen sunnuntailenkkikin käydä ajelemassa, kestosta taikka ajankohdasta en osaa vielä enempää sanoa, mutta palataan asiaan.
Voisi kyllä käydä huomenna ajamassa. Kävisikö klo 14 lähtö? Yksi kaveri pääsisi vasta neljältä ajamaan, niin kerkeäsi sekin vielä sitten kesken matkan mukaan.