I confess.
Printable View
Kukas perkule ohitti mut tänää työmatkalla SINKULALLA :/ itellä oli kumminkin +26 keskinopeus, niin ei se sinkulakaan ihan hiljaa tullut. Oli muuten eka joka tuli ohi. Vanhalla turuntiellä siis tänään iltapäivällä. Ja tietenkin otti heti seuraavan liittymän, pois, etten päässy kuittaamaan takasin..
Tämä kaveri ei liene foorumilainen, mutta jos on, niin moro.
Eilen Oulussa Limingantiellä Automuseon kohdilla kaveri addyraitacollegeissa, hupparissa, reppu selässä vääntää upouudella Trekin maantiepyörällä. Ei liennyt pöllitty vaikka oli suspekti outfit kuskilla. Tyypillä oli kuitenkin kypärä ja lukkikset.
Ite henkihieverissä väänsin keskustaa kohti tolkun lenkin jäljiltä. Heppu iskeyty beesiin, hinkutti siinä 200m ja väänsi väen väkisin ohi. Huutaa rinnalla vitun isosti JIPPPIIIII ja kääntyy äkkiä karkuun seuraavasta risteyksestä. Oikia meininki! Episodin jälkeen tuli itellekin voimia. Tsemppiä, olet voittaja! :)
Kuka oli se mustalla crossarillla ajanut sankari jonka piti tunkea itsensä ja pyöränsä siihen juuri ja juuri pyörän mentävään väliin minun ja Erkkolansillan kaiteen välissä Myllyojalta päin tultaessa, kun jouduin hidastamaan varoakseni pikkulapsia. Kuinka pitkään lie salapeesasit ennen iskuasi. Ei muuta kuin hieno suoritus ja terveisiä perseestä.
Joo on mutkin ohitettu sinkulalla muutamakin kerta... tänään muuten näin niin pahasti punaista kuusisaari- munkkiniemi välillä ettei ole tosikaan.
kaverin sinkulassa näytti olevan kaikki punaista, vanteet, pinnat, satulatolppa, satula, kumit, varmaan venttiilin hatutkin!! Oli toisella puolella tietä pysäyksissä joten en nähnyt kunnolla, ja arvaan että hemmo pyörii enempi siellä hipsterifoorumi.net puolella, mutta respektiä tuosta johdonmukaisesta värityksestä !!
Kuka oli se (ilmeisesti) PeNolainen, joka hiilikuitukiekot humisten ajoi Sulkavan Heikkurilan kylän ohitse eile noin kello 11:30. Äidin luokse menossa varmaankin?
Aika paljon oli porukkaa liikkeellä Bodominjärven ympäri eilen äitienpäivänä n. klo 15 nurkilla. Mä olen tuota sahannut enemmän tai vähemmän 15 vuotta (!!) ja "siihen aikaan" oli ihme jos sattui näkemään toisen sukkiksen lenkin aikana. Nyt taisi tulla vastaan yli 20hlö reilun tunnin lenkillä joten ilm harrastajamäärät on kasvussa ja hyvä niin.
Aika pitkän ajan takaa huutelen perään mutta vieläkin naurattaa. Ehkäpä vastapuolikin muistaa =)
Kesäkuussa 2011 ajoin hopeanharmaalla hyrbidilläni Kehä I:n vartta Keilaniemestä Leppävaaraan. Otaniemen paikkeilla peesiin liimautui toinen pyöräilijä ja sehän tietenkin harmitti kovasti. Päätin karistaa kaverin. Painelin kohtuu reipasta vauhtia menemään, mutta kaveri ei tuntunut luovuttavan. Kaiken hyvän lisäksi Laajalahden kohdalla mokoma kehtasi vielä ohittaa - taittopyörällä, selkä pystyssä, farkut jalassa, lippis päässä ja virnuili vielä ohittaessaan. Eka meinas harmittaa mutta pian alko naurattamaan niin, ettei vastaiskuun kyennyt. GPSsään tallentui keskinopeudeksi ko. ylämäkiosuudella melkein mopolukemat 36,2 km/h.
Laitanpa tähän ketjuun, kun ei oikein muutakaan sopivampaa ole tarjolla... Tänään olin puolenpäivän aikoihin ajelemassa nelinumeroista tietä keskisellä Uudellamaalla (paikkaa en viitsi tarkemmin paljastaa, ettei kuvarasti paljastu ;)) ja vastaan tuli poliisiauto. Auto hidasti ja kuski moikkasi ihan "isolla eleellä". Olikohan foorumilaisia? Tuli oikeasti hyvä mieli :)
Tänään Koria - Myllykoski välillä tuli vastaan 3 hemmoo maantiepyöril,ens yks ja sit siel pitkäs kurvis kaks.Kaikki vastasivat morjestuksiin,siin ennen klo. 12:sta.Oisko ollu palstalaisii,itel yllä Euskaltellin pitkähihainen ajopaita,Orbealla kun ajelen.
Ketkä olivat syömässä räiskäleitä Turun Kuralan kylämäellä tuossa päivällä? Molemmilla pojilla mätsäävät gramin kervelo -kuteet, mutta ilmeisesti cervelot olivat jääneet kotiin? Toisella oli vaaleanvihreä bianchi ja toisella musta canyon :)
Oltiin kaverin kanssa tänään lauantaina (19.5 ) Karhunpolulla ja meitä vastaan tuli n.10hengen ajoporukka.... Vaihdettiin myös kuulumiset porukan kanssa pikaisesti...
Liekkö kukaan palstalaisia?
Turku-Lieto-Hepojoki-Tammisilta-Kaarina-Turku pätkällä tuli tänään 0930-1130 useitakin pyöräilijöitä vastaan...
Päinvastaiseen suuntaan olin liikkeellä, Turku-Kaarina-Piikkiö jne. Hiukan yhdentoista jälkeen oli about Tuorlan kohdilla....
Ketkä olivat eilen (21.5.) tuossa iltamyöhään, joskus kympin aikaan Vaakon nakilla? Tuli mies ja nainen, täysjoustot ja lukkopolkimet.....Nauttimaan rasvaa.
Eilen riihimäellä talteentiellä joku ajeli maasturilla ekokemin takana klo 19. Tunnustaako kukaan? :) (olin ite aidan toisella puolen, niin ei varmaan osannut kiinnittää huomioo)
Haukiputaalla tälle iltaa kaheksan nurkilla polkaisit vastaan Annalankankaalta Santaholmalle päin ja ilmeisesti tervehditkin samalla, sinäkin valkoisella Spessun maantiepyörällä. En olekaan vielä toista vastaavaa tällä kylällä nähnyt. :)
Jollain oli aamulla samanlainen punainen Focus cc alla Seurasaarentiellä joskus ennen kahdeksaa. Aika harvoin näen samanlaista pyörää, vaikka ei mikään harvinaisuus olekaan. Joka tapauksessa hienon värinen, vaikka itse sanonkin:)
Kuka tuli vastaan Raisionlahden lintutornin kohdalla mutkaisella tieosuudella tuhatta ja sataa tänään klo 8:30?
Oli aika fiksua oikaista mutkaa suoraksi siinä kohtaa missä on pusikkoa, eikä yhtään näe tuleeko joku vastaan. Kuulin vaan kun poljin raapaisi asfalttia kun tuli kaverilla kiire väistää takaisin omalle puolelleen kun vastaan tulin mutkan takaa. Lähellä oli ettei tämä hurjapää mennyt nurin. Ei tosiaan ehtinyt kuin vilauksen nähdä.
Me taidettiin olla seuraavana päivänä sunnuntaina tuolla samalla välillä. Hirveetä vastatuulta oli lähes koko lenkki, mutta Elimäeltä Anjalaan oli aika hyvää ja Anjalasta Korialle hyvinkin vauhdikasta. Anjalassa meni keskustassa toisella puolella pyörätiellä joku pron näköinen puna-asuinen mies toiseen suuntaan, se ei varmaan kehdannut moikata kun sillä oli joku suoratankoinen menopeli alla. =) Korialle lähdettäessä tuli parikin tyyppiä vastaan, ne sentään uskalsi moikatakin.
Ajelin eilen, Espoo-lohja-Espoo lenkin Siuntion kautta ja tuli monennäköistä fillaria vastaan. Kaikki moikkasi, itsellä oli päällä neonkeltainen tuuliliivi.
Tänään tuli neljä maantiepyöräilijää eri aikaan vastaan Koria-Myllykoski välillä joskus klo 18 molemmin puolin. Kaikille tuli moikattua ja kaikki moikkasivat takaisin.
Sinipaitainen pyöräilijä tuli vielä uudestaan vastaan Myllykosken rantatiellä klo 19 jälkeen.
Itse olin liikkeellä punaisella Spessulla musta-valko pääkalloajopaita päällä.