Että milloinkahan viimeksi olet sade/kurakelillä ajanut?
Niin vähän arvelinkin. Kyllä lokasuojat on turhat.
Milloin ylipäätään olet ajanut viimeksi?
Printable View
Hooveri, en aja enää kurakelillä ja viimeinen lenkki pari viikkoa sitten aamusateen jälkeen happirikkaassa ilmassa.
^Mitähän nyt höpötät, pysy asiassa!
VIP, yhdet halvoista metallisista on Cannondalen klassiset, lisäksi pullo pysyy ja irtoaa helposti tarvittaessa.
^^Että rautalankaa kaipaat? Lokasuojat on tarpeettomat poutasäällä samalla tavalla kuin sadetakki poutasäällä. Sinä et aja sateella, minä ajan. On kiva kun kuravelli ei suihkua kallishintaisiin ketjuihin ja rattaisiin rohisemaan eikä selkäkään kastu. Eikä ole ollut isompaa hinkua leikkiä kilpapyöräilijääkään.
Hieno pyörä! Parasta rakentamisessa oli ämpäri osille.
Hoover, jokainen tavallaan ja aikansa. Voi olla että olen ajanut kurasäässä enemmän kuin sinä koskaan ja jos ei enää kiinnosta niin tuskin sinulta sekään poissa.
Ja ketjut ja muut saa puhtaiksi ja kaupasta löytyy uusia jos kuluu. Toisaaltaan ei lokasuojatkaan estä ketjujen kurastumista täysin niin luulen että pyörästäsi löytyy myös sateen varalle täysin koteloitu ketjusuoja, sinä onnellinen!
Sori, poistin vahingossa videon sisältäneen postauksen ja kommenttisi joutuu outoon valoon.
Mutta ehkä onkin enemmän kysyntää ja tarvetta lokasuojaväittelylle ja muulle mussutukselle.
EDIT: se oli siis tämä https://www.youtube.com/watch?v=-fUW0uAFiZw
^Toimivuus joskus ohittaa ulkonäön, kuitenkin olennaista jos käyttää muunkin tyyppisiä pulloja kuin perinteisiä.
Minkäs levyisiä kiekkoja kannattais katsella 40mm renkaille? Thunderoita meinasin 35-45 korkeille kiekoille.
Onko kukaan selvittänyt miten saa tarvittaessa vaihdettua jarrulevyn Canyonin Grail:n ? Vaihdoin tuossa rengasta ja huomasin että jarrulevy on niitattu keskiön kiinnikkeisiin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tai sitten center lock avaimella, joka on sama millä keskiölaakerit irtoaa
Kanjonin sivuilta:
Jarrulevy
Shimano RT70
Jarrulevyn kiinnitys: Centerlock
EDIT: Tämä siis nyky-Grailin spekseistä.
^Eikös noita ole kahdella versiolla, toisessa ulkoinen ja toisessa sisäinen avaimen paikka?
Parempi vain vilkaista lukkomutterista, onko sisäinen vai ulkoinen hammastus. Tuo 12 mm ei ole ihan tarkka ohje :o
^ joo mullakin on Stigmatan toisissa kiekoissa tällä hetkellä ulkoiset ja toisissa sisäiset ja lukkorenkaat käy kyllä ristiin.
No sillai se on, ettei 15mm akseliin mene sisäinen. Satuin ihan vasta tuohon törmäämään tilattujen levyjen yhteydessä :)
Tosiaan voihan niitä ristiin vaihdella ja mtb kiekoissa tukee kai tuo isompi aina. Mutta uusien gravell ja maantiepyörien mukan uskoisin aina tulevan sisäisen.
Mulle tuli Shimanon levyjen mukana lukkorenkaat.