Ajeltiin tuota pätkää Akin kanssa viikonloppuna, mutta ei sitä vissiin yhteislenkeillä ole vielä koskaan ajettu. Sahaa tosiaankin tarvitaan Lotilassa muutamassa kohdassa.
Printable View
Laitetaan nyt samantien lenkkihuutokin. Lauantai näyttää kohtuulliselta, otetaan sahat mukaan ja mennään ensin tänne. Sieltä muutama puu pois alkulämmöksi.
Sale 10.oo
Iltapäivälenkillä kävin tuolla suunnalla ja karsin pari isoo runkoo polun kohdalta, että saa kammettua fillaria yli, semmosia täyskokosia runkoja. Ne on kyllä enemmän moottorisahahommia?
Roukon seiskan tuntumassa on myös paljon mielenkiintoisia koluamattomia ja osin talvipolkuina tunnetuksi tulleita polkuja, sielläkin voisi letkassa joku kerta ajella...
Alustavasti voisimme ipanan (10v) kanssa ilmestyä myös ihmettelemään touhuja... Tosin meiltä sinne Salelle on joku 5km ja siihen lenkki päälle ja sitten viellä kotiin on hieman liikaa ipanalle mutta voisimme tulla autolla siihen Upm nurtsikentän parkkikselle (keilahallilta vähän eteenpäin) ja lähteä koheltamaan Lotinan metsiin niin mikäli törmätään niin sanotaan käsipäivät :-). ps: jos wannabe jaksaa raahata iskaripumpun mukaan niin voisin tarkistaa nuo keulani lukemat?
Tulkaa tuohon linkitettyyn kohtaan niin eiköhän törmäillä. Otan pumpun mukaan. Lenkki alustavasti 10.00 ja tuosta ajelee 10min pelipaikoille.
Mikäli saan univelat nukuttua pois niin mukana ollaan :)
Wannabe: ei tarvista iskaripumpulle, tulen toisella keulalla.
Mutta jos jollain on laatikon pohjalla PM<-->PM-adapteri 203 ylimääräisenä niin voin lunastaa poies pölyyntymästä.
Hain työkalun huomiselle http://static.fiskars.eu/var/fiskars...Curved-Saw.jpg
Eiköhän tuolla perheen pienimmät puut saada hoideltua.
edit: myös vähän salatreenasin, Porin hurjat kiersivät Roinetta ja noudin porukan Korkikselta ja johdatin turvallisesti kohti Hervantaa ;)
http://connect.garmin.com/activity/477706338
Tulen mukaan joukon jatkoksi. Niihin Maijankosken puihin ei taida tommonen saha riittää..
Semmonen pieni nuuskarasia saha on aika peto... mutta jos joku hommaa semmosen niin pieni varoituksen sana "älkää päästäkö Akia sahan toiseen päähän"
Izmo hei, lumi on taas sulanut ja se ketjusahan sormilenkki on noudettavissa ihan siitä samasta paikasta, johon se aikanaan tippui. :) Se oli kyllä hämmästyttävän toimiva laite... Puolimetrinen tukki katkesi kahteen mieheen kymmenessä minuutissa.
Mulla on tänään aikataulupaineita, mutta yritän tulla siivousretken ekalle tunnille mukaan.
Jahas, meillä tuli Yrjo ja Oksu kylään klo.00.20. Hyvin ovat taloksi asettuneet. Itse taistelen vielä vastaan, mutta vaimo ja poika ovat heikossa hapessa! Jään siis jatkamaan hoitotyötä kotiin.
Tuli muuten törkyhieno siitä raivatusta polusta! Sitä kelpasi nyt kurvailla alas, kun karkasin ennenaikaisesti talkoista.
Juu kiitos hyvästä seurasta ja loistavista uusista poluista. On se aina yhtä mieltäylentävää kun oma 10v poika on jo teknisesti paaljon edellä n.5v reenillä kun itse on tullut polkuja kitkuteltua n.24vuotta :-). Tosin kun ei tuo ipana ole ikinä pahasti kaatunut niin eihän tuo osaa pelätä mitä saattaa käydä jos lipsahtaa katajaan tahi graniittiin. N.15km tuli meille yhteensä ja kyllä oli poitsun tavallinen adhd-käytös kaukana kun ruuan jälkeen rojahti sohvalle XD
Polusta tuli kyllä hieno, ja erilaisia reittejä mastolta on nyt kaksi, kun micano huomasi myös suoraan mastolta lähtevän enskapätkän. Muutama haara jäi vielä perkaamatta, mutta säästettiin jotain seuraavaankin kertaan. Tosi hienoja pätkiä kuitenkin saatiin tänään aikaiseksi. Kiitokset kaikille mukana olleille.
Tere! Tietääkö kukaan ketään kuka olis edullista GF Wahoota vailla?
Suunnitelmat ja haaveet muuttui matkalla joten unohdan fillarin hetkeksi.
Jos sitä vaikka tänään menisi 18.30 jälkeen Lotilaan ajamaan niitä karsittuja polkuja ja treenaamaan "enskaa". Eli todellisuudessa taluttamaan fillaria alamäkeen :o
Ja kaikkihan lähtee mukaan? :cool:
Vieläkin toipilaana :(
Ei kerinny tänään Lotilaan, mutta pääsiäisviikonlopulle ennustetaan niin komeeta keliä, että jonain päivänä vois mennä.
Itse olen kiertelemässä Peurunka 400:n reittejä pääsiäisen, mutta sunnuntaina palaan pelipaikoille joten maanantaina voisi myös pientä yhteislenkkiä miettiä, jos löytyy innokkaita?
Siinä uudessa alamäkipätkässä on yksi kohta, josta ei meikäläinen meinaa saada millään kiinni (tänään 4 testilaskua). Jyrkempi nyppylä ja tiukka 90 oikea kahden kiven välistä. Vauhti putoaa aina melkein nollaan siinä kohdassa. Joku ajomies voisi sen ajaa näytiksi jokukerta niin yritän kopioida ;)
Maanantailenkki vois olla ihan jees...
Mihinäs aikaan toi maanantaiajo vois olla? Käypäs wonapii nappaamassa se lammenrannan rasti kuleksimasta.
10.oo lähden kotoa, 10.01 olen Salella ja 10.12 Lotilan sillalla. Mukaan saa littyä missä tahansa, mieluiten missä tahansa.
edit: Ja ajetaan tasan porukan mukaan, eli jos mukaan tulee vähemmän ajaneita niin kierretään romupaikat sivusta ja enemmän ajaneet saa ajaa ne sitten toista kautta.
Hei, maanantaina luvataan komeeta keliä. Pitäiskö sitä lähteä lyhkäsissä reissuun?
Oliko joku halukas liittymään?
Saahan sitä aina komeammat taisteluarvet kun lyhkäsissä rykäsee turvalleen ;-). Iltavuoro maanantaina mutta kahtotaa jos saan jonkun maastomankelin kasaan niin voihan sitä poijjaan kans tulla pariks tunniks polun tukkeeks.
Tuun kans maanantaina letkan perään syömään pölyä. Ja lyhyissä ehdottomasti. Jo kuukausi menty lyhyissä. Se mitä on menty. Puolet ajasta oltu kipeänä. =) Liian vähän avantouintia vaan..
Huomenna ehkä Calpikseen totutteleen vauhtiin.
Mäkin oon maanantaina mukana. Sitä tässä vaan mietin, että mun kaikki lyhyet ajohousut on mallia succis... Kun läski on alla, niin mahtaisko olla miehekkäämpää lähteä ihan vaan kalsareissa?
Oma mielipiteeni Korpelan vaatetus dilemma:
Eikös nuo läskit ole jostain Alaskan suunnalta alunperin? Tähän vedoten: flanelipaita, itse poikkileikatut farkkushortsit (polvimittaiset) ja korkeavartiset vaellustyyppiset ajokengät, ei hanskoja ja pieni parrantynkähän Korpelalta jo löytyykin...
--> no-saint
Äärimmäisen hieno ehdotus. Lähden (vaimon) vaatekaapille saksien kera.
Ajot hetkeks ajettu :( Käsi mallia turbo (endurolla eilen)
siis hame päälläkö läskillä ajetaan:seko:
http://www.ktkauppa.fi/kauppa/cat/im...g_1310_4d5.jpg
--> Gixxer
Damn! Toivottavasti ei tuu yhtä pitkää taukoa kuin etunimikaimallasi. Sekin on onneksi jo palailemassa lajin pariin.
--> izmo
Tuun hakeen ton linkin mukaisen asusteen sulta aamuyöllä.
Ei pääse tänään yhteislenkille kun uupuu satulatolpan pantaa... Mutta muutenkin iltavuoro niin olis ehkä muutenki jääny
Olipa törkeen hyvä lenkki! 6-päinen seurue seikkaili teknispainotteisilla reiteillä, ja loppuun löytyi vähän mäkeäkin. Ainoastaan virvokkeet jäivät puuttumaan.