Oliko napa tunnistettavissa? Saakohan noihin adaptereita eri kiinnityksille?
Printable View
En mä niitä tuntenut. Voisikohan olla vaikka American Classicit? Vai onko nekään "omaa tuotantoa" vai jostain bulkkipajalta tarroitettavia (Novatec/Chosen/Joytech...)
Kiinnostaisi tietää itseäkin. Mutta onhan "CNC-konenavat ja sinetöidyt Enduro-laakerit"
Kuvassa näyttää, että noi pikalinkkujen päätykorkit vois lähteä ihan kiskaisemalla irti, mutta mitä tilalle ja mistä?
noinkohan ne osaisi liikkeessä suoraan sanoa mitkä navat kiekoissa on
tai täytyy itse käydä väijymässä tuossa suomenojan liikkeessä jos olisi ihan livenä näytillä.
Osaahan ne sanoa, että ovat "White". Valmistajaa tuskin :)
edit: olishan se toki tosi jees jos Lehmussaari viitsis selvittää asian ja kertoa sen täälläkin. Vois lisätä myyntiä jos paljastuisi, että noi navat on jotain kelvollista ;)
Siellä ei saldon mukaan ole.Lainaus:
...tai täytyy itse käydä väijymässä tuossa suomenojan liikkeessä jos olisi ihan livenä näytillä.
juu no niinpä näkyisi nollissa olevan espoon saldot. Vantaalle nyt en ainakaan lähde sehän olisi hullua se...
Äsken sain aivan erinomaista palvelua Lietsun XXL:ssa. Kävin hakemassa -25 % palautusta viikonloppuna ostamastani takista ja se onnistui saman tien. Samalla oli tarkoitus ostaa tyttärelle takki, mutta en tosin huomannut, että tämän ja huomisen päivän ale -25 % oli vain nettikaupassa. Ystävällinen (ja myös viehättävä) myyjätär antoi tyttären takin kuitenkin samalla -25 % alennuksella ettei tarvinnut alkaa nettikaupasta tilailemaan. Yksi mukavimmista asioinneista, mitä olen urheiluliikkeessä tehnyt pitkään pitkään aikaan. Noin sitä pitää kauppaa tehdä!
Nyt oli kyllä pohjanoteeraus noi itäkeskuksen 1v synttärit. Mentiin 5min ennen aukeamista paikalle ja siellä oli muitakin. Siinä pyörittiin ja krääsää tarttui käteen jonkun verran. Kassojen kautta ulos ja sitten huomataan että sisäänkäynnillä jaetaan nyt alennuskuponkeja. Minkä takia niitä ei oltu jakamassa, kun ovet aukesi ? Lehmussaari ? Sanoivat sitten, että voitte käydä palauttamassa tavarat ja ostaa ne uudestaan, niin saatte alennuksen. No ei jaksanut enää alkaa säätämään 5€ alennuksen takia, mutta rupesi kyllä taas v*tuttamaan kyseisen firman touhu.
Näköjään. Taidan olla liian nöösi näissä(kin) hommissa.
Tai sitten olis kannattanut leikata se sama vitosen alennuskuponki päivän Hesarista [emoji6]
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10...4ab78f5731.jpg
Melko hämmentävää mainontaa XXL:ltä, supersunnuntai tarjous : https://www.xxl.fi/magicshine-ms-616...114078_1_style Tarjouksessa sanotaan että paketissa tulee 1 akku, kuvauksessa kerrotaan että se on sekä Akku: 6 x 18620 Li-ion-batteri (7,4V, 6,0 Ah) että Akku: 1 kpl 4 x 18650, 4Ah, Li-ion. Kumpikohan siellä sitten on tulossa :D. Sääli ettei tarjouksessa ole tuota kalliimpaa pakettia. https://www.xxl.fi/magicshine-ms-616...114079_1_style . jossa 2x 18650x4 akkua, takavalo, ja kauko-ohjain.
Vähän tietty vois kattoa kun lyö tuotteen tarjoukseen, että edes tuotekuvaus ois kunnossa.
^ 6 x 18620 Li-ion-batteri (7,4V, 6,0 Ah) se onneksi on noista kahdesta vaihtoehdosta
Onnistuin saamaan 2,45 euron ostoksesta viiden euron ahjakorttin ja käytinkin sen. Joskus osuu.
Nytku kauppias tuli paikalle niin et viitsis selvittää kenen valmistamat näiden kiekkojen navat ovat. Olisko ne American Classicilta vai jotain muuta?
Ainakin päätykorkit poikkeavat ja navan runko on XXL:n navoissa kartiomainen, AC:ssa suora. Jokin kiinanapa luultavasti.
xxl on aivan kunkku kauppa. Hintakilpailua laadukkailla tuotteilla. Käykää Tammistossa ja kokekaa Suomen oloissa laaja valikoima yhden katon alla. Saa parantaa.
Viime keskiviikkona laitoin tilauksen sisään puolenpäivän aikaan ja perjantaina oli paketti noudettavissa postista. Ei valittamista! :)
Jos jollain on tarvetta pikku pyöräpumpulle, niin itiksen xxl:ssä oli huollon varaosina myynnissä eurolla moisia. En sitten vielä tiedä onko mistään kotoisin, 6bar asti pitäs riittää.
^joopati joo, kiitto tiedosta.
Whiten perusläski alennuksessa https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-..._style#details
Nettitilauksen toimituksen nopeus yllätti minutkin positiivisesti. Tilasin tuotteen joko ke tai to ja se oli minulla ma. Jess. Tilaan kyllä toistekin =)
Mitä mieltä ootte noista XXL:n BIBeistä jotka on +100€?
Itsellä ainakin XXL:stä ostetut Craftin active bib (30€) ja ovat erinomaiset istuvuudeltaan ja hintalaatusuhteeltaan. Koitin castellin noin 100e BIB:sejä ja eivät istuneet minulle ainakaan kovin hyvin. Nuo DIODORA:n winter bibsit ostin 50€ :lla ja ovat myös ihan hyvät. kelpaa ajella 12-0C keleillä ja sitten sinne alle kun laittaa lämpökerrastoa niin menee varmaan -5C ainakin
Toimiiko XXL:n pyörähuolto pyörän runkonumerolla, vai pitäiskö kuitti löytyä? Tarkoitan sitä pyörän oston yhteydessä annettuja 3v huoltoja.