http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...310641&lang=fi
Tossa se on ihan teletappimaan vieressä se laavu.
Printable View
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...310641&lang=fi
Tossa se on ihan teletappimaan vieressä se laavu.
Se olin minä. Lopetin Peukaloiset omasta pyynnöstäni. Eiköhän kaikkien lenkit mahdu tänne. Tarvittaessa. Otsikko on kuitenkin maastolenkit Tampereella, eikä Norjassa. Yksi säie riittää ja sitä valvoo ylläpito. Off topikkiin voi perustaa jonkun "taustakohina"-ketjun muunlaiseen zättäilyyn jos on tarvetta.
Kyllä mun mielestä tännekkin voi tiedottaa vaikka Ikean Spoorin kunnon... ja nyt on tilanne ilmeisesti että vain yksi Tappara lapio on spoorilla ja se on kehveli lunta vastaan
Keskiviikkona valolenkkiä Lamminpäästä klo 18.30. Keli kuiva joten kaikki lampun kanssa lenkille.
Tänään lenkille nauttimaan valolenkistä 2 h Lamminpäänmajalta 18,30.
Kaikki kokeilemaan valolenkkien hauskuudesta.kuinka maisema on erilaista ja tutut polut on taas uudenlaisia pimeessä.
Valoa kyllä on mutta pyörä telakalla ennenkuin saa puslat iskariin. Ja pääsis muutenkin tänään... Josko joku toinen kerta.
Kapeerenkaalla oli hyvä ajaa Lamminpään maastossa valolenkillä(klo16) kun oli maasto jäätynyt kovaksi ja pitoo oli varauksella... Nokian puolella muutamaan paikkaan kalliolle jäätyneet lammikot
Sama havainto hallilan, pehkusuon, lahdesjärven suunnalta eiliseltä. Polut mukavan rapsakassa kunnossa, pitoa enemmän kuin märällä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko tänään yhteislenkkiä?
Hei kun tuolla Garmin Connectissa on Osuudet-toiminto, niin luokaapa niitä lisää! Itse tein tiistaina Tuomisentie - Kisapirtintie -osuuden. Janip näemmä kakkosena..! :)
Torstai. Eli siis Linnainmaan Prismalta 18:00.
Huomenna on vapaapäivä ja ajattelin ajella silloin Vehoniemeen pullakahveille. Lähtö vois olla vaikka 10.03 tästä: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...330867&lang=fi ja alustava reitti Kangasalle vois olla Hallila, Pitkäahde, Kisapirtti jne.
Ilmoita loppuiltaan mennessä, jos olet tulossa seuraksi. Ajelen muutoin omia aikojani.
Ajaako Jussi lauantaina lamminpäästä, vois tulla peesiin jokskin aikaa. Sunnuntaina ajattelin ajella nokian kallioita ristiin rastiin muutaman tunnin. Jos joku lähtee mukaan niin F40 klo. 1100 perus polkua mennään ja vauhti rauhallista mutta sujuvaa.
Lauantaille ulkonaliikumislupa anottu, 10 majalta? sitähän joutuu 07 herään keittämään litran puuron jos yrittää kisamiesten peesissä roikkua.
Tällä lenkillä oli Kaupin parhata polkuja. Etsiskelin niitä Tuomikallion polkuja parilla yksin ajetulla lenkillä. Muutama pätkä jäi vielä ajamattakin. Mutta ei selvitty ilman tappiota nytkään. Sakkolenkillä yritin tehdä näyttävän hypyn korken rotvallin yli, jäi vähän lyhyeksi ja takakumi tyhjeni seuraavan 20m:n matkalla enkä kehdannut enää viimeistä laskua varten vaihtaa kumia. Niin ja hukkasinhan ennen sakkolenkkiä yli puolet porukastakin. Kaikkea täytyy näköjään harjoitella, jopa lenkin vetämistä.
Joo ei tääkään kerkee la aamulla mihinkään, varmaan sitte iltapäivästä johonki suolle ittekseni rymyään:)
Sunnuntaina sitte kumminki olen lähdössä nokian peruspolkuja ajaan rauhallisesti mutta sujuvasti klo. 1100 F40 pihasta.
Peesiin saa tulla ketään ei jätetä metsään.
Tasanteelta Martinpellonkadun päästä lähtee tänään juurakkolenkki n. 11.30, suunta on auki ja vauhti hidasta.
Tän päivän kokeilu Nokian kalliolla oli hyvää polkua ja maa osittain roudassa eikä nostanut kuraa ja pitoo oli myös yllättävän paljon mutta ei kauaa kestä helteitä routakaan
Täällä idässä oli jo pikkusen kuraakin, mutta jäätyneet polunpohjat helpotti kulkua kummasti ja Jussikin kaatu vasta ihan lopussa.