Pärjänny nyt plussakeleillä kyklokrossillakin, joten ei lie kalustolla väliä jos pakastaa. Ja jos kestää sillä polulla.
Kannattaa valita sit se kaatumispaikka, sohjun/lumen alla on sulaa vettä paikoin syvästikin.
Printable View
Vuoden eka telakkavuoro. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png Hää malttaa sit levätä kunnolla ettei tuu mtn jälkitauteja.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti sakuvaan
muok:
illansuussa suoritellulla haukuttelulenkillä havaittiin että vielä on pehmeätä polkua jäljellä:)
Kiitos vinkeistä, taidan valkata läskimpää rengasta alle.
Huomenna 11:00 tiilerillä, olisko 12:30 munkkis mitään.??
Eli haluutko tulla sieltä junan kyytiin?
Eiku munkkia ja vaikka yleistreffit.
Eli lakisääteinen munqqi-kaffe kl.12.30 ja sieltä sitten kohti uusia koitoksia, sopii hyvin...
Aina on aikaa munkin verran:cool:
Muok: Stn, mää annan varastohenkilökunnalle potkut - Vyöhykkeellähän™ on yksi uudenkarhea Nate. Teenkö silti kimpatiluun?
^Tarviitko jotain? Mulle riittäis periaatteessa tässä vaiheessa vaikka testata tuota sun Naten pitoa, kun tulin ajatelleeksi että tuo Nate voi olla työmatkaajossa hieman raskaan puoleinen...
No itse asiassa mun pitäis pärjätä Vyöhykkeen™ sisällöllä jonnii aikaa kunhan vaan muistais mitä kaikkea siellä piileksii..... Laitetaampa neiti lainaan. Ja Puksu sulamaan.
^^^ mulle 1pcs Nate, 120tpi. Jos se boutique myyp ESIn chunky-grippejä niin 2 paria mustia moisia kans?
tään kcal-kulunto näytti pihassa kans 2722, aikaa kerty 5.00.00h.
Oikea oli valinta lähteä paksulla liikenteeseen. Eipä siitä pito missään vaiheessa loppunut, kun ei siellä poluilla mitään peilijäätä ollut. En mä mun ajotaidoilla olisi siellä normikumeilla pärjännytkään.
Eiku huomenna uudelleen, sama paikka ja sama aika.
Onkohan mun akut loppu ? Kivasti loppui ensin Hopen akku ja sitten kiinan ihmeen akku reilun tunnin jälkeen lähimetsässä. Onneksi pääsi synkästä metsästä sentään pois. Molemmissa piti kyllä olla virtaa lähes täysi latinki. Onneksi ensi viikolla tulee uusi kypärälamppu niin on taas pariksi tunniksi tehokasta valoa tarjolla.http://www.crgmoto.co.uk/gloworm-x1-...ens-1936-p.asp
Kyllä pulskassa on ideaa, kertaakaan ei hörpännyt polulta ulos ja pehmeissä paikoissa "leijui" yli. Pahinta mäkeä en päässyt ylös, mutta ihan varma en vielä ole kuitenkaan kahden eturattaan systeemistä. Pahis, kokeilen sittenkin sitä kolmikymppistä eturatasta mitä tarjosit.
Pöhkele. Me löydettiin siitä tähtiportista huolimati se helmipolku ja rännättiin se sit Genen ja Hooseen kera läpi kilpaa kmw:n tyhjenevän takanakkeron kaa ilman sattumuksia tai tapahtumuksahduksia. Hyvin se polunpää oli piilossa vaikka oli aivan helmiuraa siihen kelvinlaitaan asti.
Nyt on takki hieman tyhjä, 5 ja puoli tuntia kotoota kotiin, nesteytyksenä 2 kuppia kahvia ja pullo jaffista.
Me vedettiin kuntoilijan ja panun kanssa suorinta kiertoreittiä kassipurolle ja siitä aidanviertä yläkautta takasin tiilerille, jossa kmw tuli meitä vastaan:) Kyllä siellä niitä tähtiportteja on näemmä joka puolella. 4,5h enemmän tai vähemmän liikuntaa
Ja me possuteltiin hooseen kera vielä toisennii kerran siinä munkkikoskella.:p
Pitihän niitä toisen makuisia possujakin maistella:o
Njuukselassa hevit kelit. Ne merkityt kierroksetkin teetätti töitä urakalla - fillarin päällä sai junpata oikeesti.
Muualla polku = sekava jono jäätynyttä kuoppaa menossa osapuilleen oikeeseen suuntaan.
Ulaston hevosten jäljet pahimmillaankin on sileetä noihin verrattuna. 3h jälkeen minne_tahansa muualle vievä tähtiportti olis
kelvannu, mut ei. Autolle ei päässy kun ajamalla.
Oli vallan hieno paksuilupäivä. Kiits kaikille osallistuneille. Bonuksena muutama nic sai naaman:)
Kiitoksia vaan itseä paremmalle seuralle: oli aika hieno päätös keskipitkään jatkuneelle kimppapolkulenkkitauolle, vaikka aika erilaisen nuoren asemaan ohutrengaspyörällä jouduinkin. Paljon aukeni sivusta katsomallakin paksupyöräilyn ihanuudesta kuin kurjuudestakin(?), filosofisen ihanteen mukaan kysymyksiä tais silti syntyä enemmän kuin kertyi vastauksia. Pakko silti todeta, että ainakin näissä polkuoloissa tuore Kalliosolan Pyörä-Pesulan suorittama alustan talvituunaus kera testiajojen antoi vielä toistaiseksi melko kattavan rokotussuojan läskikuumetta vastaan, mikä ei toki ollut läskipyörien syy; se oma oli vaan niin tikissä. Kiitos myös kaikille koeajon tarjonneille.
Ihan oli passeli lenkki ulkoiluaikaa 5 h 35 min. Keuhkot toimi, niin ukkokaan ei ollut mahdoton laahausankkuri. Alussa oli vaan jotakin ihme häröilyä ees taas ja taas sinne ja tänne.
Munkin ja kuuman mehun vuoksi voi kyllä muutaman hikitipan valuttaa. Mullakin oli taiwanin pojat laittaneet jousto-osat sellaiseen iskuun, että jotta täpäriä ei ollut ikävä. Se tulee sun uniin Herkkoperes. :)
Käytiin Turbonuuskun™ kera läpi niitä rännejä joilla tänään seikkailtiin ja havaintona oli ettei yksiäkään paksuttimenjälkiä ollut näkyvissä jos ei satunnaisia polultapoistumisia lasketa. Tiistaina näyttäis olevan passeli keli lompsutella P-Ü seudun rännit (Tiileri-sähkölinjan alunen) jouhevasti ajettaviks ettei tartteis asumusten seassa kikatella siirtymiä.
Laitetaan tiistaille ajanvaraus kalenteriin.
Olipas komeita ukkoja ja villareita matolaatikossa. :)
Jeps, oikein prime time newsseissä oli paksupööräilijät. Asiamenoa!
Olipa tänään telkussa luontevasti esiintyviä herrasmiehiä :)
Hyvä juttuvinkki, hyvä meikkaajatiimi ja osaavat stuntmänit takaavat kunnon tuloksen. Toimittajan ja kuvaajan ilmeet olis pitänyt saada talteen kun het kävivät kokeilemassa paksuttimia, siinä oli pari naamanrepeämää likellä.