Olisin myös mielelläni tukenut suomalaista kivijalkaliikettä mutta 98% hinnanero tinkisen jälkeen sai kääntämään pään Saksan suuntaan.
Printable View
Olisin myös mielelläni tukenut suomalaista kivijalkaliikettä mutta 98% hinnanero tinkisen jälkeen sai kääntämään pään Saksan suuntaan.
Se, että eräät osaa kaiken paremmin kuin mm. ammattilaiset kyseisessä lajissa.
^ ei osaa, luulevat vain. Telkkarikuva ei kerro kuin pienen osan totuudesta.
Jonkinlainen käyttäjäkato tapahtunut foorumin viimeisimmän käyttökatkon jälkeen. Hiljaista on.
Sade. ..
^ Ketjun aloittaja olisi voinut näyttää muille esimerkkiä ja postata em. topiciin saunaselfien rohkaistakseen meitä ujoja... :)
Tänään tullut Nordean asiakastiedote. KorkoExtra-tilin korko on 1.11.2016 alkaen 0,00%. Siis KorkoExtra :D :D :D
Lisäksi ilmoittivat tilinhoitomaksuksi 2 €/kk, enkä tasan tarkkaan tiedä mitä tilejä mulla tuolla ylipäätään on.
Ja jos tilin saldo on vaikkapa 0€, syntyykö siitä velka pankkiin ja lopulta ulosottoon, kun en suostu kuvettani kaivamaan?
Keväällä tilattu opetusluokan tietoverkkoyhteyden rakentuminen....piti olla valmista koulun alkaessa viime keskiviikkona. Mutta....
Torstaina puuttuivat laitekaapelit.
Perjantaina tulivat laitekaapelit, jolloin selvisi, että puuttuu ristikytkentäkaapelit.
Maanantaina tulivat ristikytkentäkaapelit, jolloin selvisi, ettei laitekaapissa ole tietoverkkokytkintä.
Tiistaina löytyi tietoverkkokytkin, jolloin selvisi, että kaapille ei tule verkon syöttökaapelia....
Yksikään kone ei toimi, ellei ole kytkettynä toimivassa verkossa. Back to basics....jaoin oppilaille vihkot ja kynät ja otin liitutaulun käyttöön. Aiheena sulautetut järjestelmät ja ohjelmointi....
:mad: kerran tällä viikolla tullut vähän ennen kuutta, ja muuten joskus seitsemän jälkeen, ja tänään ei lehteä ollut vielä 8.30.
Soitin jakelupäivystykseen, siellä oli ilmoitus "avain/lukko-ongelma, lehdet jätetty ulkorapulle". No ei oltu jätetty.
Sai antaa palautetta; mä suosittelin että jakaja nousisi vaikka tuntia aikasempaan.
Ja samassa viestissä myös ilmoitus, että tunnuslukukortti lopetetaan ensi vuonna. Kiva yrittää opettaa 80+ v. eläkeläiselle joku älyapplikaation käyttö... älykännykkäkin vaihtui takaisin peruskännyyn parin kuukauden yrittelyn jälkeen.
Minkälainen lie tämä "tunnistuslaite" jota tullaan tarjoamaan älyluurittomille?
/edit: lisätään vielä että: Perkele!
Joo taisi sama kirje tulla meillekin. En ole vielä tarkemmin siihen perehynyt. No, pankki menee minulla vaihtoon jos joku älytön kännyapplikaatio on edellytys. Ei minulla sinänsä älypuhelimia mitään vastaan ole, mutta haluan kyllä itse päättää millä välineellä asioin.
On Topic: se ei yllättänyt että aamulla satoi...
Mua ei yllättänyt se että hössötetään, ymmärretään väärin, luullaan ja ollaan kovasti tietävinään ja äänessä. Sama juttu, olipa sitten osuuskaupan kassajono, huotoaseman baari tai internet.
PS Pankkisuhteen siirtämiseen Nordeasta johonkin toiseen paikki on varmasti kokonainen liuta hyviä syitä, mutta eikö se ole "jo tässä vaiheeessa" selvää ettei älypuhelinta vaadita keneltäkään eikä edes tyrkytetä kenellekään. Jos osaa käyttää nykyistä tunnuslukukorttia ja omaa nettipankkiaan, oppii melko varmasti käyttämään myös sitä paljon puhuttua tunnuslukulaitetta; esimerkkinä tässä erään tunnetun pankn arvatenkin vastaava laite: Internet Banking Security Device - HSBC Bank Malaysia Berhad | HSBC Malaysia
^ sä et yllätä ikinä. Aina samaa nälvimistä, oli kyse ihan mistä tahansa.
Menee hiukan ohi aiheen, mutta kyse pankkisuhteessani ei tosiaankaan ole osaamisesta, vaan halusta. Ja siis valinnasta. Nykyisellään pankkisuhteeni on erinomainen, mutta älypuhelimeni on sen eran vanha ettei siinä äly riitä enää tuohon. Enkä luuria päivitä tuon takia. Tässä tapauksessa voi olla, että pankkini ei enää pysty tarjoamaan sitä mitä minä asiakkaana haluan, siis ovipumppu laulaa.
Jotta pysytään aiheessa niin se ei yllätä että kun "kaikki menee mobiiliin" niin oletetaan että kaikki sinne haluaa mennä.
Osaamisessa ei ollut kyse sinun osaamisestasi vaan sen "80+ eläkeläisen" jolle muka pitäisi "yrittää opettaa joku älyapplikaation käyttö". Eikä siinä ollut kyse minkään älyapplikaation vaan sen tunnuslukulaitteen käytöstä (josta annoin mielestäni varsin selkeän ja hyvän linkin ja joka siis ei todellakaan edellytä älypuhelimen tai appien käyttöä).
Mutta minua ei taaskaan yllättänyt se että vaikka kuinka auliisti yrittää tarjota informaatiota, yksi näkee siinä pelkkää nälvimistä ja toinen ilmeisesti kieltäytyy lukemasta ja ymmärtämästä selvää suomea.
^ :D ja alapa yhdelle 50+ ämmälle edes ehdottaan jotain "äly(tön)puhelinta" ja "applikaatiota". Sulle applikaatiot näytän. :D
Mutta jostain syystä "kuovipolku" on ottanu elämäntehtäväkseen mun nälvimisen, ja kaikki yhden pienen kirotusvirheen takia.
Pyysin anteeksi, mutta jotkut on vähän pitkävihaisempia tai sitten joku elämänmittainen patoutuma vaan purkautuu..
Mitä ny kuovin viestintää seurannut niin varsin vihmerä tyyppi, jos kisu kimpaannut niin alappa olla ja nutturaa löysemmälle. En ny ole montaa viestiä lukenut...
^ öö, mulla on tosi lyhköset oranssit hiukset ja niistä ei saa nutturaa ilveelläkään, ja tapanani ei ole luovuttaa - silloin kun olen oikeassa. Vääntö ja väittelyhän on maailman kivointa.
Juurihan huomasimme että vaikkapa LJL ja minulla on tosi paljon yhteistä :D
"Ei voi olla totta! Eikö todellakaan kukaan tietänyt tätä?"
- Ritta Väisänen -
:D :D :D
Se, että ylen Rio sovellus ei vieläkään toimi kunnolla. Saapa nähdä ehtiikö, ennenkuin kisat loppuu
Minä nyt en luovuta ikinä.
Vihmerä on mun mielestä "pimee tyyppi". No jos joku haluaa lukea ja kommentoida lähes joka lausettani, niin luetaan se tyypin ansioksi viitteliäisyydessä. Minä en ole yhtä viitteliäs aina lukemaan niitä tavattoman pitkiä selostuksia.
Foorumilaisen positiivinen tilauskokemus Bike-Componentsilta.
Se että sähköt on poikki.