Mä lähden jos kalustotilanne alkaa edes jollain näkökantilla vaikuttamaan nykyistä paremmalta.
Printable View
Monenko aikaan ootte starttaamassa? Oon kahen vaiheilla, pystyskö jo flunssan jäljiltä lähteen mukaan mönkimään...
Joo, klo 11 sale OK, näyttää sillonkin vielä ennuste -18.
Ok! Täytyy panostaa hitaaseen mönkimiseen. :)
Onko kesän korvilla saapuvassa laitteessa leveät renkaat?
-18 on kyllä liian HC keli mun varusteille, mahdollisesti iltapäivän puolella täytyy heittää joku lenkki jos -10 luokkaan putoo pakkanen.
Käytiin Kutin kanssa mönkimässä. Metsässä on kyllä näilläkin keleillä hämmästyttävän lämmin. Jos varpaat sais vielä pysymään lämpiminä, tuollahan vois ajella vaikka koko päivän. Mutta eipä tarvinnut tänäänkään ajella kuin kymmenen minuuttia pyörätiellä, niin johan oli lärvi umpijäässä. Metsässä se taas onneksi lämpeni. Heritynniemi on oivaa baanaa näille keleille, kun aurinkokin vielä paistaa järveltä!
Kutilla oli valotkin mukana, mutta mulla loppui asenne kolmen tunnin jälkeen ja lähdettiin sulattelemaan varpaita.
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...nkki180114.jpg
Kiitoksia vaan lenkkiseurasta! Kyllä sitä aamulla lähtiessä mietti, miten tarkenee kun mittari näytti -20. Mutta niinkusta Aki sanoi, niin kyllähän siellä metässä hyvin tarkeni. Niin ja jos totta puhutaan, niin Aki heitti vielä loppuveryttelylenkkiä, kun mä jo sulattelin varpaita kotona. :D Mutta keli oli kyllä mahtava!
Kyllä siellä pakko olla kylmä kun eka pyörä hyytyi 2 km päähän mutta onneksi toisella päästiin jatkaan 50 km lisää
Tänään jäätiin kolmeenkymppiin kolmessa tunnissa, sitten alkoi olla varpaat valmiit. Koskin polut on kyllä hienoja, mutta jos izmo saapuu tänne, siinä kyydissä taitaa meille paikallisille tulla kylmä kelistä riippumatta. :)
Alkaa vituttamaan nää viikonloput kun ei ole pyörää. Hommat menee ihan rallaatirallaa tahdilla ohi. Huomenna perkele tehdään sellaiset muuvit että konkurssioikeudenkäyntiin voi ainakin ajaa komeella fillarilla. taatana.
Yksi nopee muuvi: roudaa nykyiset fillarit pikaisella aikataululla Rtechiin, niin sulla on nopeasti kaksi erinomaista pyörää käytössä. Sano, että laittavat priimakuntoon. Se saattaa lopulta maksaa noin tonnin, mutta eipä mee enää viikonloppuja hukkaan. :) Ja sitten, kun saat ne uudet pöörät, tallista löytyy aina ajokuntoista kalustoa pahan päivän varalle.
--> izmo
Avaapa hieman norjalaista jäämerireseptiä... Auttaako se varpaiden jäätymiseen?
Määnny ymmärrä yhytää mitä täällä puhutaan, mut ehkä mää jatkan tyytyväisenä 500.- fillarillani paremmasta tietämättä ;)
siinä sotketaan jalopenopippuri valkosipulia ym ja etikkaa käytetään veren ohentamiseen mutta ei tiedä haittavaikutuksista... ei niin helposti tunnu palelevan ja sain yhteensä tälle päivälle 71 km pikkusen varpaat viileet
edellisvuosina tuntunut palelevan enempi mutta mistä sitä tietää.....
http://www.kotipetripaavola.com/omenaviinietikka.html
Kovat keinot on izmolla käytössä... Mä taidan sitten laittaa vaan lisää villasukkia jalkoihin. :)
se villasukka on turvallisin:) tosta omenaviini etikasta sanottiin että se laihdutukseen on suttupuhetta mutta en mä ainaskaan oo lihonut:cool: vielä pieni mutta tämä resepti ei toimi hiihdossa vaan on tarkoitettu satulaan...
ja jos haluu kokeilla niin Rajamäen omenaviini on yhtä hyvää kun toi linkissä oleva mainos
Täällä on menty ihme hiposteluihin :) Sen verran annoin periksi, että varasin tänään sen Rock Shox Recon -keulan, jota Aki varovasti kehui mulle (no kai ny kun tuo nykyinen vieteri on aiiivan kamala...). Huomenna Hki noudolle ja pakkohan se on asentaa asap ja vielä asapimpana testattava... Edit: ja 120e päivityksenä hinta/laatusuhde pysyy varmaan aisoissa...
--> Gixxer
Hifistelylinjalle ei kannata lähteä, se on turmion tie ja loputon rahareikä. :) Itse haluaisin keskittyä ajamiseen, mutta henkisen heikkouteni vuoksi sorrun säännöllisesti tarpeettomiin kalustopäivityksiin. :)
Näyttäis siltä, ettei lunta taida ihmeemmin sadella seuraavan 5 vrk:n aikana... Viikonloppuna saattaiskin olla poikkeuksellisen kattavat ajoreitit tarjolla, kun järvien jäillä päässee ajamaan ristiin rastiin. Eikä pitäis enää olla tolkuttoman kylmääkään. Mulla ei tällä kertaa lauantai onnistu, mutta sunnuntaina oon näillä näkymin mukana, jos porukkalenkkiä syntyy.
Hiukan saisi kyllä sitä lunta tulla lisää, mutta menee se näinkin. Kelihän näyttäisi ennusteen mukaan olevan varsin mukava joten eiköhän lenkkiä saada aikaan. Pyörätilannekin paranemaan päin ja motivaatiota on etsitty tällä viikolla sisäpyöräilystä 6h verran. Eiköhän tää taas tästä.