G-miehiä :)
Printable View
Juuri näin. Tällainen koordinaatio ei vasta-alkajalta onnistu! Respect!
Kukas ajeli eilen noin puoli neljän aikoihin Bodomin Länsipuolta kohti pohjoista?
En nähnyt pyörän merkkiä ohitustilanteessa, mutta näin äkkiseltään näytti olevan hieno retrompi teräskiituri. Kuskilla oli oranssit liivit.
Jäi mietityttämään, huomasiko tervehdykseni pienen pään nyökkäyksen muodossa.
Mä ainakin olin samalla suunnalla samoihin aikoihin, alla vihreä teräscyklo valkosilla kiekoilla...
Mitä tervehtimiseen tulee, mielestäni lähes kaikki vastaantulijat tervehti eilen :D
Siilinjärven kumpusella mieshenkilö ajeli musta puna takkinen olisko giant ollu fillarina, puolen päivän tuntumissa. Onko foorumilaisia..
Nyt on pakko kysyä ohitinko jonkun hepo-lenkin tai vastaavan tänään Velskolan mäissä klo 12 aikaan? Siinä vaiheessa (alku)matkaa allekirjoittaneella vielä riitti vauhtia. :P
Sitä ajoi keskipäivällä kaksikin HePon porukkaa. Itse olin siinä viiden pyöräilijän porukassa, joka ajoi pohjoisesta etelään. Vastaan tuli muutama pyöräilijä, joiden kanssa moikattiinkin. Tietääkseni vähän hitaampi Maunulasta lähtenyt porukka ajoi vastakkaiseen suuntaan.
Fiberin mainitseman hitaamman 25km/h ryhmän (5 ajajaa siinä vaiheessa) ohitti pari ajajaa juuri Velskolan pisimpien mäkien tienoilla noihin aikoihin, joten eiköhän meistä ole kyse.
Eli Ristopee voi nyt laittaa pyöräänsä tarran merkinnällä: "5xHepo 25" meidän päänahkojen nappaamisesta:).
Tunnustaako kukaan moikanneensa nojapyöräilijää lauantaina n. 19.25 myllypuron kenttien vieressä itiksen takana? En kiireessä tunnistanut ihan tutuksi.
Kukas peesaili eilen vaivihkaa uudella Porvoontiellä alkuillasta? Ei siinä muuten mitään, mutta kun autoilijan takia jouduin tekemään äkkijarrutuksen, niin peesailija meinasi ajaa päin. Silloin vasta huomasin että joku oli siinä takana.
Mikäs Wilier-seura paineli tänään vastaan Vuoritiellä, Halliskan kioskin kohdalla? Kello oli ehkä 13.05.
Kuka meni kolmostiellä tänään Bianchilla punainen ajotakki päällä Parkanosta Jalasjärven suuntaan?
Eilen joskus puolen päivän pintaan Nurmijärven kohdalla tiellä 130 joku nainen (ponihännästä päätellen) ajoi peesireeniä musta Tojota Auriksen puskurissa kiinni. Näytti olevan 60 km/h vauhtia kun perässä vähän ajoin. Auto ajoi hätävilkut päällä. Olisko btw parempi vetää noi vetoreenit prätkän perässä? Muut tiellä liikkujat pääsisivät ohi helposti? Ei, itsellä ei ollut ongelmaa eilen, tarkoituksella hiljensin perään jotta näin kuinka kovaa menitte. :)
Ja itte tulin melkein samaa vauhtia ilman peesiä etelään päin muutama tunti myöhemmin ja ohitin jonkun parivaljakon vähän Hyvinkään eteläpuolella. No, ei kuuttakybää siinä ylämäessä ollut mutta reilut 45 kuitenkin. Peesasin sivumyötäistä tuulta. :D Riihimäki-Klaukkala P liittymän keskari vissiin reilut 40. Enemmänkin olis ollut mutta alussa en vielä aatellut ajaa "kovaa". Voi jeesus kun ON eroa ajaako vastatuuleen vai myötäiseen! Suoralla >50K vauhtia ja lievässä alamäessa 65... :/
Varmaan sama tapaus. Itsekin joskus aikaisemminkin huomannut vastaavan yhdistelmän jyystämässä 130 tien vartta. Kerran se oli pahimpaan ruuhka aikaan kello 16.30 vähän Keimolan Nesteen pohjoispuolella. Silloin täytyi kyllä jeesustella että missä järki... Tulla sinne tukkimaan tie pahimpaan ruuhka-aikaan!
No, nyt sentään oli "juhlapäivä" ja suht tyhjät tiet eilen puolenpäivän pintaan :)
Edit: Ainiin, neidillä taisi siinä olla vielä tempopyörä alla --> kädet tempokahvoilla --> aika varma tapa ajaa auton perseeseen jos se jostain syystä joutuu edes vähän jarruttamaan? Kyllä minä ajaisin 60km/h peesiä sormet tiukasti jarrukahvoilla jos ajaisin. No, en aja.
Eilen illalla ajelin autolla hieronnasta kotia kohti ja oli joku helvetillisen iso lössi polkijoita just kääntymässä Klaukkala P liittymästä Klaxiin päin. Joskus kello 19.10 pintaan. Vaikka iso kööri oli, hienosti ajoitte reunassa. Kurvasin teitin ohi just sinne Klaxiin päin ennen teitä. Ette kuitenkaan tulleet ajamaan Klaukkalan Galibieria vaan jatkoitte sinne Shell Expressille vissiin kun ei teitä enää peileissä näkynyt tuolla takalenkillä?
Kuka ajoi eilen 16.05 Niittykujalta Niittykadulle ja talutti yli juniorin kanssa? Huomion kiinnitti hieno punainen 20" Isla juniorilla.
Kellä oli uus hieno 29er alla Koulukadulla tänään? Niin hieno että piti vetää hirmuvauhtia jalkakäytävällä jalankulkijoista välittämättä. Eikä se kypäräkään ois pahitteeksi.
Hienoa aloittaa foorumipostailu näin bongailuketjuun, mutta en voi olla tempautumatta mukaan tähän!
Työmatkapyöräilijänä välillä Tre-Ideapark tulee vastaan niin paljon polkupyörää että jonkun heistä on oltava myös foorumilaisia :)
Koetan visusti kyttäillä pyöriä ja vermeitä jotta saisin sitten tiedustella ketä olen vastaan ajanut kauniissa ylämäkialamäkiolosuhteissa.
Pyydän syvästi anteeksi, mikäli väsynyt eteenpäinvenkurointini työpäivän jälkeen on haitannut jonkun ajolinjaa ja ajotranssia, koetan pysyä visusti klv:n oikeassa reunassa vaikka koivista puurot loppuukin :D
Kukas 3 kerroksen naapuri ajelee Herttoniemenrannassa mustalla Pivotilla? :D
Tku-Lieto-Hepojoki-Tammisilta-Kaarina-Turku pätkällä tuli useita polkijoita tänään vastaan, 14-16 välillä.
Kukas pariskunta tuli yllättäen takaa Pataskilla tänään. Kiva, että Siilissä näkee nuoria maastopyörän selässä.
Tänä aamuna bongattu Espoon Matinkylästä kaveri kikkailemassa auton kanssa maantie-Trek sylissä cosmic carbonin kiekoilla. Foorumilaisia?
Mun ajoura näkyy kuvassa oikealla, mutta kenenköhän jälki tulee vasemmalta? Kuva on Turun ohitustien takaa, lähellä oli joku lentoaseman kieltokyltti. Samalla reissulla tuli myös maastopyöräilijöitä vastaan, joista ainakin yhden olen varmasti jossain nähnyt.
http://i575.photobucket.com/albums/s...u/DSCN0006.jpg
Ei voi sanoa et pyöräili, mutta mahtoko olla joku herra täältä Tampereen Sokoksen takana Cervelo R3:n kanssa?