-
kesäksi pitäisi uutta maantiefillaria hommata, jotenkin ihastunut mattamustaan focus izalco pro 3.0:aan.Vielä jos noita ois vielä helmikuussa kaupattavana niin kait se pitää silloin laittaa tilaten, koska joulun johdosta rahatilanne tällähetkellä hieman tiukanlivakka.
-
Kylmää vastaa maski kun tietäis vaan mistä:seko:
-
Fillari perjantaina, kun tulee lopputili :)
-
Kelkkakuume iski päälle ja siihen ei muu auta eli Lynx Enduro 500 Special
-
Bontragerin Duotrap-kadenssi ja nopeussensori ja Node 1.1-mittari. Toi Duotrap lähettää ant+-signaalia, joten jos olen ensi kuussa paremmissa varoissa, niin voisi hankkia vaihtoehtoisesti Garmin Edge viissatasen.
-
Hotelli Reykjavikistä Syyskuulle.
-
pienoismallia
Mä vahvasti veikkaan että "buy it now" -klikkaus osuu Ferrari Testarossa 1/18 scale valkoinen kohdalle. HALUAA!
Punainen mulla jo on ( sekin on hieno) . Mulla olisi kuskitkin valmiina ( pupu ja orava..) joten tästä saa ihan projektiakin.
Joo. Ferrari ostettu.
-
Viisi litraa synteettistä moottoriöljyä ja suodatin, sytytystulpat ja jarrupalat.
-
910xt huutelee mulle kovaan ääneen.
-
Kannettava tietokone pitäisi lähteä hakemaan kaupasta.
-
piruvie sihinät
grrr...tarvii ostaa vielä 3 eristelevyä, ja oon ostanu jo 5. Makuuhuoneessa on jo 3 patterin ja putkien edessä mutta puoli patteria jää. Keittiössä on yksi levy, mutta se ei auta oikeastaan mitään, tarvii kaksi. Ainakin.
Ihan käsittämätöntä sihinää, nyt on sitten keittiössäkin.
Heti aamulla meen Bauhaussiin, mutta jännittää se "drive in"- puoli jossa levyjä on...
-
Painepesuri on listalla seuraavana.
-
-
Campagnolon Khamsin kiekot väliaikaiseksi ratkaisuksi kunnes varmuus lopullisesta kiekkosetistä saadaan.
-
Epäilen että salikortti on taas vanhentunut vuodella, joten siihen pitää kohta ostaa lisäaikaa.
-
Re: Seuraava hankintasi?
Luultavasti vaimolle crossari.
-
Laiteteline pitäis hankkia. TV:lle, vir.vahvistimelle, PS3:lle ja optio vielä 1-2 laitteelle.. Harkinnassa NorStone Esse http://www.hifitalo.fi/norstone_esse_levea_laitetaso , mutta jos jollain tulee mieleen parempia vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa niin voipi ehdottaa .. Pelkistetty, riittävän korkeilla hyllyväleillä olevaa hakusessa kuten kuvasta saattais olettaa :D
-
Cycloon mittari sekä satulalaukku. Ja koirille ruokaa.
-
kaipa sitä uutta fillaria täytyy rupee metsästämään, nykyinen halpa(=huono) ja aivan liian iso
-
Seuraava hankintasi?
Varmaan pitää käydä biltemasta hakemasta patruunoita, kun renkaat tyhjenee lenkeillä.....,;)
-
- TL-PD40
- TL-FC16
Pitikin sotkeutua noihin Sihmanoihin...:seko:
-
takahaarikkaan kiinnittyvä seisontajalka pitäisi jostain löytää ja värikkäitä pinnoja kiekkoprojektiin..
-
Seuraava hankintasi?
Ehkä ny ei pitäis hankkia vähää aikaan mitään.....
ONT:
Ehkä märkäpuku! :D
-
Lukkopolkimet pitäis poistaa, ei vaan mitään käryä että mitkä.
-
Lyhyempi stemmi täpäriin jollei laatikon pohjalta löydy kokeeksi jotakin.
-
Seuraava hankintasi?
-
Voimansiirtopalikoita pitäs hommata, 9-speed-takavaihtaja sekä siihen sopiva vipunen. Ja edelleen on kuitutanko maasturiin hakusessa...
-
Ei kolmea ilman neljättä...vai kuinka se sanonta menee...pieni(PIENI !) paremman maastopyöränkuume on päällä!
-
Varmaan satulalaukku pitäs hankkia. Sinne tietysti kaikki renkaan paikkaamiseen tarvittavat välineet. Aloittelija kun vasta olen näissä hommissa niin en ole tuollaista vielä hankkinut
-
Seuraava hankintasi?
Mokkulaan pitäisi lisäantenni huomenna hakea.... Niin ja modeemi.