Käydäänkö Juankoskella? Mennään vaikka Nilsiän kautta.
Printable View
Käydäänkö Juankoskella? Mennään vaikka Nilsiän kautta.
Kävin hissun kissun ajelemassa crossia ja pulssi ei vielä ole laskenut alle 80. Ilmeisesti flunssa ei ollutkaan vielä ohi. Polvikaan ei sitten kerennyt parantua.:seko:
Valitettavasti minä jättäydyn huomenna "kelkasta", vietän huomenna laatuaikaa kevarin ja koulukirjojen kanssa :D
Tuuli kyllä aika kovasti vastaan. Keskari himpun yli 27.
Keksisyke oli hyvä pitkälle lenkille.
Kiitos maltista Kari ja Pena.
Ensi viikonloppuna sitten mennään kisoja katsomaan. YT-mukaan. Ajetaan semmonen 50-60 kilsaa perusvauhtia ja lähdetään kello 9, jotta näemme tempon temput alusta alkaen.
Onneksi olkoon vaan projektin saamisesta loppuun. Dejavú.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
http://weightweenies.starbike.com/ph..._a_jat_214.jpg
http://weightweenies.starbike.com/ph...ad.php?id=4328
Nyt muuten ruppee meikäpoika näyttämään taas jo pyöräilijältä.:p Vielä kun sais nuo jenkkakahvat pois niin johan nousis mäet. Tänään tuli sitte kesän pisin lenkki 170km. Keskarikin oli 30.5km/h ja lämpöä tasaisesti 22'C sekä 60km aika reiluun vastaseen. Positiivista oli lenkkillä kaikki ja etenkin se ettei tullu pahasti väsy.;)
Ensiviikonloppuna tarviin sitten lujasti kannustusta - mielelään molempina päivinä.
Kuka nyt tahallaan itteään noin polttelee kun suojaa saa nykysin jopa 60 kertoimella. Viimekesänä käytin sitä ja ei tullut rusketusrajoja.
Joo kannustamaan tullaan.
... ja sen kyllä huomaa:DLainaus:
Tahallaan? Vahingossahan nuo. No viimekesänä ei päässyt paljon rajoja tulemaan ja rupesi vuoden 2003 rajat olemaan aika huonot. Eipähän tarvii selitellä nyt uimarannalla mitä lajia harrastaa.:rolleyes:
Karvat kyllä pysyy jaloissa, niin pitkälle en mee (vannomatta paras).
Olin tänään niin tulessa että meinasi syttyä siilinjärven tienpientareet palamaan, kun sielläpäin ajelin. :D Nyt on paikat ihan paskana. Tervetuloa testaamaan keskiviikkona klo 18.00 puijon metsämaastoja, silloin on yhteislenkki.
No,
Nyt se polvi ei taivu loppuun asti, jää aika lailla vajaaksi. Joku siellä kiristää. Ei koske oikeastaan kovinkaan paljon, silloin vaan kun on taipunut yli 45 astetta ja on kuormaa päällä.
Vähän on pari päivää väsyttänyt. Verenpainemittari näyttää ylä- ja alapaineen eroksi 25-30mmHg, kun tavallisesti ero on 40mmHg. Pulssin se näyttää tasan kaksinkertaisena.
Nämä on suoraan sieltä selityskirjan uusimmasta painoksesta.
No takas! Ota vanha painos käyttöön ja käy lekurilla ;)
Pitkä lenkki jäi siis tänäviikonloppuna ajamatta. Viikolla tuli viisi lenkkiä ja yhteensä 250 kilsaa, että tulihan sitä ulkoiltua, mutta lyhyitähän olivat.
Niinpä, vähiin on ajot mullakin jääneet! Liekö vain laiskuutta vai jokohan tuo 'vanhuus' ihan oikeasti alkaa saada yliotteen kropasta & kopasta?
Toivottavasti seuraavalle yhl. saadaan koko jengi kasaan? Eilen kateltiin ( Hannu ja Pena ) mäkitempoa ja tänään Uuhimäen maantiekisaa. Raakaa touhua! Terveiset vaan Tumpille! Kolme kovaa kisaa kahden päivän aikana! Huh Huh! Kestää varmaan palautua tuollaisesta rääkistä!
Enää vain kuukausi Canyonin saapumiseen!!! Sitten mä meen metsään!
Minä en ole viikkoon liikkunut yhtään. No tietysti töissä käyn kävellen. Mutta nyt on olo ollut parempi pari päivää, ei enää huimaa eikä pyörrytä. Ja verenpaineetkin on jo ok.
Kokeilin ajaa pyörällä, mutta ei polvi vielä kestä. Ilman kuormaa ei koske, mutta ei sillä pyörittää voi jos tehoa haluaa käyttää. Liikerata on jo ihan hyvä, vaikka pikkusen vajaa onkin. Taipuu kuitenkin jo niin paljon, että saa reiden venytettyä. Kuorma päällä ei kestä kiertää yhtään, joten pitää kävellä suoraan eikä tehdä äkkimutkia.
Laiskottaminen on kehon tapa kertoa, että se tarvitsee lepoa.
Oisko tänään kukaan innokas lähtemään muantielle vaikka puoli viideltä?
vois kait tota lähtee, minnekäs sitä pitäs ilmaantua puoli viideksi??
No vaikka lentoasemalle.
Roger ! :D
Käpästiimpä Puijon piällä Simon kanssa.:D
Minun eka kerta kun "kiipesin" puijolle (ihan hirveetä) ja todennäkösesti ei viimeseksi kerraksi jää, kyllä sitä jokaisessa aina pieni masokisti asuu :D Ihmeen pienelle tuntu uuhimäki puijon jälkeen :D Samoihin nopeuksiin pääsin molemmissa ( 71km/h) , mutta puijolla en polkenut ja uuhimäellä poljin.
Jou,
Kävin ajamassa pikkulenkin aamupäivällä. Tuliko Hannu vastaan? Vasen jalka kestää polkea, mutta ei nostaa. Eli ihan kuin pyörisi kolmella pytyllä. Onneksi oli kiire pois, niin ei tullut rasitettua sitä liikaa. Kamala ajonälkä jäi.
Onko sitä huomenna lenkille mänijöita jos Esteri sen suop.
Joo kävin aamulla 70 kilsaa tuolla Vehmerissä päin?
Missä kohtaa olin sokea?
Huomenna voisi mennä, mutta iltapäivällä esteri ainakin aikoo antaa parastaan.
Mites maastossa kevyttä polkulenkkiä jos kosteilee.
Ihan kuin olisi ollut Jännevirralla, vanhalla tiellä. Minä olin jo pois tulossa. Mulla tosin alkaa tuo näkö olla jo pilalla, niinku tarkentuu kamalan hitaasti. Saahan tiiä millanen on taas aamulla tuo polvi, joko tulee maailmanloppu. Huomennahan ei tarvitse onneksi mennä ajamaan, kun sataa ja on teeveessä RR:ää.
Sokkee olen. Sinä siis olit tulossa lentokentälle päin ja minä olin menossa Vehmeriin päin. Ihan black out.
Mikä sillä sun polvella on. Ookkonä lääkäriin sitä raahannut?
Ei tullut tänäänkään ajoa kaksipyöräisellä. Eilen ajoin fillarilla sentään mökille, vaikka houkutus istahtaa autoon oli kyllä melkoinen! Alku tuntui raskaalle, niinkuin mulla aina. Syketason noustessa olokin tuntui paremmalle ja av. oli Kinnulanlahdessa jo n. 30km/h. Ajattelin, että kun mäkinen osuus meni näinkin, niin voisin koittaa 'ennätystä' koti-mökki välillä. Paranihan se hieman ja keskari jäi harmittavasti lopun soratiepätkän ansiosta piirun verran alle 34 eli 33,9km/h, matkaa siis vain 67km. Alkukilometrit meni kyllä alle pk-vauhdin, mutta välillä ajoin vastaavasti liiankin lujaa. Loppu oli taas nautinnollista ajoa hyvällä uudella päällysteellä!
Enää kuukausi odottelua...
No oli myötätuuli. Kateellinen olen, en ikinä pääsis noin kovaa.
Kymppiä hitaammin meni eilen 70 kilsaa.
Varmaan yli puolet matkasta oli myötäistä tai sivumyötäistä. Muu osa pääasiassa sivutuulta.
Viikon kuluttua on Vehmerin ajo. Lähteekö kukaan seuraksi?
Voiskai tuota lähtee jos ei oo muita menoja
No eihän siellä liäkärillä tullut hullua hurskaammaksi. Ei sekään osannut arvailla muuta kun tulehdusta niissä lihaksen päissä. Nivelsiteet se tuomihti ehjiksi, kierukoista se ei pystynyt sanomaan mittään. Käski välttää kuormittamista ja syödä ibuprofeenia, ei suostunut piikittämään kortisonia. En älynnyt pyytää sellaista lääkettä, mikä vie ajohalut.Lainaus: