En. Oon töissä. Työpaikka ei oo Linnatuulessa. Tosin ajattelin jossain välissä jos kerkee surffata BONTin maastokenkiä. Mitä se liittyy tähän Linnatuuli-ketjuun? No ei sit yhtään mitään! Jatkan EDin juontia. Anteeksi.
Printable View
En. Oon töissä. Työpaikka ei oo Linnatuulessa. Tosin ajattelin jossain välissä jos kerkee surffata BONTin maastokenkiä. Mitä se liittyy tähän Linnatuuli-ketjuun? No ei sit yhtään mitään! Jatkan EDin juontia. Anteeksi.
En just nyt
Itse asiassa kyllä.
Unohdin eilen raportoida mutta olin tuossa klo 20 aikaan.
Kummallekin sankarille voisin lausahtaa nuorisokielellä "Pics or it didn't happen"
Foorumin luonteen huomioon ottaen myös gpx jälki riittää...
Höh.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2e244a12c8.jpg
Yleensähän ei noin lyhyellä pätkällä tartte pysähtyä mutta Ratinalla saatu ääniaalto-, savu- ja valoterapia vaati välitankkausta.
En, mutta sivumyötäisessä tuulessa nyt kumminkin :)
En ole tällä hetkellä Linnatuulessa
Ilmoitan näin koko foorumin väelle että en ole Linnatuulessa. Ja tuli pakolliset 10 merkkiä taas kun jauhoi täyttä paskaa pelkän "En ole!" sijaan. Ja samaa syssyyn voisin todeta että jos tällä foorumilla olisi ylläpito, se varmaan kävisi lyhentämässä tuota 10 merkin minimimittaa vaikka 3 merkkiin niin autaisi näissä kovastikin näissä 10 merkin ongelmissa.
Yritä vain nyt kestää! Ei kymmenen merkin kirjoittaminen kauan vie.
Edit. Ennen VesaP:ia **tutti, nyt hän on käärmeissään!
^ Linnatuulen luonteeseen kuuluu ettei siellä voi olla missään olosuhteissa noin kaunista
En, mutta ehkä joskus turkulaisten Romulaarin ajelun jälkeen, kunhan vain saan soviteltua omat ja hissin toiminnalliset aikataulut yhteen. Helppoa se ei ole.
En ole....
En ole. Mielestäni tähän ketjuun vastaaminen tulisi olla pakollista kaikille foorumilaisille jotta voisimme varmuudella tietää missä kukin on tai ei ole.
En ole. Osallistuttu. Tuleeko tästä joku sanktio?
Ainoa hyväksyttävä syy siihen että ei ole juuri nyt Linnatuulessa on että on sinne juuri matkalla. Arvioitu ja vielä jotenkin hyväksyttävissä oleva oletettu saapumisaika voisi vaihdella 0-90 vuoden välillä. Tuon pitäisi riittää useimmissa tapauksissa.
Melkein olin https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b4661c5dd1.jpg
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
En vietä tällä hetkellä aikaani Linnatuulessa.
En soita nokkahuilua taikka muutoinkaan vaikuta Linnatuulessa taikka ylipäätään Janakkalan suunnalla.
Sinnehän voisi järjestää fillarifoorumin -tai edes tämän topicin- kokoontumisen?
^keitäs meinasit kutsua? Kaikkiko vaiko vain heidät, joilla on enemmän kuin kaksi osallistumiskertaa aiheeseen?
Piti kiertää 130-tietä mutta haksahdin
http://kuvanjako.fi/2c3gr-1024.jpg
Eihän tuolla oo ketään.
Ihan linjassa topicin kanssa.
Jatkakaa.
Länsipuolen WC:n länennpuoleinen pönttö, metsän ääniä-ambient trackkiä metsäsomisteisen tapetin ympäröimänä kuunnellen. Itse asiassa kuva siirretty internetsiin vessaan kävellessä ja pöntöllä ollessa foorumille postattu. Seuraava kävijä voi postata kuvan vessan tapeteista.
Pitkään mietin ja vasta sitten ymmärsin, että kuva on otettu ennen passiivia, menty sen jälkeen passiivia vääntämään ja väännettäessä passiivia kuva on postattu foorumille. Asiahan voisi alustavasti olla niinkin, että passiivia väännettäisiin tuossa käytävällä postailun lomassa ("haksahdin"). Siitä - hyvin aiheellisesti - voisi saada banaanin Linnatuuleen