Pakettini on näemmä löytynyt eli maanantaina varmaankin olen. Jännityksellä odotan onko siellä mitään ehjää.
Printable View
Pakettini on näemmä löytynyt eli maanantaina varmaankin olen. Jännityksellä odotan onko siellä mitään ehjää.
Hipo-ace 12-28 pakka canyonin alesta. Nättiä...
Tulitulituli perille. Huomenna rillataan [emoji106]
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Roselta paketillinen pinnoja ja vaijereita, toisaalta inkiväärikaramelleja.
Tänään vastaanotettu yksi nukkepaketti. Tullattu yksi. Odotellaan montaa...
Olen kyllä.
Vähän liiankin monta lähiaikoina. Tänään taas yksi ja myöhemmin viikolla taas seuraava (toivottavasti).
Kyllä vain, joutavia pikkupäksejä tulee idän ihmemaadta vähän väliä.. Mutta kun odotan sitä isoa euroopasta, vissiin epsanjasta. Kauanko vielä?
nih..
Kyllä! 2 pakettia tuli kotiovelle asti. :D :D :D ihana Herkun pää, numero 40 ja toinen nukke, joka myös on suosikkini ja sen numero on varmaan 13..ei ole kun 14.
Yhden paketin hain postista, nuken turkis ja ihanat monot.
https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Pup...pg?img=smaller
( herkun pää liitetty vartaloon)
^ miks moi kädet on tolleen edessä? :rolleyes:
Mut joo, tänään tuli DX kaapeli micro HDMI - HDMI.
Kuva siirtyy nyt sujuvasti läppäriltä telkkariin ja tottelee langatonta näppistä.
Mutta ääni on kateissa, en ole jaksanut penkasta, josko kyse asetuksissa vaiko epäonnistunut hankinta...
EDIT:
Mukana nyt myös ääni :)
No me fr-nukkeharrastajat yleensä asetellaan nakujen nukkeitten kädet noin, ainakin alapään eteen. Mun mielestä se on hyvä tapa. Mitään sensuroitavaa ei ole, tasasta muovia alapäässä vaan on. Jos olisin laittanu kuvan takaapäin, niin peppu saisi näkyä kun se on tosi nätti peppu. Siittä nuken nimikin tulee "Herkkupeppu" :D ja nimitän kyseistä vartalotyyppiä "herkkuvartaloksi".
Sensijaan Phicen-nukkeitten arat alueet on aika luonnollisen näkösiä, ja niissä ( jos vaikka myydään nakua vartaloa) kuvissa arat paikat on joko pikselöity tai laitettu tarra eteen :D
Tänään saapuu (postin ilmoituksen mukaan) MCarbonilta paketti, mitähän tälläkertaa.
Olen vastaanottanut paketin. Ensin juon kahvit ja avaan sitten vasta.
Mutta mä teen tämän omalla tyylilläni, ja kun sattui juuri sopivasti tuleen Herkku no40, niin sen kunniaksi oli ihan pakko laittaa kuva.
Tänään EN ole vastaanottanut yhtään pakettia.
Kyllä, kiitos kysymästä. Hain postista hissitolpan. Enää puuttuu siihen käypäinen pyörä.
nih..
Ketjua tuli lisää.
Kuorin paketista ********.
XXL:n pyörälähetys saapui. Jotenkin luulin, että saapuisi osapuilleen ajokunnossa, mutta taisi sitten olla toisesta verkkokaupasta jäänyt mielikuva; postissa odotti ison telkkarin myyntipakkauksen kokoinen pahvilaatikko, jonka sitten kannoin kävellen kotiin. Onneksi ei ollut pitkä matka tai erityisen raskas pyörä.
Nyt on pyörä kasassa ja ajettukin kolme korttelia. Vaihteisto vaatii hullusti säätöjä, jos sitä vaikka viikonloppuna ehtisi.
Niin, ja etulokasuojan minkä lie keskikiinnikeruuvin mutteri puuttui. Sellaisia taitaa onneksi lojua muutenkin miljoonalaatikossa.
EN OLE.
2 pakettia on nyt kateissa. Kokeilin ebayn kautta miten siellä voi "open case" tai jotain. No samat sivut vaan kiertää kun klikkaa niistä linkeistä mistä neuvotaan. Paypalin se Resolution Center on vielä vaikeampi, ainakin mulle. En ymmärrä yhtään mitään. ( toinen paketti ostettu ebaysta ja toinen muuta kautta, mutta maksettu paypalilla)
Ei tässä auta kun taas laittaa Visakorttiyhtiölle kirjettä. Vähän hävettää, jo kolmas paketti tänä vuonna kateissa. Tosin se yksi on Posti kadottama, eikä tullut edes pahoittelua.
Ebayssa laitetaan tuotteen kohdalla viesti myyjälle ja case avataan samalla. Ebay antaa myyjälle aikaa reagoida ja sen mukaan edetään. Aina tullut rahat tai hyvitys, Kerran tuote tulikin kun case oli auki ja sen sai sulkea ilman kummempia toimenpiteitä.
^ olen laittanut viestiä, mutta mikään case ei ole auennut. Kun "contact the seller via Resolution Center" > sitten "I haven´t received" > palautuu sille sivulle missä se ostos on.
En vaan osaa.
Myyjä tosin väittää että paketti tulee 3.5. mutta kun koko paketti ei ole edes Suomeen tullut, niin eipä se minulla voi 3.5. olla. Maksettu 7.4. ja lähtenyt matkaan 11.4. USA:sta.
Toinenkin kadonnut paketti on maksettu 6.4. mutta myyjä laittoi matkaan koodilla LCxxxxxxxxxUS ja tätä ei voi edes seurata mistään.
Yksi myyjä Ranskasta ei millään halua lähettää nukkea, maksettu 21.4. ja nyt lähti jo toinen viesti että voisitko nyt ystävällisesti lähettää nuken, tai sitten voisi palauttaa rahat.
Aiemmallakin kerralla kun tältä samaltä myyjältä ostin, jouduin patistelemaan lähettämistä ja ajattelin että olisi oppinut, mutta ei. Menetti hyvän asiakkaan.
Ihme juttu että vaaditaan maksua heti huudon loputtua, ja sitten ite viivytellään lähettämisen kanssa. Kun menee yli viikko niin muistaako myyjä enää että mitä piti kenellekin lähettää?
Ite tykkään lähettää paketit heti pois kotoa pyörimästä kun maksu on tullut.
En ole vastaanottanut pakettia tänään, mutta kahta odotan kovasti.
Olen vastaanottanut tänään yhden nukkepaketin.
Anu ei ole :D
^ kyllä ne tulee, kiinasta kestää ja nyt on usastakin kestänyt, mutta
http://www.sherv.net/cm/emo/happy/ju...y-emoticon.gif
Vastaanotin juuri paketin jonka luulin kadonneeksi ( ja ostin toisen samanlaisen pirun kalliilla...nyt on ) Vanessa High Tide, eli sailoriasuinen nukke.
Tuli myös 2 muuta pakettia, Captain Sparta-asusteita ja monoja. Siis nukeille.
Magentan uusin levy saapui. Oli jo ehtinyt unohtua koko asia.
Ekoin, Evanscyclesin ja Verkkokauppa.comin paketit on melkein noudettavissa (kuljetuksessa SUOMESSA). Bibsiä, paitaa, vapaaratasta, käsinettä ja ketjuöljyä.
Briteistä fillari Helsinkiin 3 päivässä ja nyt odoteltu 6 päivää että saapuisi tänne Lappiin... Vieläkin "held in depot"
Tänään saapui outride teline.
Tänään vastaanotin kaksi pakettia, toinen Absolute Blackilta ja toinen Paista.fi:stä.
Toisessa oli eturattaita ja toisessa paistinpannu.
Tänään vastaanotettu 4 pakettia; nukke, nuken monoja, nuken mekko, loput Sparta-tarvikkeet ( miekka, 2 keihästä, viitta)
Lisäys ( kirjaimellisesti): vastaanotettu vielä 2 pakettia; nuken korut ( kyllä, paketissa) ja nukke.
Vitsit, olin juuri päiväunilla kun ovikello soi ja tietysti pomppasin kärppänä ....melkein pyörryin ovesuuhun.
Äskön vastaanotin yhden nukkepaketin. Voi että, sama juttu kun eilen. Kun olen jo kahdelta aamulla lenkille lähteny niin...pakko mennä maaten ja sitten kun ovikello soi pomppasin taas ylös....
Hirmuvaikeeksi on mennyt toi allekirjoitus, se piti tehdä sormella ja tuli aika kömpelö allekirjoitus.
Luonnollinen jatkumo hitaalle postinkululle Suomenmaassa on odotella puoli tuntia pakettia asiamies-Postissa. Kaksi naisihmistä etsi pakettia kolmelta 3m pitkältä hyllyltä tuon ajan. Toinen aloitti toisesta ja toinen toisesta päästä. Ehdottivat jo, että jos jätän numeron niin soittavat, kun paketti löytyy. Kehotin vielä kerran katsomaan kaikki ilmoitetun 35x30x10 kokoon mahtuvat paketit ja siinähän se oli keskellä keskimmäistä hyllyä - kuten numerokin kertoi. Jotenkin olivat aina ohittaneet sen kohdan keskellä hyllyä - siinähän se tarkkaavaisuus herpaantuu, kun kaveri tulee toisesta päästä vastaan.
Löytyi sitten viimein Ekoin paketti. Toinen löytyi helpommin pakettiautomaatin sisuksista ja kolmas tuli tänään työpöydälle.
:) kas, DHL kuski toi vielä yhden paketin, sen tosikalliin kun ostin menetetyksi oletetun tilalle.
Nyt vaan odottelen josko nukkeitten asut saapuisivat, perustin uudenlaisen sailoriryhmän ja nuket on mutta mekot puuttuu.
Valtakirjalla hain rouvan taimisto-osastoa; Ärse, näitä
plantschooleja alkaa olla jo riittävästi ympäriinsä.
Kukkia, hyötykasveja, vaihdokkeja, yrttejä ja kurpitsoja.
No, on minullakin osuutta asiaan, vähän... Minun chilit:)
Kaikki on yhteiskäyttöä varten, perhosia olemme houkutelleet
perinneperennoilla hyvällä menestyksellä ja uudet tulevat
parsantaimet ovat jo tiedossa; satoa odotellessa