Nyt on saatu crossari kasaan ja kastelenkki lähtee lauantaina aamusta. Toivottavasti ei tarvitse yksin ajella.
Printable View
Nyt on saatu crossari kasaan ja kastelenkki lähtee lauantaina aamusta. Toivottavasti ei tarvitse yksin ajella.
Huomenna ei pääse kun tänään on tänään iltamenoa, mutta olis kyllä kiva vaihteeksi ajella pidempiä lenkkejä. Vaan kohtahan tässä tarvii nastat alle:(
Onko se jo aika jo pistää maantiepyörä lopullisesti talviteloille?
Katotaan ketä tulee paikalle. Jos tuota vakiomaantieporukkaa tulee niin eiköhän sillon ihan hiekkatietä mennä. Rauhallista vauhtia 3-4 h on tavoitteena.
Elikkäs nappulat alle. Minulla ei ole kuin 2-2,5 tuntia aikaa, mutta taidanpa tulla kuitenkin ja käännyn sitten vaikka tunnin ajon jälkeen takaisin päin...
Juu ehdottomasti nappulat alle vaan. :)
http://connect.garmin.com/activity/53129283 Tämmöstä tänään.
Jotain muuta huomenna.
Onko lauantain ja sunnuntain talvisilla cc-lenkeillä ajajia? Voisin tulla viikonloppuna mukaan, kun lumi pilaa maastoajon.
Onko joku aikeissa lähteä pääsiäisenä huhtikuussa Mallorcalle ajamaan?
Jokos maantiekumeilla on ajeltu? Jos nurkista pääsee ehjillä kumeilla niin sittenhän sitä jo pärjää :rolleyes:
Kerava on jo startannut, kuulemma :seko:
Ei ole stratattu vielä millään ! Nyt olisi Zeuksella sunnuntaina klo 10 vankilan risteyksestä lähtö. Siellä kuulemma tiedossa neuvoja ryhmäajoon ja muutakin opastusta heikkojalkaiselle !:p
En ole käytännössä ajanut puoleen vuoteen metriäkään, lukuunottamtta yhtä cyclolenkkiä.
Joo sunnuntaina olisi porukkalenkkiä tarjolla. Xamnala jo lupasi lähteä. Itse ajelen cyclolla sliksit alla. Kokemusta maantieltä ei hirveitä ole mutta toivottavasti tänä kesänä saisi kilsoja alle ja mielellään porukassa. Hitaampaan porukkaan pitäisi tulla myös kokeneempaa väkeä joten vinnkejä tulee varmasti. Toivotaan hyvää keliä ja runsasta osanottoa. Maantie Järvenpää tervetuloa!
Tuossa tämän aamun lenkki. Hiekkaa on vielä pienemmillä teillä mutta isommat tiet on jo hyvässä kunnossa.
http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=3504839086
Varmaan ensi sunnuntaina käyn keravalaisten kanssa kokeilemassa, jos ei näytä siltä että lähempää olisi lähtijöitä. Ei tuota maantienlaitaa yksin viitsi ajaa.
Lauantaina klo 09.00 Keppisin pihasta löytyy varmaan lähtijöitä 4-5 ukkoa. Jos rauhallinen "ikämieskyyti" kelpaa-tervetuloa vaan mukaan. Kannattaa laittaa lämmintä päälle ettei terveellä nuorella miehellä tule kylmä pappakyydissä. Saattaahan olla, että Timbermannikin saa kaivettua maantiepyörän vintin ylisiltä ja saapuu viivalle, silloin on kyytiä tiedossa. :D
Kyllä varmaan sunnuntainakin lähtijöitä on ! Eiköhän se normi porukka ole lähdössä. Topolinokin on herännyt talviunesta :p, Risto, Harri, Markku, Tommi, ehkä Petteri ja Kode, sinä ja minä ja Hentun Liisa, eiks siinä ole jo jengiä. Mennään kympiksi Zeuksen ajokouluun piipahtamaan, jos pudotaan kelkasta ajetaan omassa ryhmässä. :D
Muistinkin vasta nyt, että la-iltana on iltamenoa, mikä saattaa estää su-aamunkin lenkin. Etten siis tod.näk. jaksa sunnuntainakaan.
Tuollainen jälki jäi: http://connect.garmin.com/activity/78018040
Kaikki kamat jossain hukassa? Takakumi puhki eikä yhtään varakumia :( Lintu oli tehnyt pesänsä ajotossuun.
Sarjassa selityksiä nro 1 :p
Toi klo 09.00 startti on tällaiselle pitkänmatkalaiselle jotenki karu tähän vuodenaikaan (seliseli), meni yksinajeluks ekat ulkolenkit. Mites viikkolenkit, alkaako kesällä vasta?
Jos jotakuta kiinnostaa, niin täältä lähtee vaihtelevina päivinä ja vaihtelevina aikoina leppoisaa ajelua. 2 kaveria jotka on vasta pyörät hommanneet ja minä. Me ollaan kaikki vahoja ukkoja ja alotuslenkki alle 30km ajettiin n.23 keskarilla. Vuorotyöt ei salli säännölistä lähtöaikaa, joten jos joku haluaa mukaan, niin laittaa vaikka privaa. Jos innokkaita riittää niin voin ilmoitella etukäteen täälläkin.
Hellou taas talven jäljiltä!
Meikäläinenkin on semmonen yllätyslähtijä. Keskiviikkona kävin päivällä vetäisemässä 50 kilsaa n. 23 keskarilla. Eli yritän laittaa tänne viestiä jos oon joskus toistekin lähdössä samanmoiselle lenkille.
Sunnuntaina kävin Zeuksen porukassa ja ajattelin pitää ainakin tuosta "traditiosta" kiinni ja lisäksi aikataulujen mukaan käydä kakkoslenkillä keskellä viikkoa.
Infoillaan!
Terppa,
Voisin yrittää osallistua yhteislenkkilöille. Ilmoitellaanko niistä missään muualla kuin tässä topikissa?
Viikonloppuna olis kivat ilmatkin..
Ei ilmotella muualla, mutta perusajat on la ja su 0900 Chebicin edestä. Maantielle voi myös löytyä porukkaa tuolta MTB Järvenpää topikista.
Katsokaa koko topiikin aivan ensimmäinen viesti, mistä on kyse. Uudet tervetulleita, mutta jos rehellinen olen, niin 23 keskivauhdilla vanhat gubbet ei taida kyetä ajamaan (eivät pysy enää pystyssä).
Oikea termi on heikkojalkaiset...
Mä treenaan vielä tämän viikonlopun yksin, niin että sitten pääsiäisenä joko
a) jaksaisin roikkua aurinkokannella 28 km/h lenkillä
tahi
b) pysyisin pystyssä 23 km/h porukassa.
^ Mukaan vaan huomenna aamusta. Voihan sitä sitten jäädä kyydistä pois, jos vauhti tuntuu kovalta. Ei siellä oo pakko olla keulilla puolta matkaa, jos ei halua ole. :)
Voi olla näin, vai onko vanha kettu oppinut uusia sanontoja matkan varrella. Kovin korvissani kaikuu tuo huuto: "hei, täällä on heikkojalkasiakin" Voipi olla, että se on kääntynyt korvissani huonosta heikoksi. :D