Eli tulen parkkikselle sunnuntaina klo9
Printable View
Jess, säätiedotus lupasi sunnuntaiksi poutaa.
->lansive. Joko on notkupyörä ajokunnossa?
Ei ole vielä notkua alla. Oikean kokoinen satulatolppa makaa seurannan mukaan Tanskassa. Kyllä sitä takajäykkääkin vielä ajelee, varsinkin kun laitoin uuden satulan tuohon vanhaan runkoon. Nyt on mukavampi polkea kun on merkittävästi paremmin sopiva penkki alla.
Lenkkilupakin irtosi, kun kauniisti pyysin, vaikka sosiaalisia paineita olisi ollut pysyä kotosallakin. Sitähän kohta meillä kaikki kysyy vaimolta samaa asiaa: "saanko mennä kavereiden kanssa metsään leikkimään".:D
Hyvä lenkki!, kiitos ajoseurasta.
Tuliko mentyä lujjaa? Mun reidet ei sooloajelun jälkeen tunnu tämmösiltä pökkelöiltä:)
Kiitos hyvästä seurasta, mukavat polut.
Joo, kiitos kaikille hyvästä seurasta ja reittiopastuksesta!! Ja erityiskiitos kahvi+munkkitankkauksesta Lansivelle, ens kerralla on sit mun kierros :)
Vielä ei reidet valita, mut muuten on ollu loppupäivän vähän hyytynyt olo (koko loppupäivän veljen kanssa pihatalkoissa).
Viimeistään tiistaina aamupäivällä ajattelin lähtee taas metsään. Onko muita innokkaita?
Jos muuten haluatte Google earth/frwd reittikuvan päivän lenkistä, niin voin laittaa sen teille emailiin (ja tarttee tietty olla google earth asennettuna koneelle). Tarttis vaan tietää email osoitteet, kun mulla ei taito/ymmärrys :seko: riitä et saisin sen täältä foorumin kautta onnistumaan. Eli laittakaa privana email osoitteet jos haluatte kuvaa.
Hyvä kun söit sen munkin ettei tarvinnut pois heittää. Ehkä mä ensi kerralla muistan sitten katsoa lompsaan, että siellä on jotain maksuvälineitä muuta kuin lounasseteleitä.
En oikein tiedä pystynkö. Uusi satula oli vain roiskaistu paikalleen ja nyt on persnahka vähän hellänä. Olin sillä kyllä jo yhden lyhyemmän lenkin ajanut, ja kuvittelin sen olevan paikallaan.
-> Cubbe
Sain ajamalla jarrupalan kahtia:eek: Uudet palat on paikallaan, mutta tuntuma ei ole ok. Ilmaus? Milloin ehkä ehtis tutkailla?
Innokas olen kyllä, mut mut. Meille tulee keskiviikkona toistakymmentä 7-10v. tyttöä ja 1 poika tyttären synttäreille ja iskä säätää koko tiistain. Ehkä myöhemmin viikolla. viestitellään.
->Vim: Kiitos gps-jäljestä. Mulla on kyselemistä ko. laitteesta kun nähdään.
->Cubbe: kiitti jarruhuolosta:D
Vähän kökköiseltä näyttää keli, mut taidan lähteä tutkimaan polkuja Herusten suuntaan. Lokarit kiinni niin näkyvyys paranee :)
Hyvin toimii, filo on ollut ihan liikkumatta paikoillaan varastossa kun iskä säätää 8v-syttärijuhlia. Vakaa mielipiteeni on että kun lapsi täyttää vuosia lahjat pitäsi osoittaa vanhmmille;)
Näyttää pahasti siltä että vasta perjantaina pääsee kunnolla testaamaan.
Lokasuojien voima on wäkevä! Ei edes tullu vettä niskaan lenkillä! :D
Tänään pitäisi hakea satulatolppa Matkahuollosta.:) Viime yönä jo niputin osan pyörästä kun muiden syiden takia piti pysytellä hereillä. Jos vaikka taas yöllä ehtisi pesemään kurat pois Konasta ja sitten siirtelemään osia. Perjantai saattaisikin olla sitten yleinen säätö- ja takanotkumisen ihmettelypäivä.
Menee perjantain Kiljavakruisailut multa ohi huomenna ja myös ensi viikolla:(
Käymme perhelomailemassa Kajjjaanissa ja Tukholmassa. Paluu arkeen syysloman jälkeen.
->lansive: Kuis notkuu?
Ohjainlaakerit sain paikalleen kun hain paikallisesta rautakaupasta pari julmetun isoa prikkaa ja 200x20 pultin. Alakooli oli tiukkaakin tiukempi. Melkein sain sen pilattuakin kun yritin saada paikalleen. Vielä pitäisi putkea vähän lyhentää, kun 265 milliä on liian paljon vaikka säätövaraa on tarkoitus jättääkin. Huomenna jos on ilmoja yritän lähteä säätölenkille mikäli loput osat saa kiinni ilman tuskaa.
Olikos Nurmijärven Rajamäki voorumilaisilla kokemuksia kypärälampuista? Kävin eilen illalla testaamassa emännän Silvan 10W/20W suunnistuslamppia (halogen) ja vaikutti kohtuullisen toimivalta. Tosin vauhdikkaimmissa metsikkö alamäissä teki mieli vähän jarrutella kun olis ehkä himppasen kauemmas halunnu nähdä. Olis vastaavanlainen käytetty vekotin kiikarissa, mutta tekis mieli vielä testata jotain led versiota (vaan suattaapi hinta olla aika suolainen kelvollisissa led kynttilöissä)
Käpylännummella oli hyvä poljeskella pimeässä, kun suuntasekoiluista huolimatta löytää vaivattomasti ihmistenilmoille :)
Viikonloppuna olis intoa lähtee päivänvalossa lenkille, mikäli ei tule työesteitä.
Joko Lansiven täysjousto alkaa olemaan koeajokunnossa?
no onkos huomenna metsään menijöitä?
voisin lähteä ellen pistä keulaa atomeiksi tänään.
Mulla on vakaa aikomus pistää tänään/huomenna aamulla notkupyörä kasalle. Pitäisi vaan pestä vanha ensin, että näkis onko osat tallella:D että voi siirtää.
Iltapäivällä voisi yrittää, kun säätiedotus näyttäisi kuivemmalta silloin. Lenkki on varmaan muutenkin aikamoista säätämistä, mutta mitäs siitä. Hidas mä oon muutenkin.
Mä voin lähteä mukaan jos lähtijöitä on. Mulle ei oikeestaan oo ajalla väliä. Iltapäivä käy ihan hyvin jos sillon on kelin ja kaluston puolesta parempi mennä. Aika ja paikka?
sopii myös minulle, ajalla ei väliä, sää näyttää paremmalta iltapäivällä,kai,oisko urheilukentän parkkis hyvä lähtöpaikka,kauanko ajetaan?
...nokia...
Paikka ok. Olisko joku 2h lenkura.
Sopiiko urheilukentän parkkiksella klo 14? Ennättääkö Lansive ruuvailla palikat kiinni?
Sopii mulle.
Lansive:
Nyt vaa palikat reippaasti kiinni ja mukaan...
Luulisin että kokopitkä kuori kannattaa laittaa jos rungossa paikat antaa myöden.
Itsellä ei täysjoustoa ole mutta voisin kuvitella että kannattaa laittaa reilusti sitä kuorta ettei vaihdu vaiteet töyssyissä ;)
Missä vaiheessa kasaus on?
14.00? kentän parkkiksella.
Vai oisko se keinutuoli kasassa esim kolmeksi?paljo sen pidempää ei viittii odotella ku tulee melke sit pimee. neljältä viimeistää, ehtii 2h valosassa ajaa. ja sit on viel 1h aikaa jos venähtää...
Ei millään ehdi nyt. Jäi kasaus kesken kun pitää mennä hyysäämään lapsia. Kyllä se tänään kumminkin valmistuu, mutta menen sitten omin päin säätölenkille.
Vaijerit enää puuttuisi ja sitten jarrut pitäisi säätää ja muuten tarkistella, että kaikki on kunnossa.
ok. menen parkkikselle kaheks jos esim vim ilmaantuu. toiste sitten...
On se hyvä etten päässyt mukaan. Olisin varmaan innoissani ajanut itseni hengiltä. :D
Kun pyörä oli kasassa oli tunnin verran aikaa säätölenkkiin, ja vaikka satoi, niin pitihän se mennä kokeilemaan. Aika pian säädöt oli paikallaan ja johan pyörä kulki. Harmi kun tuli pimeä, niin oli pakko mennä kotiin.
Ei ollu lokareita - siis kastuttiin :D Sateen sattuessa sateessa!