* Ajoin taas vaihteeksi säärikarvat.
* Söin kaksi pussia lakuja
* Kattelin maikkaa (nainen) sillä silmällä
Printable View
* Ajoin taas vaihteeksi säärikarvat.
* Söin kaksi pussia lakuja
* Kattelin maikkaa (nainen) sillä silmällä
Se oli miehen työ.</font>[/QUOTE]Todellakin! Se on miehekästä, ja Calibran kelpuuttaminen taas melkoisen neiti teko!Lainaus:
Originally posted by Jani-SRI:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by doomies:
Kävin koeajamassa 3 Calibraa enkä kelpuuttanut yhtäkään. :D
puhuu "mies" joka "ajaa" au........porssella :D :D
leikkasin nurmikot ja siistin vielä jäljet trimmerillä. tänään olen suunnitellut uusien piharitilöiden rakentamista ja laminaattien asentamista.. myös viime viikkoinen rautakauppakäynti nosti miehisyydentunnetta.
Työmatkalla (pyörällä) laitoin mummoa kiusaavan spurgun hiljaseks. Mummon kiitokset lämmittää vieläkin.
Söin greipin! :D
A.M
jos pidit siitä leffasta niin kipikapi kirjastoon.
se perustuu nimittäin aivan upeaan "äijä"-eepokseen jonka nimeksi suomentaja on valinnut "Joskus tekee mieli".
- olis voinu valita nimen paremminkin.
tein kranaatista kaiutinjalan :eek:
Kaupan pihassa vein erään kanssa-autoilijan nenän edestä parkkipaikan, 15 sekuntia myöhemmin vittulin takaisin eräälle urpolle joka ei ollut tyytyväinen ajosuoritteeseeni... **tun kotipoliisit! :mad:
Kai äijä jolle vittuilit oli isompi kuin itse olit?
Muuten se ei olisi ollut kovin miehekästä.... :confused:
Ja opettele käyttäytymään liikenteessä, pysyt pitempään terveenä(kokemusta on...) :D .
Kyllä se oli isompi, ja ainakin kaksi kertaa painavampi! [img]redface.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by jaggi:
Kai äijä jolle vittuilit oli isompi kuin itse olit?
Muuten se ei olisi ollut kovin miehekästä....
Teroitin puukon.
tosi äijähän ei puukkoja tarvii, leipä leikataan kirveellä ja voi levitetään vesurilla :D ja kun äijät ei paljo tunteile niin puukolla annetaan vaan pieniä rakkauden osoituksia kavereille vaimolle ja lapsille :DLainaus:
Originally posted by Sisu:
Teroitin puukon.
Asensin tietokoneeseen äänikortin, joka oli mystisesti kadonnut. Muutaman kirosanan säestyksellä tietty. :mad: ;)
Ajoin pk-lenkillä minut ohittaneen traktorin kiinni ja ajoin sen peesissä viitisen kilometriä kunnes tuli sen verran ylämäkeä että alkoi syke nousta vähän liikaa ja sitten jostain syystä sippasin vaikken mielestäni ajanut edes lujaa :rolleyes: :confused:
Ratkoripirulla oli varmasti hauskaa!
Ai niin, tänään en ole äijäillyt, mutta eilen polkaisin fixin kiinteän rattaan täysin vapaaksi!!
:eek:
(Tämän takia piti mennä suorinta reittiä töihin, etten kovin pahasti myöhästyisi ja Yksi auto vähemmän -tpaita jäi noutamatta. Prkl.)
:mad:
Voimaa on niin vaikea säännöstellä...
:rolleyes:
Potenut krapulaa.
Puhunut paljon paskaa.. :D
Ollut mukana pystyttämässä valokuvanäyttelyä. ;)
Käyny juoksulenkillä, istunut terassilla pariin otteeseen, pelannu fudista, leffaa just kattoo ja kohta alkaa fudiksen finaali. :cool:
Niin joo, ja juonut tietysti kaljaa junassa..
Ollut 10 päivää merellä.
Ai tänään vai? :eek: :confused:Lainaus:
Originally posted by MJF:
Ollut 10 päivää merellä.
Itse olen raapinut rinta- ja munakarvojani.
Kävin rullaluistelemassa...ilman suojuksia :rolleyes: . Kun ei pysty ajamaan pyörällä...
Lähdin aamulla kolmen viikon kesäloman jälkeen töihin.
Yhtaikaa? Aika äijää... :DLainaus:
Originally posted by Ernesti Kolpakko:
Itse olen raapinut rinta- ja munakarvojani.
Tervetuloa todellisuuteen. Hulluja liikuu vapaalla jalalla yllättävän paljon! Muutama trolli aina mahtuu mukaan mutta tuolla ei vielä ollut edes sairaimpia mitä olen toisaalta lukenut.. </font>[/QUOTE]Mielenterveysongelmaiset ihmiset voisi mielestäi tiputtaa tällaisessa (sukupuoli)vertailussa kokonaan pois (koska he eivät ole ns. normaalisti ajattelevia henkilöitä).Lainaus:
Originally posted by Possu:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Saara:
Suurin osa noista kirjoituksista oli ihan selviä trolleja tai sellaisten tyyppien kirjoittamia, joilla ei ole ihan kaikki himassa.
Ei kai nyt kukaan tasapainoinen ihminen pimitä ja tuhlaa rahaa, heitä toisten tavaroita roskiin tai yleensäkään tee asioita toiselta salassa (kuten petä tai haaveile kumppanin kavereista).
Muropaketin keskustelussa jotkut miehenalut myönsivät trollanneensa Vauva-lehden palstalle ja vuoroin haukkuneet omia kirjoituksiansa ja samalla muitakin naisia. Ja ai että kun oli hauskaa. Saatiin oikein taas joukolla latistaa naisia alemmiksi olennoiksi.
Jos miehellä ovat sydän ja järki kohdallaan, ei heidän tarvitse mollata heikompaa sukupuolta.
Tarkoitin juurikin noita pahasti sairaita. Niitä mahtuu yhtä lailla miehiin kun naisiinkin. Tiedän tapauksia jotka viihtyvät hyvinkin nettikeskusteluissa. Silti näissä on ihan normaalejakin ihmisiä. Vai onko sittenkään; onko senkin epäileminen vainoharhaisuutta.. :rolleyes:
Jos naisella on omanarvontunto kohdallaan, ei joka asiasta tarvitse loukkaantua vaan törpöille ja vaarattomille hulluille voi nauraa. ;)
Ja naiset ovat edelleen oletusarvoisesti se heikompi sukupuoli...?Lainaus:
Originally posted by Saara:
Jos miehellä ovat sydän ja järki kohdallaan, ei heidän tarvitse mollata heikompaa sukupuolta.
Hajotin lenkillä LX takavaihtajan ottamalla männyn oksan ketjujen väliin. Mutta ei silti vituta, mikä ihmetyttää. Sitten vaan Shimanon takuukäytäntöä kokeilemaan, se oli vaan pari kuukautta vanha. Tuskinpa sillä oksatakuuta kuitenkaan on, toivottavasti ei hajonnu / vääntyny mitään muuta.
Rappuspedeilin!
Täytyy mainita eilinen kun en ehtinyt koneen ääreen, ajoin moottoripyörällä. Siis ihan ekaa kertaa, tuntu aika äijältä :cool:
Ja naiset ovat edelleen oletusarvoisesti se heikompi sukupuoli...? </font>[/QUOTE]Jaa, että muka nykyään naiset olisivat se heikompi sukupuoli, hm..... :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Saara:
Hain viikon sairaslomaa.
http://www.bikebb.org/bike/mx/module...hp?pic_id=1168Lainaus:
Originally posted by bahco:
Tuolta löysin uuden hauskan systeemin. Eli ajoin kallion seinämää päin eturengaalla ja ponnistin pyörä takarengaalle ylös päälle bunny hopilla... mukavaa reeniä... kun ei tartte niin lujaa ponnistaa kun antaa etupään tehdä toitä....
äskön kävin samaa tekemässä.. [img]tongue.gif[/img]
Imuroin mun 96m2 alitehoisella imurilla, itsensä rankaisemista siis :D
Poltin yhden tupakan... :(
Keräilin saba matsis vähä tehoja, 1+1. :cool:
ostin pojalle muovisen rynkyn ja tytölle pinkit uimalasit.
Mun rynkyn menit ostamaan... Tsädäm.