oikeesta vastauksesta tuodaan pajalle joku vanha ruostunut runko korjattavaksi:cool:
( ois semmonen ruosteinen marin vuodelta 1995 joka vaatis korjausta ja myyntikuntoon... vois pyytää 2444 e )
Printable View
Tuolla oli myös kolme vuotta vanha Pashley, joka oli kolme saturaista kalliimpi kuin uusi kotomaan kaupasta. Tainnu mennä kaupan kun ilmoitus on hukkunut, eli hinta lieni kohdallaan.
Voi hemmettiläinen kun ei tullu pidettyä sitä ensimmäistä maasturia...tai toistakaan. Niitä voisi nyt kätevästi makuuttaa jossain käytettyjen romujen torilla parin satkun hintapyynnöllä.
Siihen vois laittaa sokkatarranauhapolkusimet, niin menekki olis taattu.
Tosi tyhmä ( ja puolisokee) saa olla jos meinaa mun kuvan jonnekin laittaa. Oma on sitten onkelma jos on tyhmä fillari.
Mutta kun on tyhmän näköke kuski, niin vastavoimana on maailman hienoin fillari. Olisin minäkin kateellinen jos jollain olisi semmonein ja mulla ei.
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/kisa...pg?img=smaller
^ Hienon värinen ja muotoinen kypärä :)
http://m.tori.fi/vi/13800888.htm
Jumalauta!! ÖLJYLEVYJARRUT ja ammattilaskäyttöön!! Tee ihmeessä tarjous!
Ps. Kuvista plussaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Saman itsekin huomasin
Finnpower löytyy Alahärmästä Power Parkin viereisestä Road house-ostoskeskuksesta luxus-tavarakaupasta. En ole rohjennut kysyä sen hintaa vaan olen tyytynyt katselemaan sitä paksun lasin takaa. Pyörään on kiinnitetty lappu, jossa lukee "Ethän koske pyörään", joten sitä ei parane mennä hypistelemään muuten kuin tosi ostajat.
Jos nyt sattuisin voittamaan lotossa, ostaisin Finnpowerin ihan vittumaisuuttani ja ajaisin suu messingillä kaikissa mahdollisissa ajotapahtumissa. Olettaen siis, että joku noita oikeasti jossain myisi.
Voi harmin kenkku, kun oli joku vissiin jo ehtinyt ostaan ton öljylevyjarruammattilaispyörän ennen kuin mä näin edes ilmoitusta :mad::(
Olisin tahtonut, olisin
Saariselällä on vielä! Kuulema aika mäkinenkin, joten ajokoiramainen look viittais siihen, että podiumia lähdetään hakemaan
Keskity, Musta Ratsastaja
Harmi kun cacusta ei löydy enempää kuvia.
Sori mutta toi on kyllä Musta Väijyttäjä.
Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä tuossa selvästi sanotaan että Ratsastaja.
Lainaus:
Focus Black rider sport 26 tuumainen
Sijainti: Helsinki, Munkkivuori Tyyppi: Myydään Ilmoitettu: tänään 10:06 Ilmoittaja: Sohvaperuna
Focus Black rider sport 26 tuumainen,öljylevyjarrut. Tosi siisti
ja totella vähän kaytetty! Maastopyörä,aloiteliasta- ammatilaskäytön.Mukana langaton nopeusmittari ja juomapullo,lisäksi pumppu! TEE TARJOUS!
Runkossa lukee raider. Sovitaanko että ratsastava väijyttäjä?