Otetaanko söndaagi 22. päivä? Meiltä tulisi 12 ja 14 vee jässikät mukaan. 21 päivä menee painihommissa meillä.
Printable View
Mä voin huomenna lähteä sinne syväojalle ni mistäs sitte lähettäis
Meidän pihalta: sompionte 13, vantaa, keltainen omakotitalo. Pihalle saa tarvittaessa auton ja fillarin pääsee pesemään. Vauhti sovitetaan porukan mukaan, en mäkään mikään kisakireä xc-kuski ole.
Ok,entäs miten pitkä lenkki ajetaan? Mulle ei oo kauheesti välii kuhan vaa ottaa banaanei mukaa:)
Muutaman tunnin jos jaksais pyöräillä, maasto on paikoitellen raskasta, joten kilsoja ei ihmeemmin kerry.
ok, huomenna sitte
Nokkosia ei taida olla juuri missään, meidän pihalta vois muutama löytyä jos buustia tarvitsee.
^ No nyt on harrastettu kaikkia mahdollisia kasvatuskeinoja, jotta sunnuntain ammuskelu jäisi kakkoseksi paaljon terveemmälle harrastukselle. Vasta lahjonta tuotti tulosta. Tämäniltainen koeajelu Syväojalla helpotti koon päättämistä ja lopulta tilausvahvistus saarivaltiosta sinetöivät päätöksen: su 22. voidaan käyttää Sääksin kiertoon.
Juu ja samaan hyömyyn junnu uhkasi suorittaa huomenna moottoroimattoman siirtymän Harjulasta Sompiontielle :) Mahdollisesti myös takasin.
:), onnea odotukseen.
Täältä myös varovainen ehkä sunnuntaille 22.9. Kiinnostaisi kovasti lähteä mukaan, mutta ei uskalla vielä luvata varmaksi.
su 22.9 10.00 Hautausmaalta. Jonniinlainen sää- ja tekosyyvaraus.
Sun linkki ei oikein vastaa mitään paikkaa.
More cowbell!
Ihan vain varmuuden vuoksi laitan tähän vielä puh non, 050501neljä nolla 3 nolla
Siinä sun talon edessä 17.30 sitten:)
Nonni, 8,9km syväojan polkuja tarvottu ja jonkin verran jäi ajamattakin. Loppumatkasta tuli kalustotappiota yhden vanteen verran, tv. kuitenkin pääsit himaan asti. Saatettiin siitä Mikael vielä kelvin juureen vesisateessa ja takaisin tullessa oli ajaminen hiukka haastavaa, kun näkökyky meni hämärässä metsässä märkien lasien myötä.
Kiitoksia hyvästä seurasta ja jaksoitte odottaa mua ;-) Kovakuntoisia nuoria poikia oli mukana :)
Vaimo tuli hakemaan mut siitä Shelliltä ja toi myös lämpösen kupin kahvia :) Hyvää palvelua ;-) Se rengas muuten rupesi hankaamaan runkoon, koska yksi pinna oli solmussa taisi silloin hetkeä aikaisemmin mennä siitä yhdestä kepistä. Pitänee saada fillari nyt pikaisesti huoltoon, jos kerkeisi vielä mukaan tuonne 22.9.
Täältä meijän kulmilta lähin oikea huolto on Fillariosa. Suosittelen.
möksis. ja svidurias. Nyt pääsi aivopieru kun ehdotin 22. päivää. Silloin oli jo ennalta sovittuja sitoumuksia. Menkäätten te. Jos päätätte vaihtaa päivää niin mulle käy edell. ja seuraava su.
Aikas kryptinen oli mun hautuumaan linkki :):):) Tässä oikeampi.
Joo oli hauskaa ajaa kiitos.
Hyvä että seura kelpasi, oliko loppumatka kovinkin märkä?
No ei se sade kauheesti haitannu mutta pyörän pesu jäi täksi päiväksi
@odottakaa, multa tosiaankin löyty yksi ylimääräinen alexrims 24mm levee takakiekko, joka on ollu vain yhdellä mummolla, saaressa ja ajo sillä vain kesäisin jos oli lunta. Sen takia siinä on se nastarengaskin jäljellä. Se että se roikkuu mun ulkovasrastossa on vain sattumaa. Mutta siitä päästäis varmaan kauppoihin ja saisit fillarin samantien liikenteeseen.
Kiitos tarjouksesta, kuskasin jo pyörän huoltoon ja jos eivät saa vannetta kuosiin (sivu heittoa oli 0,5cm), niin aletaan hieromaan kauppoja. Laittavat samalla muutakin uutta osaa mitkä mulla oli jo valmiiksi hankittuna (ketjut, takapakka, vaijerit, jarrupalat).
Mennyt kyllä ihan ohi tämmöinenkin keskustelu
ja jopa omasta kylästäni :D
No ei tää nii pahasti ole ohi menny, siihen nähden että oli sun toka postaus :)
Ajattelin huomenna ajella taas lähipolut läpikotaisin. Lähtö meiltä iltapäivästä 15:30. Lenkki olis vajaa 30km, vauhti sellainen, että ollaan takaisin ennen iltaa. Lenkiltä voi jättäytyä pois missä vaiheessa tahansa, siirtymä lähtöön korkeintaan 3km.
Byhyy, könkeli edelleen huollossa niin ei pääse jarrumieheksi mukaan :-(