En ole, mutta kartan kävin hakemassa, jossa ko. polkukin näkyy.
Printable View
Ilmatieteenlaitos lupaa sunnuntaiksi poutaa, eli olisiko maastolenkin paikka? Mulle käy periaatteesta mihin aikaan vaan. Olisiko heti aamupäivästä hyvä?
Maantieajoa pitää vielä treenailla hieman yksin, ennenkuin uskaltaa porukkaan lähteä. Meikäläisen keskarit maantiellä on melko rauhallisia, n. 25km/h :)
Mä kerkeen sunnuntaina vasta illanedellä mukaan... yhdet rippijuhlat pitää käydä tuossa ensin viettämässä. Eli jos maltatte iltaan niin oon mukana kyllä.
Maantiepyörä taitaa vielä jäädä Sipooseen kun autoon ei taida mahtua kuin 2 pyörää + muksun perävaunu mukaan :)
Sunnuntaina mukana maastossa ..
Olisiko huomenna sunnuntaina maastolenkki klo 17 sopiva?
2-2,5h voisi ajella. Lähtö jäähallilta.
Klo 17, jäähalli. Tämä sopii mulle.
Sopii myös tänne :)
Paikalla!!
sama täällä
iPuhelin sai tälläsen reitin kerättyä tänäseltä. Loppuu Nipalle tuo. Korkeus taitaa hieman pomppia tuossa kun Suunto näyttää noin puolet tuosta korkeuseroa tuolle lenkille.
Jees, 5 miehen voimin vedettiin pitkin Kouvolan metsiä. Sade ja yksi naula pururadalla pääsi tosin yllättämään, mutta vastapainoksi vedettiin kahvit ja jätskit :)
Jees, kotiinkin selvisin ja rengas näyttää pitävän ilmat. Pitää huomenna laitella lisää litkua sisään...seuraavaa naulaa varten :D
Ei ehdi tänään yhteislenkille, kun ei ole vielä mitään hajua, mihin aikaan ehtii fillaroimaan.
Meh, vilustuin viime lenkillä : / en ymmärrä kun ei sateessa tarvinut olla kovin kauaa
Onkos huomenna kukaan lähdössä ajelemaan, vai joko on juhannus meininki alkanu?
Itse en huomenna valitettavasti ehdi.
Meikä vois lähteä huomenissa ajelemaan. nyt on 3 päivää vietetty huilia, ku sunnuntain jälkeen oli jalat totaalisen jumissa. ei se maantie-VK ja maastolenkki samana päivänä taida olla hyvä idea......
Tänään olis voinu muuten ajella, mut joutu ottaa firman piikkiin muutaman saunalonkeron.
Mikäs teillä on huomenissa aikataulu lenkille? Mä vien auton huoltoon 7:30 ja kaupungilla pitäs käydä jossainvaiheesa... muuten aikas vapaa vielä päivä.
Oisko aamupäivä, vaikka 1100? On luvannu iltaselle vissii jotain myräkkää.. Käy kyllä myöhempikin.
Aika pahaa sadetta lupaa illaks, että mahdollisimman aikaisin lenkille. Töissä pitäis kyl huomenna viel käydä, mut se työpäivän pituus päätetään sitten muiden menojen mukaan ;)
Aamupäivä vois olla pop... mulle sopii heti kun saan tuon auton vietyä ja kamat vaihdettua. Eli about 8:30 alkaen.
Aamupäivästä en kerkiä. ehkä tosta 14:00 -->
No oisko se sitte n. 1400, vaikka sieltä jäähallilta?
Oliko tänään n. klo 19 joku foorumilainen ajelemassa Kalalammen rantapolulla?
Kyllä tuli siellä ajeltua joskus klo 19 kieppeillä.
Ajoin pienen pätkän pitkospuita ja sitten sitä metsäautotietä ylös kohti Käyrälampea. Sininen pyörä, valko-musta pitkähihainen paita, sini-valko-musta kypärä ja juomareppu selässä :)
Alkoi itselläkin juuri lomat kun sai tuon pyörän kuntoon, mutta täytyypi katsella parin viikon päästä uudelleen.
Ota tosta sääennusteesta nyt selvää. Ilmatieteenlaitos lupaa klo 15:00 sadetta ja foreca klo 18:00.
Ennuste on, että 14-15 korvilla alkaa sataa ja jatku iltaan asti. Mä taidan jättää lenkin tänään väliin. Harmi, että sössin teidän aamupäivälenkin omilla aikatauluillani.