No nyt toimii ykköskanava taas. Jännityksellä odotetaan mikä tilanne huomenna tähän aikaan on.
Printable View
No nyt toimii ykköskanava taas. Jännityksellä odotetaan mikä tilanne huomenna tähän aikaan on.
Hirveetä tökkimistä oli playerin toiminnassa, kokoajan bufferoi/kuva jäätyi. Tyhjensin firefoxin evästeet ja sivuhistoriat niin nyt tuntuisi pelittävän paremmin. Hieno tunne kun ratkaisevalla hetkellä alkaa kuva jäätyy :mad: toivottavasti ei tänään <3
Ei näy "ebu"-alueen ulkopuolella. En huomannut markkinointihöpinöissa moista. Pitäköön tunkkinsa.
Kyllä muuten r i e p o o toi Playerin nihkeysjähmeystökkivyystoimimattomuus. Kato siinä sitten pariisiroubeeta, kun kuva jämähtää 1-5 minuutin välein - ja tietysti useimmiten mukulakivisektoreiden aikana. Kone on timmissä kunnossa, laajakaista todella laaja ja selaimessakaan (Firefox) ei pitäisi olla vikaa.
Laitoin palautetta Eurosportille, että vuositilaus oli elämäni huonoiten käytetty 29,95.
Hei, tää ketju on nyt täynnä Eurosport PLAYERin ongelmista. Joo, onhan se eurosporttia tietysti kait sekin, mutta tämä ketjuko on vähä niinqu tuota itse kanavaa varten eikä mitään netti-ikkunaa varten?
Mulle ihmetystä herättää Eurosportin uusittu logo. Ehkä silmä tottuu tuohon vielä. :)
Ja kaikille joilla pläyeri pätkii, hommatkaa vaikka satelliittilautanen parvekkeelle tai jotain, niin saatte Juuron näkymään HD laatuisena. Ei pahemmin enää sit vihastuta vaan ihastuttaa vaan....
Ole hyvä ja lisää valituksia tavallisesta Eurosportista sitä mukaa kun niitä tulee, Vesa.
Onko muuten tietoa kannettavasta satelliittiantennista joka mielellään mahtuu läppärilaukkuun?
Tottakai. Ystäväni google tietää kaiken "portable satellite dish"eistä:
http://www.google.fi/images?um=1&hl=...w=1037&bih=808
Ainut ero että teillä riittää kun suuntaa ison ruokalusikan kohti taivasta (rhubarbbi saisi sen sinne läppärilaukkuunsa) mutta meillä tarvitaan vähintään Tukiaisen perseen levyistä ylisuurta kiekkoa korkealle taivaalle puita ylemmäksi jotta sen voi totaalisen horisonttiin laittaa sojottamaan. Mutta joo, tarpeeksi miehisillä vehkeillä kaiken saman SAA näkyviin täälläkin mitä siellä etelässä.
Astralla näkyy Eurosport 1 kanavalla ilmaiseksi, tarjolla on selostukset vain saksaksi.
Mitä sillä HD:llä tekee. Mulla on ihan hyvä kuva ilmankin. Kun mä olin viime keväänä nauhoittanut jotain kisaa jonka Leipheimer muistaakseni voitti, niin mä ihmettelin et mix ne kuvaa koko ajan Lancea... Oli se Leipheimer mutta VHS kasetti ei kai oo enää nykyaikana niin hyvä...
Joo HD:llä näkyy esim. radan puun syyt kauniisti.
HD ja riittävän iso TV niin ajajan ilmeetkin näkyvät ja voi keskittyä moniin muihinkin hienoihin yksityiskohtiin. Harmi vain, että dna:n paketeissa eikä erillisenä voi ostaa Eurosport 2 kanavaa.
Mulla on vielä nurkassa, niin monta vanhaa ilmaista kuvaputki TV:tä ettei heti tule tarvetta, ostaa uutta. Ja sellainen mä oon aina ollut luonteeltani, että mieluummin teen itse, kuin katselen kun muut tekee.
Terve!
Odottelin 2010 koko kesän leikkaukseen pääsyä julkiselle telakalle . Lisäksi pyöräily yms. vastaavat fyysiset jutut olivat kielletty. Yleisen vitu..sen lievittämiseksi hankin
HD:n ja 46 " TV:n ennen Italian ympäriajoa. En ole katunut hankintaani , kuva on todella hyvälaatuinen verattuna Eurosportin normaaliin. Ainoa seikka mikä tökkii/kyrsii on pyöräkisan lähetyksen alun siirtyminen esim. lähetystä edeltävän tennisottelun venymisen takia.
Eurosport Player ei toimi: valittaa että "aktiivista tilausta ei ole voimassa", vaikka omalla tilillä semmoinen näkyy olevan. :seko:
Jos tässä vaikka erästä Giroa jonain päivänä katsoisi... eilen laitoin asiasta palautetta virallista kanavaa pitkin, ehkä maanantaina tulee jotain tietoa.
Sikäli jos helpottaa oloa niin minulla sanoo samaa. Että näin.
Samaa vikaa herjaa täälläkin vaikka tilausta on oikeasti jäljellä vielä monta kuukautta prkl :(
Ajattelin nyt tuon Eurosportin hommata....
Mitä kautta suosittelette hommaamaan?
Käytännössä mikä on halvin?
Katselin tuota Soneran kaapelikorttia, en siitä systeemistä oikeen selvää saanut. Talonyhtiö pitäisi ainakin lykätä johonkin verkkoon... Ehkäpä hylkään sen vaihotehdon...
Ai niin, HD olisi myös kiva, muttei pakollinen!
Meidän taloyhtiö on DNA:n kaapelialueella. Pelkällä katselukortilla näkyy Eurosport ja pari muuta kanavaa, eikä hintaa ole kuin 2,52 kuussa.
sama juttu kun tuolla Haulilla omakotitalossa DNA:lla tuo samansuuruinen hinta
Vituttaa (lievästi mut kuitenkin vituttaa):
- mainoskatkojen lukumäärä giron aikana (viddu viiden minuutin välein kolmen minuutin mainos...)
- kuvan laatu giron aikana (jotain kämästä sd kuvaa edelleenkin)
- Saakelin tylsää ajamista girolla (tokalla etapilla, tosin tämä tuskin lienee eurosportin vika). Tylsin katsomani etappi ja piti jo välillä laittaa äänettömälle kun alkoi viduddaa Selinien ruokasepostukset...
- Saakelin tylsää maisemakuvausta giron aikana (tämäkään ei juurosportin vika vaan giron ohjaajien). Näytetään vain about liikenneympyrää ylhäältä käsin, muuten pysytään mopokamerien kuvassa. Tosin ei tuosta pikselimössöstä edes maisemia olis kiva katsella.
JEsh, TdF:n HD lähetyksiä siis odotellessa....
Tuohonkin on ratkaisu: ensin lenkki, sitten katselu tallentimelta mainoskatkojen yli harpaten.
PS Tourilla suunnitelma on ensin lenkki, sitten katselu mainoskatkot äänettömällä, sitten toinen lenkki