Se että viehätysvoimani ei tehonnut yökerhossa enää kolmen promillen humalassa.
Printable View
Se että viehätysvoimani ei tehonnut yökerhossa enää kolmen promillen humalassa.
Että tuo ***** naapurilooshin itsekseen höpöttävä tyyppi ei kestänyt TAASKAAN ***** edes yhtä tuntia ilman että lähti uudestaan tupakalle.... Taisi ***** 3 varttia mennä edellisestä sätkästä. Syököönsä vaikka tupakkansa, mua ei haittaa, mutta ***** jättäisi sen paskan hajun jonnekin muualle kuin tänne avokonttoriin *****.
Edit: Jeps, taas lemuaa nätisti sit! On tää hubaa!! Meneeköhän nyt >30 minsaa seuraavaan sätkään.... Jos menee, otan isomman lasin pepsiä. Muuten tyydyn tähän pienempään.
Edit2: Pieneen lasiin on tyytyminen... Mennyt kuin parikyt minsaa jos sitäkään...
Että maanantaina väsyttää ja työteho on nollissa.
Se, että Klaukkalasta ei meinannut aamulla päästä sitten millään tänne kehä ykkösen eteläpuolelle. Motari oli jumissa Klaukkalaan asti, vanha kolmonen sitten vähän sen jälkeen. *kirosana*
Se, että Vesa autoilee ruuhka-aikaan pyörälenkin mittaista matkaa... :rolleyes:
Ei kertakaikkiaan kykene kyllä käyttämään pukemiseen ja peseytymiseen ja vaatteiden vaihtamiseen niin paljon aikaa mitä itse ajomatkakin fillarilla kestäisi. Lupaan sit käydä fillarilla duunissa kun työmatka joskus pitenisi jonnekin järkevälle lenkkimatkalle, eli jonnekin >60K/siivu matkaksi. Nykyisen 30K takia ei vaan jaksa vaivautua.
No, ei sulla hirveän nopeasti vaatteet vaihdu. Tai sitten on vaan jalkaa pikkuisen enempi! :eek:
Minä, kun tuhlaan kahdenkympin matkaankin noin nelinkertaisen ajan, mitä menee vaatteiden vaihtamiseen... :(
Joo. Reidet perkeleet niin paksut että kestää kiskoa trikoita pois jalasta 2 tuntia per jalka. :(
Edit: Ja mää tartten 2 vaatekaapillista vaatetta päälle ulkona ajeluun jos lämpötila on alle +10... Esim sähkölämppärit on jo jaloissa jos menee alle +5. :)
Jaahas, tässä nyt vähän selittelyn makua.:rolleyes:
Tossa sulle avokonttoriinkin sopivaa ajovermettä niin pukeutumisongelma on ratkaistu.:D
http://farm2.static.flickr.com/1131/...b540b1eec2.jpg
Björn Wahlroos.
Itsekkyys ja ahneus, se on liikemiehen homma.
paikoin kirkkaalla jäällä ollut pyörätie ei tänään yllättänytkään. Nastat puri aivan hiton hyvin!
Tänään ei tosiaan taaskaan yllättänyt se, että työpäivä venyi 12h pituiseksi.
Se, että 8 ratikat olivat täynnä :p (http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135250606321)
Vastatuuli.
Se ettei sitä lunta olekkaan luvat 10 senttiä nyt aamulla. Vettä tuntuu roiskivan kyllä sitten senkin edestä.
Ettei Contadorin osoitteesta ole tänäänkään tietoa, ja se että innokkaimmat jaksavat kaivaa päivästä toiseen esiin kaikki juorut :)
Eikä tämä Vetooonkaan iltapuhde enää jaksa yllättää..
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...10#post1277310
Bemarikuskit pitävät itseään kuolemattomina. Taas yhden sellaisen kyydissä reilut 600 kilsaa istuneena en voi olla päätymättä tähän lopputuloksen.
Musen uuden albumin erinomaisuus.
Bike-Discount tyri tilauksessa taas kerran.
Että maanantaista tuli vapaapäivä ;)
Lapset eivät tykänneet borchkeitosta jota sodexo tarjoili lounaaksi.
Pulla on hyvää :p
että olen idiootti.