Nonniin, minustakin tuli sekakäyttäjä. Felt f65x tuli hommattua. Viimeksi olenkin ollut kippurasarvisen ohjaimissa joskus 90-luvun alussa.
Printable View
Nonniin, minustakin tuli sekakäyttäjä. Felt f65x tuli hommattua. Viimeksi olenkin ollut kippurasarvisen ohjaimissa joskus 90-luvun alussa.
Osanottoni. ;) Sentään varovasti 'sekaverisellä' lähdit rajoja potkimaan.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti peruspertti
Mitä seuraavaksi, aito roadi, BMX, ...? :D
Katellaan tällä setillä se seuraavat 20 v. Ehkä :)
La 8.9 Ilmeisesti Taivassalossa Poljetaan polkupyörillä metsässä? Kilpaa??
Onko porukkaa lähdössä silloin sinnepäin.
Itse ajattelin valjastaa auton fillareilla sekä huoltojoukoilla ja ajella paikkakunnalle.
Taivassaloonhan ovat lähdössä - kaikki. Siis kaikki! Presidents order. :cool:
Kovakuntoiset jaksaa silti ajaa vielä seuraavana päivänä Liedossa XCO:ta.
Jos kalenteriin ei ilmesty mit''n ehdotonta ja saan joltain ruinattua kyydin, niin voisin minäkin lähteä Taivaltamaan.
Meillä ilmeisesti Auto on valitettavan täynnä, eikä edes fillareita taida mahtua kun on vain yksi kattoteline. Hommasin pojalle 26" Cuben
Enkä ole vielä varma sen mahtumisesta takaluukkuun. Saahan kaupasta noita kattohärveleitä.
Jos ilmenee paljon tarvetta pyörienkuljetuskapasiteetille Taivassalon suuntaan 8.9., niin voisin pistää Huntterin pakun varaukseen? Ja yhteiskyydeillä autot täyteen, tosin perheet taitavat syödä tässä tapauksessa 'normaalia' kisareissua enemmän tilaa...
Kiitos Speltcialille aamunpäivän lenkistä! Reipasta ja sujuvaa menoa ympäri itä- ja eteläturkua. Kuusi lähti lenkille ja mentiin gps:n mukaan noin 30km. Uhmattiin hiukan koiramiestä ja tultiin ala-lemusta Katariinaan pitkoksia pitkin. Pitkoksilla tein lenkin näyttävimmät otb:t ja sukelsin kaislikkoon pää edelle.
Muistakaa laittaa jotain vinkkiä lenkeistä tänne foorumillekin kun sellaisia suunnittelette, en enää nykyään omista naamakirjan tunnuksia ja jään muuten pikkaisen paitsioon! Yhteislenkkiä Paraisten poluille olen alustavasti suunnitellut Pikken ja HAK:n kanssa ja toivottavasti sellainen saadaan vielä syyskuulle tai lokakuulle mahtumaan.
Oli meitä Olli kahdeksan ja välillä yhdeksänkin.
Joo toki lenkkitietoa tännekin. Varmaan viittaat HirppariEnduranceen. Kunhan tulee päivä päätettyä. Lokakuulle varmaan menee. Kyllä sen Paraisten-lenkin voi heittää vaikka ensin. Pikke, Mikko, Rasmus ja sinä, siinähän vetäjiä.
Mä juuri kattelin autosta käsin Kirjalan saaren Saaristotien länsipuolisia maastoja "sillä silmällä". Joskos printtaisi kartan ja lähtisi joku päivä kokeilemaan jokamiehenoikeuden venyvyyttä saaristossa.
Olisiko huomenna kiinnostusta ajaa sunnuntaicycloa Piikkiöön? Voisin esitellä paikallisia hiekkateitä, joku pieni juurakkokin varmaan järjestyy. Honkkarilta lähdettynä ajolle tulisi mittaa n 2,5-3 h, eli paluumatkalle tarvitaan jo valot.
Mä olen töissä yhdeksään saakka. Pete saattaa ajaa.
Kahtena seuraavana viikonloppuna cyclot sopii taas. Tauon jälkeen into idioottimaisuuksiin huipussaan.
Piikkiö kuullostaa hyvältä, mutta pitäiskö startata vaikka Piikkiön Heseltä klo 19?
Ja jos sattuu sopivalle päivälle, niin voisin tulla mukaan. Työt on haitannut viimeaikoina aika paljon maastolenkkejä, mutta tilanne on paranemaan päin. Naamakirjaan mullakaan ei ole tunnuksia.
Kunnon valot on vielä hankimatta, mutta kyllä noilla nykyisilläkin tarvittaessa pärjää.
Piikkiön lähdöt on perinteisesti startanneet keskusurheilukentältä (Heseltä parisataa metriä terveyskeskuksen suuntaan), joten nähdään siellä klo 19.00. Tervetuloa!
Ajakaa joku gps-jälki. Perkeleen protestanttinen työmoraali kun jää tämäkin väliin.
I´ll be there!
Myös mtb-iltalekkiä tarjolla slalomparkilta 18:00.
Katotaan jos ensi viikolla jo uskaltautuis oikein cycloilemaan. Tänään kävin ihan asvalttia kattelemassa, kun en ainakaan kymmeneen vuoteen ole ajanut muulla kun maasturilla. Tämmösen käppyrän piirsi: http://www.sports-tracker.com/#/work...tpjevc80eb2i56
Reipasta cycloilua. Peräti 63 km kertyi mittariin. Hyvää polkua ja mukavan pitkiä ystäviä löytyi Piikkiön metsistä. Kiitos.
Viimeksi onnisti hyvin kauppojen teko tätä kautta niin kokeillaan uudestaan:
Tarvitsisin halvan käytetyn ympärivuotisen baaripyörän, saa olla huollon tarpeessa kunhan ei nyt hirveesti osia tarvii ostella. MTB mallinen runko lähinnä hakusessa että saa vähän läskimpää rengastusta alle, ja kiinnitys levyjarrulle eteen iso plussa (ei tarvi olla jarrulevynapa pyörässä).
Niin ja ei kellään sattuisi olla lojuamassa nurkissa Reverb tolpan ilmauskittiä lainaan pariksi päiväksi?
17,5H takana ja homma vielä kesken. Alkaa työteho pudota... 29h ja kotiin...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Matti H
Cyclolla oltiin joo, ja hauskaa oli niin kauan kunnes tuli metsäosuudet. Ei taivu meikäläinen tolla pelillä metsään. Aika jännittävää tilannetta pukkaa päälle sillon ku kengän kärki jää renkaan väärälle puolelle ja pitäs kääntää ohjaustankoo. Siin tuntee olonsa aika avuttomaks. Maastopyörällä tästälähin metsässä ja cyclolla hiekkatiet sun muut helpot. Yhdet pannutkin lähes otin mutta sain pidettyä itseni ja kaluston lähes naarmuttomana. Hienoo hiekkatietä kuitenkin valtaosa ja muutama ehdottoman komea nousu. Lenkin loppumatka ja kotimatka ajettiinkin sitten valoilla. Syssy saapuu... Kiitos.
Missäs päin Hirvensaloo toi huominen XC-kisa on?
Näiltä main saattaisi olla reittiä ohikulkutielle päin?
P68:n sivuilta löytyy Aluekalenteri, siellä on karttalinkki Hirvensaloon lähtöpaikalle. En taivu puhelimella laittamaan suoraa linkkiä tähän nyt. Älkää sitten odottako mitään spektaakkelia! Järjestäjät ovat amatöörejä, mutta sentään numerot saatte ohjaustankoon vähentämään sekoilua kierroslaskennassa. Valkoiset nippusiteet kuuluvat pakettiin, jos ne rikkovat harmonisen pyörän kokonaisuuden, varautukaa vaikka pinkeillä itse. Joskin numeroiden tuntsatarrat nollaavat tyylin kuin tyylin..
Ei vaan, mukavaa keliä on ennustettu, tulkaahan paikalle!
Pyölinmetsä pitää vielä tsekata, tuo Korsvuoren metsäautotie ja sen eteläpuolinen peltotie on ihan asiallista sunnuntaialustaa. Itse Korsvuori oli aika pusikkoisen näköistä silloin kun siellä viimeksi kävin. Onneksi kohta tulee syksy ja puskista katoaa lehdet :p.
Voisko joku heittää sen osotteen suoraan tähän, oon itte kanssa kännykällä ja kännykkä ei näytä sitä pistettä kartalla.
Kiitos jo etukäteen :)
Toijaistentie 167 on varmaankin yksityistalo, mutta joku 16x on oikea numero. Koirien ulkoilutarhojen vieressä on p-paikka, siitä lähtee myös ulkoilureitti. Aikaisemmassa reittiselostusviestissäni on karttalinkki, se toimii puhelimellakin.
Maantieporukan kanssa ajoin Cyclolenkin, joka lähtee auranlaaksosta, mentiin Kuusitonsalmen puolta piikkiöön ja motari-rata-ohikulkutie ympäristöä takaisin. Kulkee Piikiössä osittain samoja reittejä tuon viivan kanssa. Kokonaismittaa lenkillä muistaakseni 73 km. Itse olin liikkeellä täpärillä ja maastokumeilla. Reitti oli täpärillä teknisesti helppo, mutta Cycloilla oli paikoitellen märillä juurilla ja kivillä, sekä savessa hiukan haasteita pidon kanssa. Itse tykkäsin ko reitistä. Ja viiva lenkille mun ajamana löytyy tästä.
Tässä on linkki. Onkos se reitti sama kuin viime vuoden cyclo?
Kotikutoinen kisa saattaa olla vaan hyvästä, kun näyttää olevan maastokuskeilla kamala kynnys osallistua alue Cupin kisoihin.
Kaikki vaan paikalle! Pieni kisailu tekee hyvää.
Melkein sama, vähän enemmän polkua. Aikaisemmasta viestistäni löytyy sanallinen kuvaus reitistä.