Olethan tietoinen tästä? : " Pyrimme hyvittämään rahat tilillesi 30 päivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu varastollamme "
Printable View
Kysele perään vaan. En kanssa tiedä onko (monella muullakin firmalla) tarkoituksena tuo, että asiakas unohtaisi asian, kun rahan palauttelu tuntuu monesti olevan käsittämättömän hankalaa.
Ostin helmikuussa XXL:stä pyörän postitse, missä oli erikoista sanomista. Sovittiin aspan kanssa, että koska heillä ei ole tarvittavia osia, niin tilaan ne itse netistä ja laitan heille kuitin, niin hyvittävät sen. Kuitti lähti heille 2.3.2015.
5.3. sain ilmoituksen, että summa on hyvitetty. Odottelun ja perään kyselyn jälkeen 14.4. sain ilmoituksen, että summa on hyvitetty taas. Uuden odottelun ja valittelun jälkeen hyvitys oli oikeasti perillä 22.5.
Eihän tuo nyt suuri murhe ollut ja summakin oli niin pieni, ettei sillä suurempaa merkitystä ollut. Mutta ärsyttäähän tuo, kun ei tuollaista pikkuasiaa saa hoidettua ilman asiakkaan omaa kyttäämistä ja kyselyä. Varmaan aika mukava summa kertyy, jos ja kun kaikki eivät jaksa tai muista kysellä jokaisen pikkusumman perään.
Itse olen kahdet kengät palauttanut ja hyvin toimi. Paketti postiin ja rahat palautettiin luottokortille. Tosin aika lähellä oli tuo 30 päivää mitä mainostavat.
Ei ole ulkomaalaistenkaan verkkokauppojen rahanpalautusnopeudessa hurraamista. Probikekit vetkutteli minulle viimeksi 6 viikkoa vastaanottamansa palautuksen hyvityksessä. Tiedä olisivatko hyvittäneet lainkaan, jos olisin unohtanut koko asian ja jättänyt muistutusnootin kirjoittamatta (nootin jälkeen rahat maksettiin parissa päivässä).
XXL:n kanssa rahansa saa nopeimmin takaisin palauttamalla verkkotilaukset suoraan kivijalkamyymälään.
Tänään oli erittäin hyvää palvelua Lietsun XXL:ssa. Ostin kuin ostinkin Salomonin maasturit kun minulle vakuutettiin, että "juokse niillä niin paljon kuin jaksat, säilytä alkuperäinen kuitti sekä laatikko ja voit tuoda 30 päivän sisällä takaisin, jos ei ole hyvät". Amerikan malliin, täst mie tykkään!
Tämähän koskee aika pitkälti muistaakseni kaikkia tuotteita, voit sen 30 päivän sisällä vaihtaa Salomonit toisiin saman kategorian tuotteeseen ja erotusta maksellaan sen pussista riippuen onko uusien hinta alempi vai suurempi kuin Salomonien. Voi olla, että itse käytän tuota pyöräilyhanskojen kanssa.
Itse pähkäilin, ottaako tämä vai isompi koko joten tällainen toimintamalli on mitä paras. Näin uskalsin ottaa tuon pienemmän ja kun kuukauden aikana sen 150-200 kilsaa noilla juoksee niin eiköhän tuo sinä aikana jo selviä onko kenkä liian pieni vai ei. Erittäin hyvä systeemi.
Kävin korjaamassa talteen XXL:n supersunnuntaista:http://www.evanscycles.com/products/...acket-ec067400 http://www.bikeshop.fi/Gore_Bike_Wea...auppa/pJGELEM/ XXL:stä 120e. kyllä kelpaa! Illalla testaamaan sitä hengittävyyttä.
Hieno takki, toivottavasti ei kuitenkaan tule pettymystä. Itsellä on yksi Active Shell -takki eikä se ole oikeastaan yhtään hengittävämpi kuin muutkaan kalvotakit.
Tänään tuli Aamulehden mukana 5€ alennustarra eli vitosen saisi vielä hinnasta pois parin päivän ajan.
Oikeat varusteet oikeaan käyttöön taitaa olla se avain asia. Kevyttä tuulitakkia kuivalla kelillä ja tuollaista kompromissia märällä. Hyviä vaihtoehtoja pidempään ajoon esim räntäsateessa on rajallisesti kun kastuu joko ulkoa tai sisältä. Yleensä en kyllä pidä räikeistä väreistä, mutta neon ei kyllä pyöräilytakissa haittaa, päinvastoin. Näkyy paremmin ja jos autotiellä tulee ajettua niin siinä alkaa näkyvyyttä arvostamaan.
Edit: kyllä toimii takki kuin unelma :) näkyvyyttä ja hengittää noin saman verran mitä perus tuulitakki. Vielä kun pääsee testaan sitä vedenpitävyyttä niin avot.
Ekaa kertaa kävin tammiston myymälässä ja samalla eka negatiivinen kokemus XXL:stä. Puol tuntia joutu odottelemaan myyjää pyöräostastolla, onneksi oli sillä aikaa kypärää yms. ostettavana. Enemmän ketuttaa kun tämän puolen tunnin jälkeen sai kuulla, että just meni vika white comp... No onneksi noita vielä ruotista saa, tosin postimaksun verran kalliimmalla...
Onko joku vienyt päävarastolta tilattua pyörää myymälään kasattavaks? Mulla olis 2km päässä itiksen xxl joten kovasti meinaa laiskottaa ja mieli tekis vaan heittää pyörä sinne kasattavaks ruokaostosten ajaksi. Toisaalta itse kun kasaisi, niin saisi taas vähän tuntumaa tuohon hommaan.
Onkos noisda pyörissä paljon kasattavaa kun ne paketista ottaa?
Taitaa olla vähän tuuripeliä. Teoriassa näin:
https://www.xxl.fi/polkupyoran-kasaaminen-ja-saataminen
Omassa piti noiden lisäksi säätää vaihtajat ja jarrut, sekä vaihtaa ylempi ohjainlaakeri ehjään ja lisätä yksi spaceri. :)
Tästä äksäksällän postimyyntipyörien kasaamisesta ja niiden säätötarpeesta suhteessa suoraan liikkeestä ostettuun vois jo melkein rustata "Pysyvän aiheen" :)
Itse kasaamiseksi menee, huomenna olis vasta kasassa jos tänään vien. Ei malta odottaa :D vie sit vähän aikasemmin sinne ensihuoltoon tai käy näyttää samantien jos joku on epävarmaa
En ollut koskaan aikaisemmin nähnyt trumpettilahkeisia pitkiä bibsejä. Kunnes tilasin Xxl:stä Diadoran ajohousut.
Eilen ainakin Turun seudulla tulleessa Postinen mainoslapussa oli takasivulla 2kpl XXL alennuskoodeja, kaikista takeista ja kuntoiluvälineistä extra -20% kivijaloista. Craftin Hurricane takki tuli poistettua 39,90€ hintaan.
Tulipahan testattua tämäkin kauppa ihan paikan päällä.
Ennakkoon katsoin netistä, että muutama koko pukua löytyy. Myymälässä eioota. [emoji107]🏻
Sain kuitenkin halvan valon[emoji106]🏻 ja tein havainnon, että aletuotteita on vähän jos ei ollenkaan eikä varastolistaan voi luottaa.
Matkamittaritietsikkaakin olisin valmistautunut ostamaan, mutta ei ollut riittävillä toiminnoilla varustettua.
Ei ole minun kauppani, koska tuotevalikoima on normaalin urheiluväline/cittarin ja pyöräliikkeen välimaastossa. Asioin vastaisuudessakin oikeassa pyöräliikkeessä.
Pyörän paketista puuttui takuutodistus, onko tämä joku yleinen käytäntö juuri white pyörien kanssa vai onko varastolla mokattua? ja kyllä, kysyin jo asiakaspalvelusta, mutta ei sielä vastaus tule samantien.
En ole yhdessäkään XXL:n pyörässä saanut takuutodistusta. Eikös ne pyörän tiedot löydy koneelta XXL:stä?
Pyörän rekisteröinti XXL:n koneelle on ihan aiheellista, ihan niiden ilmaisien kolmen vuoden huoltojen takia.
En tiedä olisiko ollut parempi heittää kysesymystä tuonne kiekot osioon mutta mennään nyt kaupan mukaan eli
https://www.xxl.fi/white-interceptor...096540_1_style
Tuommoinen setti olisi xxL:ssä tarjolla. Onko kellään käsitystä olisiko 700€ arvoinen vai saisiko samalla rahalla parempaa muualta?
Kyvyttä settiä hakemassa vanhojen Flow Ex / xt kiekkojen tilalle
Tulisi White Ultimate 650b pyörään
^mä kattelin noiden 29er -versiota viimeksi kun kävin IRL-XXL:ssä ja olin ihan vakuuttunut. Vapaarattaassa oli sopivasti ääntä ja kokoonpano oli uskottava. Kestävyydestä ei saa käsitystä kuin kokeilemalla, mutta eikös noilla takuuta ole. 700 on halpa hinta hiilarikiekoista. Koskahan seuraava "-25% kaikesta" -päivä olis tulossa, piakoin? Silloin olisi vielä kannattavampi ostos.
Jos saisi muutenkin kuin pikalinkuilla olisi houkuttava setti, vaikkei se 29" erityisen kevyt olekaan.