Ei hitto teidän kanssa ;-)
@eki_boomer kilautan sulle kun olen siellä maisemissa.
Printable View
Ei hitto teidän kanssa ;-)
@eki_boomer kilautan sulle kun olen siellä maisemissa.
Just kamat päälle ja pyörä alle. Illalla sit kossu alle ja akka päälle. Eiku.
Hanki kantaa 2,25 renkaalla meikäläisen painolla! http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...6ffaed406a.jpg
Aika makee 👍 Kyl tarttee huomen tsempat ittens ylös aikaseen.
Lähiajeluu vois koittaa vaik ton Konkoonkallioil tai sit pikkase pitemmäl Luukki / Velskola / Vaakkoi suunnal. Muita lähtijöitä?
Konkoonkallio läpi ajelin, siellä on moto ollut hommissa...
Eki_boomer et vastaa kälättimeen. Lähden just pudottamaan alas aittakallion linjaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Huomenna voisin aamusella lähteä mukaan. Pikkusen kröhänen ollu tässä koko viikon, mutta jos en pysy mukana, niin liukenen huspoiskotiinmammanpuuropatojen ääreen.
Oliha hianoo. Semmosia spotteja missä ikuna ennen oo käyny.
Huomenna joo. Mää lähden aikaisin liikkeelle = viim. 05.30, mieluummin vielä aikaisemmin. Onko joku muu yhtä kajahtanut? Plääni on ajella hissuksiin fiilistellen peltoja pitkin jonnenniin. Nääsku tämän aamun havainto oli että mettässä kantavuus oli hyvinkin vaihtelevaista.
Kapun reittisuunnitelma kuulostaa hyvältä. Mihin aikaa lähtö ja mistä? Toisaalta kmw:n aikanen liikkelle lähtö kiinnostais kans. Minnes päin kmw meinasit ajella?
Voisko näitä kahta yhdistellä jotenki?
Hyvin oli pakkanen kovettanut polut, mutta tosi nopeasti arska muuttaa tilanteen. Jotain puoli yhdeltätoista viimeistään alkaa paikat pehmetä.
No, eihän se ole muusta kiinni kun vaan lähtee aikaisin liikkeelle, vaikka 0700 niinkuin kunnon rakennusmiehetkin alottaa, niin hyvin pääsee.
Pikkupätkän, 300m, ajoin luisteluladun reunaa ja pari hiihtoukkoa tuli vastaan. Moikkasin kuten aina, irvistelivät vain mykkinä. Kivaa varmaan toi hiihto.
Toi mun heitto kellonajasta (0700) ei mitenkään liity kmw:n &kumpp. lenkkisuunnitelmaan. Omia hajatelmia vaan.
5:30 on kyl liian hapokas. Seiska on ok. Onko ehdotuksia reitistä?
@eki_boomer, naapurin äijä hankki tänään läskin joten unohda se Ikean reissu ja pyöräkauppaan hus! ;-)
@kmw, toi 5:30 on mulle aivan liian aikaista. Tänään starttasin 8:30 ja hanki kantoi vielä 11 jälkeen 100mm vanteen alla. Oli aivan sairaan siistiä. Meinasitko minne huomenna suunnistaa? Jos yhytän sut jossain vaiheessa sun loppu lenkkiä?
Pitää höpistä vielä tuon naapurin äijän kanssa miten kerkeisi huomenna matkaan.
Ei mun ajokoiran vartalo sovi läskille. Eiku.
Mistä lähtö ja moneltako? Ketkä lähössä ja minne mennään?
Arska pomppaa horisonti pääl varttii vail 7. Valopää lenkura ei ny nappaa. Eikä mu mieli varmaan saa mu heikkoo lihaa liikkeel ennen ko 7:lt. Mites olis Kuonomäentien ja Viljelystien risteys? Siit Isosuolle ja jotain kaut luovie kohti Rinnekotia. R2k, Saarijärvi?
Eli Kuonomäentien ja Viljelystien risteys klo. 7.15? :)
Be there or be square! Joutuu ehkä käymää omatoimipahimmatvirrathankikantolenkillä ennen tota.
@kapu onko toi sun lenkura taas se saatanan mäki jotta pääsee rinnekotiin? Ei mulle mitään traumoja ole jäänyt...
Missä veli kmw?
Pidämpä mielessä 07.15 -lähdön. Tiä sit miltä jaloissa tuntuu kun aamusella heräilen. Kunnääsnääs mää ehtoopäivällä ekaa kertaa piitkään aikaan con Strgg ilman nastoja. Oli hianoo ja vähän innostuin. Lippajärven ja Lauttasaaren kiersin ja nyt on kohtuu ajettu olo.
^-- Iso peukku tuosta lenkurasta. Vähän innostuit sitten ;)
Se Rinnekodin mäki on kyl hapokas, mutta jos se ei tapa niin se sattuu saatanasti, eiku siis vahvistaa. Toivottavasti saadaan iso porukka kasaan.
Ajelkaa lepsämäjokilaaksoa pitkin, kävin siellä tänään ajamassa, oli viimeisen päälle olosuhteet.
Eli siis jokinotkossa.
Vielä korjaus että joen vieressä :) ei joessa.
Valkjärvi oli ajokuosissa ja kantoi :D
https://www.dropbox.com/s/4j0g92975j...alla.jpg?raw=1
Odottakaa: mä menin edellä, niin kantoi sua. Ja Salsaa... :P
Mutta sehän oli taktiikka millä yritin varmistaa, että en pääse pulikoimaan :D Ihan sama kun lenkillä ajetaan aina umpihankea, että saan tasoitusta.
(pilkkijä sanoi, että jäätä on vielä 20cm)
Ja on topic, yritän herätä niin, että kerkeen 7:15 kohtaamispaikalle.
7.15 voisin ajella kanssa paikalle. Oli aika hapokas päivä rinteillä, joten jos särkee ja köhköh, niin ilmoitan tänne aamulla, muuten olen paikalla. Alkoholimenuna yksi pitkä Pirkka Lager tälle illalle ;)
Mä ajelin vaan kairontieltä pohjoiseen ja länsirantaa. Luulisin että lepsämäjoen sillalta itäpuoli selkeämpää ajaa. Sitten takkulantiellä joesta yli ja länsirantaa alaspäin..
Tsori Odottakaa, mut taitaa tul liia pitkä kierto tualt Takkulantien kaut. Itäreuna vois ol vaihtoehto, mut siin o semmone 7-800 metrii, joka voi ol aika pöpelikköö. Vois sen kyl silti käyd tsekkaas. Mut jos ei muut, ni noustaa se sieluvihollisel omistettu mäki sillee rauhallisesti, OK?