En tiiä, ei oo tullu koitettua viel :) Toiset sanoo et pitää pirun hyvinki, kait ne nyt toimii tuolla aulanko-ahvenisto-parola akselilla ihan ok, RQ:t oli vähän ehkä jopa liikaakin (paitti katiskosken suopätkälle) :)
Printable View
En tiiä, ei oo tullu koitettua viel :) Toiset sanoo et pitää pirun hyvinki, kait ne nyt toimii tuolla aulanko-ahvenisto-parola akselilla ihan ok, RQ:t oli vähän ehkä jopa liikaakin (paitti katiskosken suopätkälle) :)
Tarvitaanko nyt vielä nastoja vai ihan krossirenkailla pärjää.
Mä ainaki pistin jo nastat.. niillä mennään.
Muistakaa siirtää kelloja
Olen tulossa mukaan ja talviajassa.
Mä kävin yksin ajelemassa, kun talviajasta huolimatta En kerennyt puomille.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Tuomas: 2,1" Ice Spikerit, edessä pyörineestä ei puutu yhtään nastaa, takana olleesta on 10 tippunut/katkennut. Enemmän kilometrejä noilla on pyörätiellä varmaankin ajettu kuin metsässä.
Olisiko huomenna eli tiistai-iltana joku lähdössä kokeilemaan pyöräilyä? Muuten pärjääkö siel vielä ilman nastakumeja 29 tuumaisella, jos pysyy poissa pieniltä poluilta?
Poluilla pärjää ilman nastoja, ainakin eilen oli pitoa vaikka muille jakaa, tiellä voi olla liukasta.
Ja viikonlopuksi näyttäisi tulevan lämmintä vesisadetta taasen vaihteeksi.
Kuudelta sopii oikein hyvin lähtö. Mitenkäs olisi lähtöpaikan sijainti? Lamppuna mul on semmoinen hentoinen kiinan ihme. Siis juniperin lamppuun verrattuna.
X-kingit piti ainakin ihan hienosti aulangolla kun kävin pyörimäs pitkin poikin kartottamas uusia polkuja :) Löytyhän sieltä vähän hyvää, vähän talutusta ja kaikenmoista paitti sitä mutaa ei tällä kertaa..
Aulangolla on aina hyviä polkuja... Mä en tiedä kerkiinkö kuudeksi....työt tuppaavat kahmaisemaan vuorokaudesta hieman liikaa ja ei mun lamppu nyt niin kirkas ole, perus riistovalo.
Valon määrä on hyvinkin suhteellista. Mut juu otetaan se puomi tapaus paikaksi.
Ulkoilu on aina hyväksi :)
Tässä nauhoite päivän polkusekoilusta ;) .
Kiitokset kaikille osallistuneille.
Hieno oli lenkki:
Lunta x
Jäätä x
Mutaa x
Vettä x
Jäätävä tuuli x
Juurakkoa x
Kivikkoa x
Synkkää metsää x
Hyvä mieli X
Luuri mokomaa tilttasi ja gps jälki jäi bittiavaruuteen.....
Hei suo puuttui vaihteeksi listalta. Mut en minä sinne suolle kaippaakkaan. Ja suuri kiitos paikalla olleille. Sai ainakin mielen tyhjättyy hetkeksi. Kun poluilla sai pistää keskittyen etenemistä
Heh, en muista millon olisin ollut noin kuutamolla periaatteessa tutuissa maastoissa. 2 minuuttia polkua poispäin pururadalta ja mä ajan suunnilleen ympyrää :)
Mutta tottapuhuen reittivalinta onnistui tajuttoman hyvin, vaikka mukana olikin huomattavasti enemmän tuuria kuin navigointia. Kummasti ne paikat vaan näyttää oudoilta pimeällä.
Kukas muuten eilen lasketteli joutsenlammelta aulangontiellepäin? :) kattelin siin koiran kans kävellessä, oli tosi huomaamattonat vaatteetki ku itellä keltanen heijastinliivi ja koiralla oranssi :)
En se minä ainakaan ollut.
Juu. Tällä kelillä ei näy edes punainen ajopaita autoilijalle kun vasta 20m päästä. Hämärällä valotuikut näkee hyvin.
On tullut työmatkalla vastaan tosipyöräilijöitä juuri kun hämärä hiljalleen laskeutuu. Yhtään ennakolta en ole niitä pyöräilijöitä nähnyt
ja kun 10tiellä vauhtia 100 on jo kohdalla kun kerkeää kissan sanoa. Liekö olleet foorumilaisia.
l. pyöräilijä näkee hyvin, mutta autosta ei huomaa pyöräilijää. Itse pidän takatuikkua päällä kesät talvet.
Onko puomilta lenkille lähtijöitä tänään klo 18?
Suunta voisi olla Aulankojärven takana tapahtuva polkujen kuntokartoitus.
Tai mikä tahansa muukin reitti/suunta sopii kyllä.
Irtaudun Internet'sta ja suuntaan kuudeksi puomille. :)