Juuri ostin Fillaritorilta neljälläkympillä toisen MS 628C-paketin, jossa tulee 3200 kiinanlumenin etulamppu ja melkoisen kirkas takavalo. Plussana kauko-ohjain, jota pidän tehokkaassa kypärälampussa pakollisena varusteena.
Kaikista lupine-hehkutuksista huolimatta olen ollut kolmisen vuotta varsin tyytyväinen Magicshine-käyttäjä. Ekasta paketista maksoin 80 EUR ja nyt toisesta 40 EUR. 120 EURolla kaksi tehokasta valoa ja neljä akkua. Kaksi laturia ja kahdet kiinnitysremmit, ym. Ja lisäkaapelit. Ei voi valittaa.
Takavaloina mulla on toisessa fillarissa joku el-cheapo, johon menee kaksi AAA-paristoa. Toinen on sitten täälläkin "mainostettu" ladattava kiinanlamppu, joka sekin on toiminut varsin mukavasti. Stongassa Ravemen PR1600 tai CR900, joista ensiksimainittuun saa myös kaken. Plussana noissa Ravemen:eissä, että sama kiinnike käy molempiin valoihin. Vaikka nuo valot eivät ole StVZO-hyväksyttyjä, niiden keila on kuitenkin yläreunastaan voimakkaasti leikattu, joten valo ei häikäise. En sitten tiedä että onko hyväksyntä niin kallista, että valmistaja ei sellaista ole lähtenyt hakemaan.
Tosin käyttö mulla on säännöllisen epäsäännöllistä lenkkiajelua, pituudeltaan 1.5 - 2.5 tuntia. Jos tarvitsisin valoa joka päivä ja/tai useamman tunnin kerrallaan, voisi valinta kohdistua johonkin muuhun.