Saako tänne raportoida jos kissat on vastaanottaneet paketin? Ne tilas ittelleen uuden ison hienon raapimapuun. Minä kasasin sen. Oli hitti, puussa roikuttiin jo kesken kasauksen. Ja myös pahvilaatikko missä puu tuli oli kova juttu. :)
Printable View
Saako tänne raportoida jos kissat on vastaanottaneet paketin? Ne tilas ittelleen uuden ison hienon raapimapuun. Minä kasasin sen. Oli hitti, puussa roikuttiin jo kesken kasauksen. Ja myös pahvilaatikko missä puu tuli oli kova juttu. :)
Se riippuu ihan virkailijasta kuka niitä paketteja laittelee ja joihinkin kirjoittaa T ( tulliin) joskus menee ( ei-edullinen) nukkepaketti tullin ohi, useimmiten ei ja sama pienten edullisten lähetysten kohdalla, "gift"-merkintä ei ole vaikuttanut oikein mitenkään ( arvoraja 43e). Kerran soitin ja kysyin asiaa, tullivirkailija sanoi että heitä ei kiinnosta ollenkaan mitä paketin päälle on arvoksi merkattu, vain se kuitti ostosta merkitsee ( siis siinä tapauksessa että virkailija on laittanut paketin tullattavien puolelle)
Mitä sitten tehdään jos olet saanu ilmasen lahjan ja tulli nappaa sen? Olisiko sähköposti lähettäjältä mitä paketissä on ja arvo? kannattanee siinä tapauksessa soittaa tulliin mitä tehdä.
Mutta hain äsken kaksi pakettia ( ja kolmannen iltapäivällä koska on vasta 12 jälkeen...) toisessa paketissa onkin kovasti kaipaamani extra-large-lamprey-stickers.
^ Vesa, tottakai saa :D
^ ...se vaan tuli....harjoittelen kovasti englantia amazon.com tilaamieni lähetysten takiakin. Ja siis extra-larget ( small-medium-large-extra large )
Eilen tuli pari ranneketta Postipaten tuomana. Naureskeltiin taas, kun sellaista periaatteessa kirjeenä kulkevaa pakettia tuodaan pakettiautolla ovelle asti, mutta Amazon Prime-toimitukset näköjään kulkee niin.
^ kiitos tiedosta, tilasin Amazonista pari kirjaa joista toinen on jo lähetetty ja tulossa 3.1.
Felt 70 Surplus tipahti juuri tallin eteen UPS:n autosta. Kai se "by the end of the day" on sitten 10:20 aamupäivällä.
Pari ...eikun siis neljä pakettia. Ja sitten vielä varsinainen special delivery from Zazzle, just tilasin hiirulaismaton ja putkahti postiluukusta puoli tuntia sitten.
Lahjakori pursuaa jo lahjoja. Itelle siis.
Nyt tais tulla ennätys. 18.30 tilaus sisään, 18.44 pakattu ja 18.54 tuli postin sovellukseen että lähetys rekisteröity.
Olen. Duunissa respan likat ovat aivan kyllästyneitä pakettien varastointiin ja edelleenjakeluun. Itse en auta tässä yhtään. Pyydän siis näin julkisesti anteeksi heiltä.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kyllä olen, lentotullin hypistelemän. Eivät olleet avanneet, ilmeisesti vain ravistelleet ja puntaroineet mielessään :D
Jep jep, melkein unohdin kun ei ole fillarointiin liittyvä. Jääkaapin oven alahylly tuli tuohon s-marketin ohessa olevaan asiamiespostiin.
Kävin vastaanottamassa vielä yhden joululahjan ( nahkeen sellaisen) itelleni.
Taas on oltu aivan liian kilttejä, postipukki toi ovelle juuri tämän:
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net...44&oe=5E6D842E
Olen. Viime tiistaina tilattu R2:n paketti saapui aamulla kotiovelle. Ei ollut nallekarkkeja.
Aamulla PostiPate toi zooplussan paketin. Kissoilla alkoi joulu.
..kävin vielä hakemassa yhden paketin ...no hyvä että katsoin tekstiviestin loppuun, olikin viety keskustan K-marketin pakettiautomaattiin.
Ei ollu kaipaamani sukkapaketti.
Pate tunki yhden läpi luukun ja sain 4 kpl säädettäviä tippakastelijoita kukkaruukkuihin laitettavaksi.
Kapineeseen ruuvataan vesipullo, josta vesi sitten pisarakerrallaan halutulla taajuudella säätöruuvista.
Kätevä kastelijan lomittaja :)
Nahkatennarit tulivat jenkeistä. Oli miellyttävä ostos koska myyjätaho hoiti valmiiksi tullauksen ja verot jne.
Fedex on kyllä suosikkini näistä kuriiripalveluista. Soittavat aina ja ovat nopeita eikä aikaikkuna ole mikään 6h joka pitäisi kotona päivystää, vaan yleensä 1-2h.
Ja en ole, DHL siirsi tänään-piti-tulla lähetyksen 30. päiväksi koska nimeni oli kirjoitettu osoitteen kanssa yhteen. Saatana!
Kuulkaa kohta se on lähinnä että miten monta pakettia olet vastaanottanut :D
Lahjan ja "lahjan" ero; on tehty ajatuksella ja rakkaudella, pieni pehmee. Ja sitten tuikkukynttilä. - - - paree jättää sanomati
En. Mutta tekstariilmo saapumisesta lähikauppaan tuli tänään klo 17:46!
Anoppilasa olin enkä voinut asialle mitään :(
Kyllä ja ei.
Pate toi paketin luukusta sisään ja saapumisilmon toisesta.
Kun menin hakemaan, ei ollutkaan tullut vielä heille. Näin kuulemma sattuu aina joskus.
No, toivottavasti eivät sentään ole hukanneet sitä :(
:) olen, tuli vihdoin Redbubblen nahkiais-sukat - värikkäät ja ihanan pehmeät ( yhden koon, näitä olisi pitäny tilata kaikille joululahjaksi - se sitten ensi vuonna?) Samoin tuli yksi nukke ja nuken asu.
Pakettia tulossa - lista alkaa toden teolla lyhentyä kun en ole ostanu nyt muuta kun amazonista lamprey-opuksia. Millähän menetelmällä ne tulee, yhden opuksen saapumispäiväksi on ilmoitettu 3.1.? Laitanko lapun ovelle ( lähetysnumero ja allekirjoitus, voi jättää tähän - ja kori )
^^ jopo, jos saapumisilmoitus tulee niin paketti on siellä, ovat unohtaneet vaan hyllyttää. Sinne vaan vaatimaan että odotan tässä vaikka koko päivän joko se paketti on täällä tai etsitte tiedon missä se on. Itelle sattunu näin 3 kertaa viime vuonna, siellähän se paketti oli hyllyssä hyllyttämättömänä...
En, koska jenkeistä tilaamani paketit ovat USPS:n seurannan mukaan saapuneet 22.12 Ruotsiin ja siellä jumittavat. Ei pysty ymmärtämään mikä kestää.
Gravelipyörän sisältämän paketin kävin vastaanottamassa myyjäliikkeessä
Ostettuja pyöriä ei ole yli kymmentäkään:) .. minä olen varsin maltillinen. Ei ole edes 29" jäykkäperää .. vielä
Pearl Izumin ELITE ESCAPE AMFIB BIB TIGHTit oli tullut ärrälle tänään. Nyt ei tarvitse talvihousuja hommata vähään aikaan.
Dhl toi reverb axs:n.
Ja aamupäivällä autolle astellessa postitäti kurvasi pihaan ja löi R2-bikesiltä lähteneen paketin käteen. Eagle AXS ja Dominion jarrut.
^ samoin. Nuken vodkapullo + marjamehulasit on ollu matkalla jo melkein kuukauden, USA:sta. Lähettäjä ole vastannu mitään, laitoin juuri viestiä että viimeisin päivitys 23.12.2019 usassa vielä.
Odottelen myös lamprey-aiheisia kirjoja. Yhden piti tulla jo 3. päivä mutta "running late" ...
edit. kas, tämähän auttoi tämä f-foorumilla avautuminen. Nuken juomatarvikkeet onkin saapuneet Suomeen..samoin pari nuken tarviketta. Just tuli viesti että paketti xxxx on matkalla, voisi olla vaikka joku amazon.com...tai sitten nukkepaketti taitaa olla kun on 2kg.
Huomena pitäisi vielä maksaa jo ennakkotilatut nuket ( miksi ei tänään? no kun maksoin visa-maksua tänään ja se raha on vasta huomena käytettävissä ...meni senverta tiukalle ) mä en edes avaa koko ebayta vähään aikaan. Mitä ei näe, sitä ei voi edes harkita. ( että ihan hyvä ettei puolalaisen suunnittelijan kuvat ei mahdu, kun ei ole rahaa ostaa )
Juu, pari pakettia seedeitä pakettimaatista.
Ei vieläkään, Wiggle ilmoitti takin lähtöpäiväksi 20.12. oottelu jatkuu, pihi kun olen otin rahdittoman toimituksen ja lähettäjäkin oli pihi eikä pannut seuratakoodia. Olis ollut sopivia säitä uudelle ajotakille. Kerran yksi samankaltainen lähetys briteistä viipyi tasan kolme viikkoa matkalla, tuleekohan nyt ennätys?
No voi että, yhtä kirjaa oli yritetty tuoda eilen klo 14.14 olin just äitiä katsomassa sairaalassa. Yrittävät tänään uudelleen, joten istun kotona odottamassa.
Külla. Kaalimadosta tuli paketti.