No, se on siinä sitten ja torille tyrkylle:rolleyes:
Printable View
Ja kun noista jarruvarjoista oli puhe, parempi pitää mutiksen jarrut kunnossa. Meno vaan yltyi sen jälkeen kun mutis ilmoitti ettei jarru pelaa niin kuin pitäisi:
http://www.youtube.com/watch?v=TDnUp3zafQQ
Toi olikin alamäkeä:), mutta muuten lenkki tuntuu mukavasti jaloissa.
Siinähän se onkin että mä oon tällanen mäkimies joka ei pysy alamäessä polulla sitten mitenkään.
Kävin muuten Hallainvuoressa tänään. Siellä oli sitä tuttua keuhkot verillä kihnuttamista, ylöspäin on niin kiva ajaa kun vauhti on niin pientä että pysyy polulla.
Kiva kun joku jaksaa vääntää näitä videoita, esim toi homokallioille nousu muistu hyvin mieleen, se kun on jostain syystä aina niin saatanan raskasta, mut toisaalta kestäähän se tämmöiseltä hitaammalta toista minuuttia kihnuttaa kaikki lasissa että pääsee ylös. Eihän tuossa taida olla nousua juuri mitään.
Kolistelijan videolla on nähtävissä myös oma opittu varovaisuuteni, eli ei kuiteskaan osaa eikä uskalla ajaa aivan häntäkärpäsenä. Vai tuleeko tuo harha siitä, että mä en jaksa kimmota uuteen vauhtiin ensimmäisestäkään mutkasta ripeästi?
Ensimmäisen näkemyksen paikkansapitävyys kyllä rakoilee, koska H-kallioilla ainakin kerran täräytin edelläolijan perään...
Siinä sitä oli hallitukselle selittämistä, koska syyllisyys paistoi naamasta kotiin palattua.
Koukkaanko tänään kello 18.00 Ilolan ABC:n kautta vai menenkö yksikseni metsään sen toiselta laidalta ?
Ulkona näyttää taas tulevan sellainen virallinen "pulskasää". Tämmöiselle juipille on kyllä Fatty oiva talvipyörä "kuntoiluun",
kun ei tarvi arpoa millä pelillä siellä metsässä nyt pääsee eteenpäin. Fatty vaan alle ja kohti uusi tuiskuja. On muuten tullut hivenen jerkkua reiteen reilussa kuukaudessa, kun en enää mieti 2 rattaista kampisarjaa. Yhdelläkin rattaalla pärjää ja loput tunkataan jos niin vaatii eteenpäin meno.
Ps. säästyyhän paksuilussa maailmaa, kun ei tarvi iskareita huoltaa ja niiden öljyjen kanssa pelata. Selkää kyllä pitää sitten muistaa venytellä.
P----le, satakoon vaikka vanhoja mummoja, niin meikäläinen kaartaa abc:n kautta klo 18.00 aikoihin. Taitaa pitkästä aikaa järjestyä seuramatka näillä kulmilla, tosin sillä edellytyksellä, että matkaa lähtee joku muukin. Neljä tuumaa riittää
näillä kulmilla todennäköisesti hyvin, mutta ilmeisesti jossakin hesan kallioilla ei sillä huhu puheiden mukaan pitkälle
pötkitä :eek:.
ps: jos matkaa käy Lauttiksen tie, niin olen tuohon lähimetsään ajatellut sellaisen reilun parin tunnin lenkin. Seuramatkalla nähdään seuraavat nähtävyydet, beduiinikylä, villieläinpuisto ja paikallinen vuoristo. Munkkia eikä kuumaa mehua ole valitettavasti tarjolla, mutta metsän parhaat polut kylläkin.
Oli hyvinniin eeppisromanttinen lumituisku kun kävin aamusta availemassa polkuja koiraimmeisille. Peltoaukeilla polut olivat totalmente kateissa, mutta mehtässä urat löytyivät helpommin. Valkjärven jäällä ei edes kelkkaura erottunut. Mutta hymy ei hyytynyt hetkeksikään:)
Kuis jarru?
Jarru on oikke bueno, dänksistä. Koitin kummiskin vältellä kun sekä etu- että takajarrutin huutaa niin lujjaa että lumet putoo puista niskaan.
Kahden Onni Wannin voimin suoritimme vähän lyhennetyn lähimetsälenkin. Polut oli raskaat, mutta ajettavat, tosin normikumeilla en olisi matkaan lähtenyt vaan sohva olisi kutsunut. Ensi kerralla varmistan isomman osanoton seuramatkalle kevyemmällä kelillä, itämaisella eksotiikalla ja hikisellä toiminnalla.
Mä en osallistunut koska mulla oli tekosyy.
Mulla kolme:mad:
Mää olin päikkäreillä.
Just joo Sedät. Jos olisin luvannut lähtijöille oluen matkaevääksi niin mun rahat ei olisi riittäneet ja viereisen Alepan oluet olisi loppuneet kesken.
Sry:(, vedin kuiteski lyhyemmän korren ku anoppi tuli saunomaan, että älä sä siinä valita.
Mä jouduin istumaan emännän vieressä ja rauhoitella sitä kun se teki taloyhtiön kirjanpitoa, lisäksi mun piti nyökkäillä ja seurata missä mentiin. Sitten mä en muutenkaan ois päässy kun mutis ei lähteny qun mulla on auto pajalla.
Syytä säkin nyt mua, itse soitit ettet millään viitsi lähteä kun on melkein pakkastakin.
Se on aina helpompi vierittää syyt muiden niskaan, jotenkin mä ounastelin että sä feidaat kun ei kokopäivänä mitään kuulun, ajattelin keventää sun syyllisyyttä kun olit luvannut viedä mut ajamaan.
Me duunarit ollaan kato koko päivä vaan töissä, eikä meillä oo mitään ipadeja, et vois pävisin päivittää faseen mitää fantsuja juttuja.
Mää olin duunissa kun Kuntsarin juna nytkähti liikkeelle. Sen suunnan polut kyllä kiinnostaa kun en ole siellä päin pahemmin haahuillut.
Mutmut on tässä iltatyöläisen arjessa hyviäkin puolia: tänäpänä taisi ola läskipyöräelämäni hauskin 3h Ylästössä. Lunta ihan riittävästi. Eikä ollut kovinkaan paljon ollut kulkijoita poluilla ennen mua. Vinkeä viilinki kun on korkkaamaton 10cm puuteria kovalla pohjalla. Meni välllä lähes ihan vauhdikkaasti. Ja sitten hairahduin inasen vähemmän käytetylle paanalle ja sitten tunkkailtiin. Summa summarum = ei olisi malttanut pois lähteä, mutta kun kaivos kutsuu. Huomenna koitan irrota kotoa vielä aikaisemmin. Mun Kiinanihme loistaa parisen h notta liikkeellepolkaisu 07.00 vois olla bien. Lisää luntakin on tiedossa.
Kuinkas olis tarjolla ajoa sunnuntaina. Joku 3-4h vois olla taas passeli. Munkkikoskelta ylästöön ja sieltä takasin+ tarvittava sakkokierros.
Tai sitten vaikka nuuksjöö
Sunnuntainen lenkki kuullostaa hyvältä.
Jaa, mulla saattaa löytyä muutama tekosyy sunnuntaille takataskusta. Tai ainakaan mihinkään Espooseen en lähde siirtymään polkien ja eihan muulla taida olla edes rahaa mukilliseen kuumaa mehua ja reikämunkkiin. Kaikki irtain raha meni
talkkipussukoihin ja nekin levisin pitkin ja poikin ja yhtään en saanut osumaan sisus- ja ulkokumin väliin, joten kitka on siellä niin kova, ettei ole yhtään ihme ettei maastoajo suju yhtään.
Koillis-vantaallako kuntoilja? Voisin lyöttäytyä Korsosta lenkkiseuraks kuukulkimella joskus parin tunnin päästä.
Mun suntaiajelu on taivaalta satavan valkoisen töhnän määrästä kii, tänään työpäivää oli vain 15 ja puoli tuntia. Larstaina en edes ajattele herääväni valoisaan aikaan.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Sunnuntai kuulostaa kivalta, menkää te vaan. Mä en pääse ainakaan aamupäivällä kun "toi yks" aikoo mennä töihin ja mä saan olla lasten kanssa lumisotaa tai luistelemassa.
Huomenna 10.30 @ Munqqis
Silloin siellä.
Jos en ole ____________ tai ______________ niin olen siellä @1030.
Nimim.
Arvonta käynnissä
Muok: Puhelinherätyssoiton perusteella vaihtoehto auraamassa voitti.No, ei niitä lumitöitä kesällä tehrä.
Voipi olla, että olen maisemissä huomenna ellei jonkun hemaiseva kummityttö (35v.) tai mummo (38v.) vien muon jonkun saunaan. :eek:
Eipä tullut mitään eepistä lenkkiä tänään, sukat oli ainoat vaatekappaleet jotka oli kuivia.