Tuolla läski ketjussa on tainut olla juttua Onen pikalinkuista ja joku tainut tehdä myös kiinteen ruuvin taakse
Printable View
Tuolla läski ketjussa on tainut olla juttua Onen pikalinkuista ja joku tainut tehdä myös kiinteen ruuvin taakse
Joo, oon kyllä tiennyt, että toi pikalinkun lipsuminen on Fattyn tyyppivika. Mulla se pysyi pois ekat 5 kk, mutta nyt lipsuu. Näyttäisi tosin pikalinkun kontaktipinta kuluneen lähes sileäksi. Täytyy vaihtaa xtr:n pikalinkusta käyttämätön kierrekappale Fattyn pikalinkkuun ja kattoa, vieläkö lipsuu...
Melkein kävi ärsyttämään kun tänään kotimatkalla seurailin Akin läskipyörän jälkeä Hervanta-Valkeakoski -välillä. Kummallisen suoraan oli kulkenut. Kostoksi olin liikkeellä 29":llä joka luikerteli niin maan perusteellisesti, että jos joku kuvitteli saavansa ko. välille mahtitalvibaanan niin väärässä oli. ;) Luovutin kostamisen jossain Rutajärven jälkeen kun polku risteää tien, päädyin jollekin hevostilalle josta piti ihan perinteisesti kysyä tietä. Veto loppui sitten lopulta Lempäälään Mantunkulman Nesteelle (ei valoa, kädet jäässä, mutta onneksi rahaa kahviin ja pullaan). Sellaista. Vaimo ja maitojuna.
http://www.sports-tracker.com/#/work...nj3k4mdbhfes87
Toimiskohan tämä, mun koneella ei ST lähtenyt käyntiin. Todiste A.
Mallikkaastihan toi on mennyt. Oisit vaan ajanut sen viimeisen 3km suoraan Akin oven taakse kahville :)
Ihme sinällään että suostuivat edes neuvomaan tuolla tallilla, joka kerta siitä ohi ajaessa on saanut vihaisia katseita tyyliin "vittuako sä täällä teet" ja melkein kehotuksen taluttaa siitä ratsastuskentän ohi.
Kummelin talo oli varasuunnitelmana, mutta auringon mukaan suunnistaminen vei vähän väärään suuntaan. ;)
Siellä tilalla kysyin neuvoa vanhemmalta rouvalta, joka ihan normaalisti kommunikoi. Nuorempi ratsastajatyttö ihan hymyili kun kysyin saako ohittaa.
Kovaa settiä Juhalta! Huomenna tullee sitten ihmeteltyä sitä kiemurtelevaa jälkeä. :)
Ilmoittele, jos teet saman keikan joskus uudestaan, niin ajetaan kimpassa.
Heh. Ajat sitten huomenna renkaan leveyden sivussa mennen tullen niin mahdun minäkin joskus polulle. ;) Ens viikolla varmaan seuraava yritys. Jos vaikka ottaisi valot mukaan niin kehtaisi ajaa kotio asti. Huomenna Kauppiin ja Kaupinojalla sitten saunomaan.
Selkeesti tuli tuolla lenkillä läskipyörän edut esille, vaikken itse ajamista nähnytkään. Meni tosi paljon energiaa pelkästään pystyssä pysymiseen.
Joo, läski menee aika helposti suoraan. Eikä taida ne kavioreiätkään haitata etenemistä samaan malliin kuin kapearenkaisella. Mutta kovaa sillä ei pääse. Tai ainakaan allekirjoittaneen rimpulajalat ei saa siihen vauhtia. Mutta hauska se on hitaudesta huolimatta.
Mites musta nyt tuntuu siltä etten oikein usko tätä rimpulajalkajuttua. ;)
Usko Juha puhetta. En kehtaa laittaa kuvaa. :)
Lauantaina kympiltä salelta keula(t) kohti polkuja? Kuka lähtee mukaan?
Onhan se, kävin äsken lämmittelyksi siirtämässä etelä-Pirkanmaan kuvarastia :)
Pitäsköhän täältäkin yhen rimpulakintun lähtee peesiin ainakin muutamaks tunniks...
Jospas minäkin sitten lähden tutustumaan Valkeakosken maisemiin. Täysjäykkä vai täysjousto?
No jäykällä sitten. On vähemmän muuttujia. ;) Salen osoite on hakusessa vaikkakin kuvittelen tietäväni missä se on.
Sinne siis kello 10. Roikun vähän keuhkotautisena pari tuntia mukana ja sitten suuntaan kotiin.
Määki sit jaksan samaa tahtia ku muut. Keli söi kone-enduron nastarengaskelit joten voisin sittenkin lähtee poljettavalla versiolla ajamaan...
EDIT: vielä löytyi mesta missä pääsee raapimaan viimeiset nastat irti, joten taitaa sittenkin lähteä monttukone käyntiin aamulla...
8 lähtijää taisi olla startissa? En muista noin paljoa olleen kertaakaan. Hiukan harhailtiin ja ihmeteltiin mutta 2-5h taisi ajoaikaa kertyä ukosta riippuen?
Hyvä reissu! Ohessa reitti.
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...nkki220314.jpg
Erityisesti tuo kartan alaosasta löytyvä Paskolahden ja Kuusistonkärjen välinen järven ylitys oli jännittävä pätkä. Ei ehkä olis kellunu ilman läskiä...
Taikurit eivät paljasta salaisuuksiaan.
Oo. Jäin paljosta paitsi. Noh. Kyllä limaa irtos sitä tahtia jo ekan kahden tunnin aikana että ois voinut viisi tuntia olla liikaa. :)
Kiitokset mukavasta seurasta. Vesilahti kiittää ja kumartaa. :)
Tiistai-iltapäivänä on hyvä auringonpaiste ja sopivasti myötätuulta. Ajattelin silloin ajella töistä kotiin (Tampere Koskipuisto - Vesilahti, Pirkan uraa pitkin). Saa liittyä seuraan. :)
Jotta ääritaitava väärennös ei jää aiheuttamaan hämmennystä, todettakoon vamuuden vuoksi, että tässä on päivän todellinen jälki allekirjoittaneen osalta. MTBwb tais ajaa reippaasti enemmän.
--> Juha
Tiistai lienee ensi viikolla ainoa päivä, jonka vietän Koskissa. Tuskin oon siis tiistaina mukana. Mutta kunhan kelit tästä vähän lämpenee, Valkeakosken jaos vois tehdä pyöräretken Vesilahden parhaille poluille.
Tuolla pitäisi talkoilla muutama runko polulta pois, jotta saataisiin huippulinjaa mastolta Lotilan pikkusillalle asti ajettavaksi koko matkaltaan.
Off topic. Kaveri tulee kesällä norjasta tahkolle. Oisko kellään lainata (vuokrata) pyörää? Runkokoko 17-18". Joku alu täysjousto ois passeli. Laittakaa vaikka privana viestiä, jos pystytte jeesaan. Tusen tack.
Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk
Mulla olis varmaan tollanen mahdollisuus lainata -->
http://www.flickr.com/photos/55953175@N08/5174867748/
Nopeeta toimintaa😊palaillaan kun kotiudun Ranskasta laajakaistan luvattuun maahan. Nyt menee tapatalk sulki ✈