Ei taida Vesa kukaan muu kuin sinä koko Suomessa ajaa viiden tunnin peekoolenkkejä rainerilla :D
Printable View
Tour de Päijät-Häme, kesä 2009. Ketkä ajoivat silloin siellä, ovatko Antti ja Mikko foorumilaisia? Pakko olla..?
Tänään ajelin ja juttelin jonkin matkaa Munkkiniemessä keltatakkisen Focus Super Bud -kuskin kanssa, oliko foorumilaisia?
Kekkä 3 jamppaa ajeli eilen vastaan klo17.30 kaupin rantapolulla..foorumilaisia?
Kukas ajoi Särkänniemen mäkeä ylös tänään puolenpäivän aikaan? Maasturi ja Continentalin takki...kevyen näköisesti meni putkelta..
Kukas tänä aamuna meni hirween, hirween kovaa jollain vaihteellisella Raisiossa Tikanmaan kohdalla autotiellä? Kerkesin nähdä vain punaisen repun... Itse taluttelin fiksiä kaljuliukkaalla pyörätiellä.
Joku (kuka) maasturikuski tuli vastaan parolannummen - parolan välillä tänään siinä puolenpäivän paikkeilla?
Hyvinkäällä havaittu Bromptonautti. Ajoi keskustaa kohti Hämeenkatua pitkin. Punainen M3 ilmeisesti dynamovalolla. Huomioliivikin taisi olla päällä. Oletkohan foorumilaisia?
Hyvinkäällä oon nähnyt meidän nurkilla 3 bromptonauttia. Kahta oon nähnyt Munckinkadun tienoilla, vesitornin kohdilla. Yksi kuvaamasi kaltainen jää samaan aikaa aamuisin junasta kun mä taas nousen siihen.
Mustanmännistön Dahonomi
Minä ja rouva pyöritään Bromptoneilla juuri Munckinkadun tietämämillä.
Heh...no joo, sittenhän mää teidät oon nähnyt. Pitää morjenstaa seuraavalla kerralla. Valtsulla käyn kyllä yleensä jollain noista meidän normisinkuloista. Maantiepyörällä en siitä yleensä mee, ja jos meen niin vauhtia on jo liikaa pyörätielle. MTB:llä ja Syklarilla yleensä kierrän lentokentän takaa.
Tattariharjuntiellä iltapäivällä yhden aikoihin tuli ajorataa pitkin vastaan nelikko, jonka huomasin vasta viime hetkessä. Ehdin nostaa lapaa, mutta en havainnoida keitä siinä ajoi. Itse ajelin pyörätiellä, mahdoitteko huomata. Teidän junanne oli kuin kevään ensimmäinen leskenlehti :)
Kuka oli käynyt Pyhän Katariinan poluilla testaamassa hankikantoa ilmeisesti tavallisella maasturilla tai muulla kapearenkaisella härpäkkeellä.
Nim. Tahtoisin tietää tuliko hiki?
Kukas täällä huristeli:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunki...la-katso_kuva/
Helsingissä pe 9.3. keltatakkinen (huomioväri) maastopyöräilijä pysytteli cyclocrossarin vauhdissa n. 17.30 Panimotie-Vanha talvitie-Hermannin rantatie -osuudella, josta käännyin Arabianrantaan, hän jatkoi Kumpulan/Vallilan siirtolapuutarhan suuntaan. Minulla musta B'Twin ajotakki jonka selkätaskussa takavilkku, ja keltainen Ortlieb satulalaukku.
Puistolasta ajoin aamulla kohti keskustaa samaa tahtia On Onen fixillä ajelevan herrasmiehen kanssa. Vedin lipat Malmin kohdalla ja putosin kyydistä (laiskuuttani en kehtaa muutaman päivän jääkelien vuoksi vaihtaa nastarenkaita alle). Hienosti kyllä tämä herrasmies piti fillarin pystyssä ihan tolkuttoman liukkaalla ja muhkuraisella jäätiköllä (oli nastarengas vain edessä)!
Kuka myöntää ajaneensa eilen valoitta(?) pimenevässä illassa kello 18.20 Nurmijärven eteläpuolella tiellä 130 kohti Helsinkiä Cofidis(?) asusteet päällä? Just tuli auto vastaan pyörän kohdalla niin ei kerennyt tarkempia speksejä itte sisäistää... Itse ajoin autolla kohti kuntosalia nokka pohjoiseen päin.
Tänään aamulla ajelin silmäilyetäisyydella cyclocrossarin perässä Tattariharjuntiellä noin 8 aikaan aamulla. Pari asiaa sai miettimään että saattaa olla foorumilaisia: musta cyclocrossari napavaihteilla, Sidit jalassa ja tangonpäässä taustapeili.
Epäilyttävää piiloharrastuneisuutta...
Kuka mahtoi ajaa lauantaina ennen aamuseitsemää kuunnellen Radio Vegaa?
Entä kuka mahtoi ajaa keskiviikkona Fastholmasta Hiihtomäentielle päin punaisella Spessulla (MTB) ja silminnähden nauttia kuraisen ylämäen nousemisesta kipuamisesta?
Kuka ajoi autolla Cervelon mustavalkoinen maantiekiituri autonkatolla Perjantaina Tampereen Härmälässä n. klo viiden maissa? kyseinen laite aiheutti huomattavaa kateutta ja omistus haluisuutta vastaan tulleissa lenkkeilijöissä :D
Juuri ohitettiin 25-tiellä ennen Hyvinkäätä varmaan kymmenen fillaristin porukka. Ensin ohitettiin yksi pro-kuski ja sitten tuli selkä eellä vastaan monenlaisilla pyörillä ajavaa tyyppiä. Märkiön grillillä oli ilmeisesti huoltoauton virkaa toimittava asuntoauto ja muutama kuski. Olikohan tuolla käynnissä jokin aika-ajo ja tietyn ajan jälkeen käännytty takaisin, siltä se hieman vaikutti.
Oiskohan ollu HyPy.n porukkaa
Kukas ajeli Länsiväylällä Lapinlahdensillalla Lauttasaaren suuntaan äskettäin?
Hyvin varustautuneen oloinen maastopyörällä ajelija lienee vähän eksynyt reitistä. Toivottavasti ei sattunut mitään ja pääsi pois motarilta mahdollisimman pian.
Eilen sunnuntaina klo 14 jälkeen tuli kaiketi joku retkiporukka vastaan Westendintiellä ihan siinä rannan tuntumassa. Porukassa oli 7-9 kuskia.
Kukas ajeli tänään kakskyt vaille kuus Helsinginkatua pitkin punavalkoisella Ridleyllä? Hämmentävä näky, kevään ensimmäinen kilpuri, kaupungissa, vielä lumisessa maisemassa.. Kaikkein hämmentävintä näyssä oli, että kuski oli nätti nuori nainen. Yleensä ekat kilpurihavainnot on maantienlaitaa kihnuttavia väsyneitä vanhoja äijiä.. Tällaiset havainnot tulevat myöhemmin, jos ovat ylipäätään tullakseen.. :)
Mä olin koeajamassa punavalkosta Ridleyä Hesarilla tuohon kellon aikaan. Mietin onks koko oikea ja ajelin ees taas siitä liikkeen ohi, jotta myyjä näkis mut pyörän päällä ja vois kommentoida näyttääks koko ja asento sopivalta. Naurattaa ku aattelen, että mun koeajosuhailut on pongattu :)
^Hah haa! Mikään ei jää näkemättä. :) Ajattelinkin, että Tomin pyöriä siinä koeajetaan, ei kukaan lenkkiä Hesarilla kinosten välissä ajele. Sen takia eroitutkin kohtuullisen hyvin ympäristöstä. No, syntyikö kaupat? :)
No todennäkösesti syntyy.. sen verran pahasti polttelee kyllä nyt. (Tomi tuskin lukee näitä.. ;)
Ongelmana nyt vaan se, että haluamassani mallissa ei ollut oikeeta väriä saatavilla, eli pitää ajatella paketti vähän uusiks.