Perskeles! Hyvä idea! Täytyy vaan maaliskuussa ottaa lapio starttiin:D Ollaan kyllä keväällä kaksi viikkoa täällä, muttei enää sitä pertsaviikkoa. Luulen kyllä että viikko kisaa riittää siinä vaiheessa kautta. Alkaa etelässä jo asvaltti polttaa:)
Printable View
Perskeles! Hyvä idea! Täytyy vaan maaliskuussa ottaa lapio starttiin:D Ollaan kyllä keväällä kaksi viikkoa täällä, muttei enää sitä pertsaviikkoa. Luulen kyllä että viikko kisaa riittää siinä vaiheessa kautta. Alkaa etelässä jo asvaltti polttaa:)
Hiihtokausi korkattu juuri Teivossa. ~45min vapaata urheilumajalta ohitustielle ja takas. Hiekkakelin sukset oli vallan mainio valinta tänään :D
Kävin neitimäisesti sauvakävelyllä puolisoni kanssa Espoon Keskuspuistossa...ja hiihtäjiähän siellä jo veteli pitkin ja poikin. Huomenna minä kans..
Kukaan käyny jo Oittaalla?
Tänään 11 kilsaa. Vappaalla on pulssit korkealla tällaisella tökkijällä.
Puoltoist tuntii just äsken Korkeakankaan tienoilla.
Vuonna 1997 Sodankylässä, kun olin armeijassa. Ens keväänä on suuri vaara, että tulee hiihdettyä uudestaan, kun ollaan menossa Vuokattiin. Mahtaakohan sitä osata enää...
Tänään vaparia 25km. Lumisade vei vähän luistoa, mutta silti ihan mukavaa puuhaa. Sykkeetkin pysy pk-rajoissa, mut treenin kesto taas ei kyllä riittänyt...
Eilen tuli hiihdettyä tunteroinen, viime kerrasta olikin jo pari vuotta :o
Äsken Oittaalla noin kympin verran luistellen. Kaikki pääreitit olivat ihan ok kunnossa, hiihtäjiä paikalla kohtuullinen määrä, muttei kuitenkaan tungokseen asti.
Hakunilassa vajaa 17km perinteistä. Välillä sato räntää, mutta muuten hauskaa. Kerralla tuli kilometrejä enemmän kuin viime tavena yhteensä...
Tällä viikolla pari hiihtolenkkiä tehty Jyvässeudun maisemissä reilun kolmen kilsan ladulla :)
Tänään paukautettiin eka satku.
Tällä viikolla hiukan vajaat 300 km. Pertsaa / vapaata suunnilleen suhteella 60 / 40. Hyvät kelit, mutta pitää aloittaa varivasti ettei mene paikat heti jumiin. (Alkavaan jumiin tosin auttaa erinomaisesti veryttelymuotona monotanssiminen:-)
2007 tammi-helmikuussa muistaakseni
Eilen Oittaalla noin kympin lenkki. Lähtöpaikalla ei ollut lunta nimeksikään ja aioin jo kääntyä sukset kädessäni takaisin autolle, kun törmäsin vastaantulevaan succishiihtäjään, joka kertoi että lunta on kyllä ladun 'metsäosuuksillä' vaikka lähtöalueella heikolta näyttääkin.
Niinpä käpöttelin pitemmälle hiihtouraa, jolloin lunta tosiaan alkoi löytyäkin. Sain sitten kierrettyä sellaista öpaut 2 km lenkkiä viitisen kertaa, kunnes alkoi kypsyttää lumen vähyys ja luistelubaanalla olevat lumettomat alueet.
Siinä tais olla pääkaupunkiseudun hiihdot kunnes tulee lisää lunta. Paloheinä lienee samassa jamassa? :(
Tänään hiihtelin täällä Pyhällä iltalenkin. 12 kilsaa.
No tännäänhän minä... Diakonaalilla ja vielä Ylläksellä.
Kipakassa pakkassäässä 3:12h pertsaa. Latu oli rautatietä, voi että oli hienoa:)
Tänään aamupäivällä 600 metrin lenkkiä sata kierrosta.
Aikaa 3 h 34 min.
Nousumetrejäkin kertyi mukavasti. Arviolta noin 1500.
Ei ollut ruuhkaa. Lievää likaisuutta havaittavissa baanalla. Huomenna ehkä lenkki vielä hiihdettävässä kunnossa.
Eilen viimeksi. Vajaa pari tuntia Tunturiporo-Olos-Torassieppi-Tunturiporo. Olen miettinyt tuolla Oloksen seudulla hiihtäessäni, että kukahan noista on Pekka L.
T
Vain tunti vapaata. Lunta tuli kaatamalla ja luisto oli aivan nollissa.
Huomasin saman ilmiön tänään K-lahden ah-stadionilla. Pari kiekkaa ehti ennen pyryn alkua, sitten tuli hetkessä minuutti lisää 2,5 km kiekan kierrosaikaan. Alamäessäkin piti melkein tökkiä vauhtia.
Ai niin, pakolliset perustiedot (:seko:): 20 km, 1 h 20´,vas, 132, max 164. Vissiin väys olo :o.
Eilen aamusta. Huteraa, muutama vuosi vierähtänyt edellisestä kerrasta... Ylämäkeen homma sujui parhaiten, tasasella ja varsinkin alamäessä tasapainoaisti oli välistä koetuksella. :o Sauvojakin taisin kanniskella mukana lähinnä muodon vuoksi.
Tämän talven projekti liikunnnan saralla siis löytynyt! ;)