Niin se Oitin reissun lähtöpaikka on https://maps.google.fi/?ll=60.64946,...1,28.8,,0,7.41
Oliskos lähtö klo 8.59?
Printable View
Niin se Oitin reissun lähtöpaikka on https://maps.google.fi/?ll=60.64946,...1,28.8,,0,7.41
Oliskos lähtö klo 8.59?
Ei edes tihkusadetta. Joutuu kait sit lähtemään, q tuli luvattua :(
Kiitos kaikille osallistujille. Hyvinkään polut ovat kuihtumassa, mutta onneksi olemme saaneet naapuripitäjistä polun ylläpitäjiä. Gps antoi matkaksi rapiat 40km.
Hyvä että on naapuripitäjän kaverit tulleet avuksi. Oltiin lansiven kanssa aamusta perus Sääksenkierrolla ja saimme seuraksi "nimettömän" kaverin läskillä.
Olikos huomenaamuna (31.12) lähtijöitä todennäköisesti vuoden viimeiselle lenkuralle? Klo 09 alkaen noin 3h ? Ainakin pitää käydä munkkikahvilla vaikka Teboililla :)
Usmin suunta ok. lansive mahdollisesti?
Minä voisin liittyä porukkaan, minulle käy Usmi hyvin samoin kuin kello 9:00 lähtöaika.
Uimalan parkkipaikalta klo 9.00.
No se sitten niin :)
Työt kutsuu huomenna - lenkille vasta sunnuntaina?
Tulen huomenna Uimalalle kello 9:00.
Nyt joutuu perumaan klo 09 lähdön, vaimolla on kuulemma hammaslääkäri. Mua ketuttaa yhteinen kalenteri, kun sitä ei osata kåyttää :( pääsen lähtemään vasta klo 11 jälkeen kotosalta.
Minulle käy myös lähtl kello 11:00 jälkeen.
Tulossa kans. Onko aika 9:00 vai joku muu?
Nyt on vähän epäselvää ajasta- lähdetäänkö 9:00 vai kello 11:00 jälkeen (11:30?) ?
Lähtekää sovitusti vain, rouva menee kunnalliselle sovitut taitavat aina venyä. Käyn itse ajamassa tylsän hikilenkin vapauduttuani velvollisuuksista.
Ok, lähtö siis huomenna kello 9:00 Uimalan parkkipaikalta.
Minä en pääse kun osakeyhtiön orja pitää seiniä pystyssä. Mutta vuoden ensimmäinen päivä kai ajetaan?
Ajetaan vaan, mutta olisko lähtö vasta hiukan myöhemmin?
Usmiin eka ryhmä lähtee klo 9.00 uimahallin parkkikselta ja toinen sit ku ehtii:).
Aamuvuoron retkue ei tee notskia joten eväät sen mukaan. Kiire ei kuitenkaan ole.
Jos mää olisin lähdössä lenkille jarruvaunuksi niin kysyisin että minä päivänä tässä nyt ollaan menossa, mistä mihin aikaan ja kuinka pitkää lomaa pitää anoman?
Nimim.
Etelän vetelät
Töissä joutuu kans olemaan vuoden viimeisen päivän.
Jos se mun talvisormikkaan riepu näkyy siellä Usmin reissulla, niin saa jättää sen vaan sinne. Mut painakaa koordinaatit mieleen. Mä haen sen ite. Kuka tommottis märkää rättiä kaverin puolesta tois?