500 lm on vähemmän kuin 1600 lm, mutta onko lamppu pienempi kooltaan? (Minä olen vain hypistellyt pakkauksia ja avaamatta ne vaikuttivat hyvin samankokoisilta.)
hakpasin kuvassa "Garmin-jalusta" näyttäisi olevan asennettu "ylösalaisin" eli normaalisti Garmin olisi yläpuolella (mistä sen näyttöä olisi varmasti helpompi katsoa ja sitä muutenkin käyttää) ja Roadway "GoPro-kiinnikkeellä" alapuolella. Mutta tuohan voi olla käyttäjälle ja nimenomaan hänen käyttöönsä sopivampi juuri noin.
SBIANin kokemus siitä ettei jalusta pysy röykyissä paikallaan - vaan nähtävästi kiertyy niin että valokeila laskee ja laskee? - on minusta aika yllättävä. Olisin uskonut että kun alla on oikeankokoinen "tiivisterengas" tuommoinen ruuvikiinnitys olisi riittävän tiukka. (Muoviset kierteet eivät ehkä kestäisi toistuvaa irrotusta ja kiinnitystä, mutta se on jo toinen juttu.)
Mutta on mulla kysymyskin: onnistuisiko sellainen että toisessa pyörässä olisi se lenkkikiinnitys ja toisessa tuo jalusta ja lamppua vaihtelisi sujuvasti ja kätevästi pyörästä toiseen? Vai pitäisikö hankkia samantien kaksi lamppua?