Alkujaan tämän lähetti
Lötjönen
Kyllähän tässä on noin 10 vuotta tullut lueskeltua tätä palstaa. En varmasti ole mielipiteineni helpoimmasta päästä ja siitä syystä jättänyt pelkäksi lueskeluksi tämän ja todennäköisesti sitä samaa linjaa jatkankin. Nyt vain tuli tarve avautua tarpeeksi monen törkyilyn jälkeen. Eli ei ollut ensimmäinen laatuaan. Hyvä (huono) esimerkki: ajan parin kilometrin suoraa "yksin", sanotaan nyt neljääkymppiä ja pysähdyn punaisiin valoihin ja kun jarrutan, silmänräpäyksessä sujahtaa kainalon alta ylemmät oikeudet omaava salapeesaaja läpi punaisista.
Itse Koin "kilpavarusteissa" ajamisen lopulta ahdistavaksi. Kokoajan oma ajo liittyi muihin ympärillä. Vaihtui shortsit jalkaan, tanko suoraksi ja lopulta "lopetin" ajamisen. Aloin tykkäämään käydä kaupassakin pyörällä ja nytkö pitää alkaa vahtimaan kenet voin toppapuvussa ohittaa ilman loukkauksia? Jos ohitan, menkööt uudestaan ohi ihan vapaasti ja ilman stressiä.
Kyllä minua kiinnostaa pyörät niin paljon että erotan osasarjat toisistaan ja osaan päätellä hiilikuidun olemassa olon maalin alla. Hieno pyörä on jokaisen mahdollisuuksiensa ja tarpeen mukainen. Ymmärrän että toiselle 2000e pyörä on roju ja toiselle 800 maksanut on hieno.
Tältä Foorumilta on saatavissa mukavasti tietoa ilman että tarvitsee osallistua itse keskusteluun. yhdellä aiheella tässä on aloitettava ja parin päivän jälkeen ei varmasti kannata johtopäätöksiä tehdä aktiivisuudesta, noin yleisesti.