Söin lounaan, lohikeittoa. nam nam :)
Printable View
Söin lounaan, lohikeittoa. nam nam :)
^ (kröhm...) Väärä säie, syömiselle löytyy omansa.
Ja äsken luin hesaria.
Kävin kaupassa, mutta vasta toinen yrittämä onnistui.
Ensi yrittämän Liiteri kun vetikin ovensa reikeliin jo seitsemältä.
S-kauppa osoittautui lopulta huomisen aamueineen pelastajaksi, kiitos siitä heille.
Asentelin ufoa katolle. Eihän se tokikaan sellaisenaan mennyt vaan vaati muokkausta.
Purin kamat matkalaukusta ja keräsin uuden pinon tulevaa matkaa varten. Pyörä pääsee tällä kertaa mukaan :)
Peter Selin ei kuulu enää huoneen täyttävään äänimaailmaan.
Ollaan-yhteyksissä-Telia ilmoitti siirtävänsä kaapeli-tv-kanavapaketit kuukausilaskutukseen 01.10.2018 alkaen.
Udeltuani, voisiko tuon siirtää osaksi laajakaista-, lanka- ja yhteislaskua, sain vastaukseksi EI. Ennenkin olen samaa tiedustellut.
Vanhana jääränä haluan paperilaskun (€2,90/kk) ja muutos olisi tarkoittanut kaapelipakettilaskujen KUUSINKERTAISTUMISTA vuosikierrossa (tähän asti lasku 6 kk välein).
Tunteiden ollessa pinnalla halusin katkaista HETI nuo kahdet kaapelikanavapaketit 12.09., joten en nähnyt La Vueltan päätösetappeja tai tule näkemään UCI World Championships Innsbruckia syyskuun lopussa.
Olen valmis maksamaan yhä sen €500/v, jos Teliaan tulee tolkku laittaa tv-laskutus osaksi laajakaista-, lanka- ja yhteislaskua.
Anja Niskasen hittistygen sanoin "Ollaan hiljaa vaan (minä ja tv), kun sedät World Tour-etapeissa pyöräilee".
Mustatööttöötsienistä ja monenlaisista ruokatarvikkeista keittoa.
Tulen takkaan.
Hain kasvimaalta tarvikkeita ja teen myskikurpitsa-peruna-purjo-porkkanasosekeittoa vähän lonkalta vetäen.
Vaihdoin kämpän ilmanvaihdon talviasetuksille.
Tulin hommista, söin ja menin F-foorumiin
Luin kirjaa.
Kävin hakemassa pyykit kuivaushuoneesta ja -rummusta.
Tulin kirjastosta.
Tulin hommista, söin ja menin F-foorumiin :)
Eväät töihin ja nautin toisen aamukahvin.
Ajoin autoa 11 tuntia.
Luin kuluttaja lehteä.
Tulin hommista, söin ja menin F-foorumiin :)
Nostelin puntteja. Lähinnä jaloilla tosin tänään.
Luin hesaria.
Pinosin polttopuita.
Kävin hakee kahvia lisää kuppiin.
Rouvan kanssa laulettiin kaksiäänisesti "vettä sattaa ja aurinko paistaa, taitaa tulla kesä!"
Tämmöset on nyt kelit, itseasiasa koko päivän on ollut.